Myynnissä harvinaisia pokemonkortteja

Exkeräilijä

Hei!
Olen nyt päättänyt vihdoin myydä kaikki vanhat pokemonkorttini ja erottelin noin 1000 kortin läjästä kaikki ex, holo, promo, kaikki vanhat ja sen sellaiset kortit. Olen saanut niin monta erilaista ja epätarkkaa kuvaa niiden mahdollisesta hinnasta, joten tulin nyt tänne kysymään. Tässä vähän tietoja korteista:

Ex kortit: minulta löytyy 9 ex korttia vuosilta 2005 ja 2010 eli mitään vanhoja ne eivät ole. Yksi näistä on charizard lv. X promo suht hyväkuntoinen vuodelta 2009. Onko tämä miten arvokas sillä olen saanut sellaisen kuvan, että charizardit ovat jostain syystä muita arvokkaampia.

Promot: promoja minulla on 12 mukaanlukien se charizard lv. X. Promojen joukosta löytyy pikachu ja mewtwo promot vuodelta 1999 ja näiden korttien kuvassa lukee kids WB presents pokemon the first movie. Eli nämä taitaa olla ensimmäisen pokemon leffan aikana tehtyjä erikoispromoja tai jotain vastaavaa? No kuitenkin vuodelta 1999 nämä ovat, joten kai ne muita promoja arvokkaampia ovat?

Holot: holoja minulla on 43. En siis laskenut tähän mukaan promoja tai exiä. Hyvässä kunnossa nämäkin ovat.

"Tähtikortit": nämä ovat näitä kortteja missä on se tähti oikeassa alakulmassa eli ne ovat muita harvinaisempia. Näitä löytyy 63kpl, mutta en tiedä ovatko nämä nyt niin arvokkaita. Sanokaa te, paljonko normi tähtikortilla on suurinpiirtein arvoa peruskunnossa.

1999 sarja: näitä ensimmäisen sarjan kortteja minulla on 27kpl plus ne kaksi promoa mitkä aikaisemmin mainitsin. Ei ole 1st editioneita tai shadowlesseja eikä mitään kovin erikoista löydy näistä. Kohtuuhyvässä kunnossa näyttäisi kuitenkin olevan joten kyllä näilläkin jotain arvoa kuitenkin on.

1999-2000 sarja: nämä eivät taida olla niin arvokkaita kuin 1999 sarja mutta kerrompa nyt kuitenkin että näitä 1999-2000 kortteja löytyy 16 joissa on mukana mewtwo ja pikachu promo. Siis minulla on tuplamäärä näitä mewtwo ja pikachu promoja joista toiset ovat tätä 1999-2000 sarjaa ja toiset ovat 1999 sarjaa :D

Suicune & entei Legend: tästä minulla ei ole mitään hajua onko miten arvokas. Siis tälläinen kaksiosainen kortti missä toisessa kortissa puolet ja toisessa toiset puolet tästä suicune&entei legendasta. Tämäkin on promo ja nimen alapuolella lukee kiiltävällä tekstillä legend. En ole ennen tälläiseen törmännyt mutta feikki tämä ei ole. (Ihan pakasta toisen puoliskon sain ja kaverilta ostin toisen) sen verran harvinainen tapaus taitaa kuitenkin olla että onko tällä paljonkin rahallista arvoa?

Tässä oli kaikki maininnan arvoiset kortit ja jos haluaa enemmän tietoa korteista tai kuvia niin kysykää ihmeessä tai laittakaa sähköpostia osoitteeseen [email protected]. En siis mitään hintaa näille vielä laita sillä juuri nimenomaan hinta-arviota tai tarjouksia näistä tulin tänne hakemaan :D lisää kortteja löytyy vielä vaikka miten paljon, mutta ne eivät ole mitenkään vanhoja tai harvinaisia. Kertokaa siis ihmeessä omia arvioita, kysykää lisää tietoja ja kuvia jos haluatte, tai tehkää tarjouksia jos kiinnostaa sillä haluan nämä pois tilaa viemästä :)

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-2gene

      Moro, ootko siis myymässä holoja? Mua vois kiinnostaa jos löytys 1-2 generationin holoja. Täytys nähdä kyllä ensin ennen kuin voin hintaa sanoa, jos on huonossa kunnossa niin hinta tietysti tippuu armotta. jos kiinnostaa niin ota yhteyttä, mun sähköposti: [email protected]

    • Anonyymi

      multa löytyy outo pokemon kortti . kortissa pitäisi lukea "Hitmonlee" mutta sen tilalla lukeekin "Low Sweep"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe