Någon i behov av svenskspråkiga gymnasieböcker?

desperatabiturient

Skulle någon här behöva svenskspråkiga gymnasieböcker? Jag är årets abiturient och skulle gärna sälja bort mina så snabbt som möjligt. Jag är inte efter någon stor vinst, utan snarare bara vill slippa ifrån den hemska högen med onödiga böcker...
Här är en lista på böckerna jag har hemma och som nu är till salu:
OA = oantecknad
OP = oplastad
P = plastad

Matematik/Fysik/Kemi:
Fysik 1 (Schildts), OP & OA.
Kemisten 1 (Söderströms), OP & OA.
Kort Matematik 1-5 (Söderströms), OA & OP (förutom Kort Matematik 2 som har plast).
Kort Matematik 7, ekonomisk matematik (Schildts&Söderströms), P & har exempeluppgifterna ifyllda.
MAOLS tabeller (Schildts, 10. upplagan), P & OA.

Tyska:
Panorama Deutsch övningsböcker 1-5 (Söderströms), OP (förutom kurs 1 övb. som har plast), alla har några kapitel ifyllda.
Panorama Deutsch 1-3 textbok (Söderströms), P & OA.
So Stimmt Es! grammatikbok (Schildts), P & OA.

Geografi/Biologi:
Gymnasiegeografi, Den blå planeten (Schildts), OP & har bara några understrykningar.
Gymnasiegeografi, En gemensam värld (Schildts), OP & OA.
BIOS 2 (Schildts & Söderströms), OA & OP.

Samhällslära:
Ekonomikunskap för gymnasiet (Schildts, 2. upplagan), P & har bara några små understrykningar.
Staten och individen (Söderströms, 2. upplagan & 2. tryckningen), OP & bara några små understrykningar.

Modersmål:
Knixar med skriveri (Söderströms, 1. upplagan & 2. tryckningen), P & OA.
Studenttexter 2014, OP & bara två sidor har små understrykningar.

Engelska:
Profiles 1-7, OP (förutom Profiles 2 som har plast), ifyllda men säljes bort väldigt billigt om någon har tappat bort sin egna och vill inte skaffa en ny inför skrivningarna med sjukt pris.
Perfect ABI, OP & OA. Boken är finskspråkig, men jag själv som svenskspråkig har använt den som repetitionsbok eftersom där är allt sammanfattat som ingår i kurserna. Hör till samma serie som Profiles.

Andra:
Finlands historia (Historia kurs 4, Söderströms), OP & har några understrykningar.
Livets val (Religionsbok, kurs 3), OP & har små understrykningar.
Coda 1 (Musikbok kurs 1, Schildts, 2008), OA & OP.
Hälsokunskap för gymnasiet 1-2 (Schildts), P & OA.
Psykologi för gymnasiet 1 (Schildts), P & OA.

Om du är intresserad, skriv här under så kan vi diskutera pris o.s.v. Böckerna är på huvudstadsregionen, går att posta.

9

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skaagan

Helvete

• 2341234

Cyka blyat

• PenaVenäjä

ебать вы чертовски гей -шведски

• Ruotsionperseestä

Opettele suomee , tämä on suomi24, ei mikään ruotsi24

• hjtjmfyhdbgfr

たわごとを食べます。anusesを持っています。たわごとを食べます

• leidi14

hejsan svenska! jag bor finland jag är fyrton är gammal jag tycke sveska. bor du är sveska? all inte som om stömsössä. adjö. non niin nyt saa riittää ruotsi hetkeksi eli suomennos: hei Ruotsi! minä asun suomessa minä olen 14 vuotias minä tykkään Ruotsista. asutko Ruotsissa? kaikki ei suju niin kuin srömsössä. heippa. förlåt nej fatta meddelande alls någonting. adjö

• ghmngfbgfn

Vitun rantaruottalaiset opetelkaa saatana suomea! Vittu tää oo mikää puhevika kanava!

• Hyuhihhiihihi

Ooksä vähän idiootti!? Ne ei oo ruotsalaisia vaan suomalaisia, joiden äidinkieli on ruotsi. Mä en muutenkaan tajuu mikä ongelma ihmisil on kun pitää vihata ihmistä sen takii että se nyt vaan sattuu puhumaan äidinkielenään vähän eri kieltä kuin mitä enemmistö puhuu. Sitä paitsi eikös aika monet suomenruotsalaiset osaa puhua suomee tai ainakin ne ymmärtää suomee. On kyl tosi ärsyttävää et leimataan ruotsalaiseks sen takii et ruotsi on kyseisen ihmisen äidinkieli. SUOMENRUOTSALAISET EI OLE RUOTSALAISIA VAAN SUOMALAISIA! TULIKO SELVÄKSI?

• kdjhdjdkd

Heitä homo voltti! Taidat olla perussuomalainen ääliö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3230
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      158
      1259
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      47
      829
    Aihe