Tuli muutettua paikkakuntaa. Halusin takaisin seudulle kotiseudulle, kun kuitenkin on muutakin täällä. No tämä kotikuntahan kohteli niin, että alensi tietenkin maksuluokan, vaikka hoidettavalla etenevä sairaus. Enpä tiedä tiukaksi meni elämä taloudellisesti, ja palvelutkin, että muuttoa olen taas tekemässä takaisin, vaikka eipä haluttaisi. Asunto ihan hyvä, ja hyvällä paikalla, että kyllä sairaus sanelee ehdot missä näköjään pitää asua. Onko muut joutuneet muuttamaan, tai harkitsemassa. Itse ei jaksaisi enää täällä aloitta alusta, kun nämä täällä joskus käynyt läpi. Tyhmyyttäni luulin että joku olisi täällä muuttunut. Ei Mikään!! Samaa kuraa
Muutto muualle Sairaus sanelee ehdot missä asuu!
3
90
Vastaukset
- n.i.m.me.r.k.k.i
Valitettavasti vieläkään omaishoidontuki ei ole itsestäänselvyys vaikka kriteerit täyttyisivät. Kyllä sillä on merkitystä missä asuu.
Itse muutin takaisin kotiseudulle hoidettavani kanssa, täällä sain omaishoidontukea mutta edellisellä asuinkunnalla oli rahat lopussa.
Omaishoitajien asemassa olisi vieläkin paljon korjattavaa.- väsynythoitsu
Kukahan etua ajaisi, liitto keskittyy sirkuhuveihin ja seminaareihin?
- KokeilkaaMalttia
Tuo on edelleen suuri epäkohta. Hyvä kun kirjoitit. On täysin kuntakohtaista minkä tuen saat. Nyrkkisääntönä voidaan pitää sitä että suurissa kaupungeissa saa paremmin tuet. Mutta tämän kirjoitan kentältä kuuluvasta palautteesta. Pienten paikkakuntien tietämys asioista ja palvelujen heikko laatu saa aikaan sen että tukea saa hyvin vähän- jos sitä ymmärtää hakea. Lisäksi on ilmennyt sitä että pienillä paikkakunnilla EI TODELLAKAAN kannata kysellä SUULLISESTI tuesta. He kyllä osaavat "pelin" eli sanovat suullisesti että "ei noilla kriteereillä ole mitään mahdollisuuksia saada tukia". aina kirjallinen , virallinen hakemus perusteluineen.
Tarvittaessa oikaisupyyntö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992