Tarvitsen n kuukaudeksi nettiyhteyden kannettavaan . Miten toimii Saunalahti Prepaid Perhenetti, kuukausimaksuton mobiililaajakaista ja 3G reititini Oulussa? Onko käyttökokemuksia tavallisesta nettiselailustan nopeus yms
(En katsele elokuvia)
Kannattaako hankkia, vai olisiko joku muu toimivampi?
Saunalahti Prepaid Perhenetti
7
326
Vastaukset
Hei 14-19,
kuuluvuuden voi tarkistaa sivuiltamme osoitteesta https://elisa.fi/kuuluvuus/
Tarkistin kuitenkin jo kuuluvuuden Oulun seudulle ja se näyttää oikein hyvältä. Prepaid on erittäin hyvä vaihtoehto mikäli tarvitset liittymää väliaikaiseen käyttöön :)
Mari /Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi- elisanprepaid
Saunalahti Prepaid - sopii puhelimiin ja tabletteihin! Siis osta tämä ja tähän kuukausi paketti 19,90 ja toimii myös 4G /50 Mbs, aivan turhaa ostaa perhenetti jossa tulee 3G wlan modeemi.
- 14-19
Siis, osta mikä? Tarvitsen netin kannettavaan tietokoneeseen, en puhelimeen, enkä tablettiin. En edes omista moisia. Oulussa ei taida PanOulu toimia joka paikassa. Jos sähköposteja ja lehtiä netissä lukisin, niin siihen tarpeeni jää.
- tikuton
Saunalahti Prepaid se käy myös nettitikkuun ja kannettavaan.
- 14-19
Kiitos tiedosta. Saunalahti Prepaid on jo, tikku siis enää puuttuu.
- VarattuNimimerkki
Ei hyvä, ota ennemmin DNA, yhteys tökkii.. kaapelit poikki millon missäkin... ja oma DNS on todella pätkivä jokseenkin hidas elikkäs pitää käytellä googlen osotteita jos tahtoo lataa esim videon. 21meganen antaa about sellasen 2-6/1-2megaa 3G mokkula laitteella, mutta tämänkin saa korjattua laittamalla yhteyden puhelimen kautta, mutta viiveet on jotain aivan kauheita noissa (pelit 150 MS), en suosittele, ellei käyttötarkoitus ole pelkkä facebook/email/uutiset.
- WelhoMies
Mulla on kyseinen ollut ja hyvin toimii. Nyt saunalahti myös mutta 4g ja toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4062728Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys172148Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1112135- 1071679
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2321511Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861210Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1491151Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1931149Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601053TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201050