teiniraskaus

Teiniäiti

Auttakaa olen 15 vuotias ja olen nyt jo raskaana en tiedä mitä tehdä

9

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääliöäälio

      Voi tyttöparka ,ääliöt vaan ovat tuossa tilassa?

    • teiniäitiitsekin

      Itse tulin raskaaksi sun ikäsenä neljän kuukauden seurustelun jälkeen. Kolme päivää ennen positiivista testitulosta erottiin sillosen poikaystävän kanssa, joten shokki oli kieltämättä aika suuri. Peruskoulun olin just saanu päätöksee ja kaikki tuntu olleen muutenki niin sekasin. Lapsen pitämispäätöksen tein kuitenkin jo heti testituloksen jälkeen, ja nyt poika täyttää maaliskuun lopussa kolme vuotta. Hyvin meillä on mennyt, vaikkei muksun isä enää kuvioissa mukana ookkaan.

      Omalla kohdalla abortin tekeminen tuntu vaan väärältä ratkasulta, mut kannattaa miettiä, mitä se oma sydän sanoo ja onko valmis ryhtymään äidiksi. Kannattaa keskustella asiasta vaikka kouluterkkarin kanssa, jos oman vanhemman jne. kanssa on vaikee puhua. Tsemiä, oon varma et selviit tosta tilanteesta, oli sun päätös mikä tahansa (: ♥

      • eliyhäriruikku

        ja lapsen isä vasmaamaan äidin ja lapsen elatuksesta ilman oikeutta huoltajuuteen ja omaa lapseen; oletkohan nyt ihan tasapainossa "viranomaisten" kanssa:)


    • ei.lasta.lapselle

      tee abortti

    • dotge

      eiköhän teidän nuorten raskaus ole älypuhelin ,tuskin pystytte lasta hoitaan????

    • bloop

      No voi vittu :D

    • Ehkäsykäyttöön

      Abortti. Oot lapsi viel ittekki!

      Mikset käytä ehkäsyy??

      • eise

        ossoo


    • Mikxmulletämä

      Ei tarvitse tehdä mitään. Lapsi kasvaa omin avuin. Yhteiskunta tarttuu asioihisi ja hoitaa kaiken. Sinähän olet alaikäinen, sinusta pidetään huoli.
      Tee kuten tähän asti, ole typeränä vaan. Syytä muita. Yhteiskunta maksaa sinulle asumisen ja muut. Olet kai katsonut sarjaa Teiniäidit? Otit varmaan sieltä oppia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe