teiniraskaus

Teiniäiti

Auttakaa olen 15 vuotias ja olen nyt jo raskaana en tiedä mitä tehdä

9

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääliöäälio

Voi tyttöparka ,ääliöt vaan ovat tuossa tilassa?

• teiniäitiitsekin

Itse tulin raskaaksi sun ikäsenä neljän kuukauden seurustelun jälkeen. Kolme päivää ennen positiivista testitulosta erottiin sillosen poikaystävän kanssa, joten shokki oli kieltämättä aika suuri. Peruskoulun olin just saanu päätöksee ja kaikki tuntu olleen muutenki niin sekasin. Lapsen pitämispäätöksen tein kuitenkin jo heti testituloksen jälkeen, ja nyt poika täyttää maaliskuun lopussa kolme vuotta. Hyvin meillä on mennyt, vaikkei muksun isä enää kuvioissa mukana ookkaan.

Omalla kohdalla abortin tekeminen tuntu vaan väärältä ratkasulta, mut kannattaa miettiä, mitä se oma sydän sanoo ja onko valmis ryhtymään äidiksi. Kannattaa keskustella asiasta vaikka kouluterkkarin kanssa, jos oman vanhemman jne. kanssa on vaikee puhua. Tsemiä, oon varma et selviit tosta tilanteesta, oli sun päätös mikä tahansa (: ♥

• eliyhäriruikku

ja lapsen isä vasmaamaan äidin ja lapsen elatuksesta ilman oikeutta huoltajuuteen ja omaa lapseen; oletkohan nyt ihan tasapainossa "viranomaisten" kanssa:)

• ei.lasta.lapselle

tee abortti

• dotge

eiköhän teidän nuorten raskaus ole älypuhelin ,tuskin pystytte lasta hoitaan????

• bloop

No voi vittu :D

• Ehkäsykäyttöön

Abortti. Oot lapsi viel ittekki!

Mikset käytä ehkäsyy??

• eise

ossoo

• Mikxmulletämä

Ei tarvitse tehdä mitään. Lapsi kasvaa omin avuin. Yhteiskunta tarttuu asioihisi ja hoitaa kaiken. Sinähän olet alaikäinen, sinusta pidetään huoli.
      Tee kuten tähän asti, ole typeränä vaan. Syytä muita. Yhteiskunta maksaa sinulle asumisen ja muut. Olet kai katsonut sarjaa Teiniäidit? Otit varmaan sieltä oppia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2461
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      47
      1478
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1349
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1019
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe