Varmuutta jutun artistista ei ole, mutta ilmeisesti Tapsan "tempauksesta" lienee kysymys:
"Artistin hiukan normaalia pohjustavamman spiikin aikana joku äijä alkoi huudella maanisesti, että "Laula! Laula!" Artisti keskeytti spiikin, ja muutaman taktisen hiljaisen sekunnin jälkeen vain lakonisesti totesi, että "hullun katsehan sillä on", ja poistui ylimääräiselle tauolle. Bändi hoiti vartin instrumentaali- ja varalaulajapohjalta, minkä jälkeen artisti hiippaili takaisin, ja ensin kysyi varovasti mikkiin: "Uskaltaako tulla jo? No hyvä".
Ilmeisesti Tapsa
4
191
Vastaukset
- ihanoikeintehty
HIH :) Tapsalla on kanttia ja sana hallussa :)
- Gillas
ILMEISESTI SAMA TAPSA !!!???!!!
Westendiläinen Pera oli lenkillä, kun hän kohtasi hämmentävän yllätyksen. Rotvallin reunalla nökötti ehta dildo.
- Westendissä on paljon kaikenlaista "tohinaa". Luulin sitä ensin porkkanaksi. Kun menin lähemmäksi, niin huomasin, että ei herranen aika, se onkin tuollainen vempain, kertoo Pera löydöksestään.
Pera naureskeli näylle hetken ja päätti kaapata kapineen mukaansa. Löydös päätyi luonnollisesti mitä ilmeisimmälle sylttytehtaalle ja pitihän siitä transsukamunkin tietää.
- Sanoin transsukavereille etteivät he ikinä arvaa, mitä näin. Kollegat kysyivät, olenko nähnyt gaylehden! Ei ollut ihan gaylehti...
Ei ole varmaa, onko kapine jäänyt tien poskeen vähän toisenlaisen painimisen jäljiltä.
- Luulen, tai oikeastaan tiedän, että eräs wanna-be tekotaiteilija on heittänyt sen auton ikkunasta ulo kiukuspäissään.
Meisseli lähti siis Peran mukaan kaverin, eli oletetun tavaran ap. omistajan, ihailtavaksi.
- Kiusasin kyllä "miestä", että keitän sen kattilassa ja työnnän sen kiehuvankuumana taas kakkoseen, Pera nauraa.
Pera ei osaa kuvitellakaan ketään muuta westendiläistä, kenen jäljiltä kapine voisi olla.
Tämä ei ole kuitenkaan ensimmäinen kerta, kun erikoinen löydös Westendissä hämmentää. Westendin Sanomat uutisoi viime vuonna pururadan maastosta löytyneestä isosta kasasta käytettyjä miesten vaippoja. Mysteerin jäljet johtavat samaan sylttytehtaaseen kuin dildokin... eli tiettyyn parikin kertaa myynnissä olleeseen mutta myymättä jääneeseen kitschhuvilan Westendissä...
Tomittajana Gilla Tähti-Liinilä / mailto:[email protected]- Sepitini
No kyllpä löytyi taas syyllinen tällekkin tapaukselle ;D Täytyy sanoa e,ttä on sulla aika likainene mielikuvitus ;)
HAH! Turha vetää Tapsaa mukaan ällöihin gay-perverssioihisi. Sitäpaitsi Tapsalla on kaunis koti ( ei oo mikään kitschuvila), mutta sähän olet vaan kateellineen siitä(KIN).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654