Ilmeisesti Tapsa

ettäsillee

Varmuutta jutun artistista ei ole, mutta ilmeisesti Tapsan "tempauksesta" lienee kysymys:

"Artistin hiukan normaalia pohjustavamman spiikin aikana joku äijä alkoi huudella maanisesti, että "Laula! Laula!" Artisti keskeytti spiikin, ja muutaman taktisen hiljaisen sekunnin jälkeen vain lakonisesti totesi, että "hullun katsehan sillä on", ja poistui ylimääräiselle tauolle. Bändi hoiti vartin instrumentaali- ja varalaulajapohjalta, minkä jälkeen artisti hiippaili takaisin, ja ensin kysyi varovasti mikkiin: "Uskaltaako tulla jo? No hyvä".

4

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanoikeintehty

      HIH :) Tapsalla on kanttia ja sana hallussa :)

    • Gillas

      ILMEISESTI SAMA TAPSA !!!???!!!

      Westendiläinen Pera oli lenkillä, kun hän kohtasi hämmentävän yllätyksen. Rotvallin reunalla nökötti ehta dildo.

      - Westendissä on paljon kaikenlaista "tohinaa". Luulin sitä ensin porkkanaksi. Kun menin lähemmäksi, niin huomasin, että ei herranen aika, se onkin tuollainen vempain, kertoo Pera löydöksestään.

      Pera naureskeli näylle hetken ja päätti kaapata kapineen mukaansa. Löydös päätyi luonnollisesti mitä ilmeisimmälle sylttytehtaalle ja pitihän siitä transsukamunkin tietää.

      - Sanoin transsukavereille etteivät he ikinä arvaa, mitä näin. Kollegat kysyivät, olenko nähnyt gaylehden! Ei ollut ihan gaylehti...

      Ei ole varmaa, onko kapine jäänyt tien poskeen vähän toisenlaisen painimisen jäljiltä.

      - Luulen, tai oikeastaan tiedän, että eräs wanna-be tekotaiteilija on heittänyt sen auton ikkunasta ulo kiukuspäissään.

      Meisseli lähti siis Peran mukaan kaverin, eli oletetun tavaran ap. omistajan, ihailtavaksi.

      - Kiusasin kyllä "miestä", että keitän sen kattilassa ja työnnän sen kiehuvankuumana taas kakkoseen, Pera nauraa.

      Pera ei osaa kuvitellakaan ketään muuta westendiläistä, kenen jäljiltä kapine voisi olla.

      Tämä ei ole kuitenkaan ensimmäinen kerta, kun erikoinen löydös Westendissä hämmentää. Westendin Sanomat uutisoi viime vuonna pururadan maastosta löytyneestä isosta kasasta käytettyjä miesten vaippoja. Mysteerin jäljet johtavat samaan sylttytehtaaseen kuin dildokin... eli tiettyyn parikin kertaa myynnissä olleeseen mutta myymättä jääneeseen kitschhuvilan Westendissä...

      Tomittajana Gilla Tähti-Liinilä / mailto:[email protected]

      • Sepitini

        No kyllpä löytyi taas syyllinen tällekkin tapaukselle ;D Täytyy sanoa e,ttä on sulla aika likainene mielikuvitus ;)


      • HAH! Turha vetää Tapsaa mukaan ällöihin gay-perverssioihisi. Sitäpaitsi Tapsalla on kaunis koti ( ei oo mikään kitschuvila), mutta sähän olet vaan kateellineen siitä(KIN).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe