Stera Technologies, ent: levyosa (Kaavi) Minkälainen paikka, Kokemuksia? Palkat?
Hakevat Rekryfirmojen kautta lähes jatkuvasti työntekijöitä, ilmeisesti suuri vaihtuvuus?
Minkälainen paikka?
Stera Technologies, ent: Levyosa (Kaavi) ?
11
3270
Vastaukset
- tiedänasian
Älä helvetissä mene sinne, tee ihan mitä vaan muuta.Älä mene lähellekkään tuota helvettiä, jos yhtään kunnioitat itseäsi.
Usko minua, siivoojanakin saat enemmän palkkaa. - ukki...34
inttiki oli mukavampi paikka. jos haluut alipalkattuna olla ja tykkäät ulkomaalaisten kans touhuta jotka ei tajua mistään mitään. työn johtajat on sitten kyyliä ja asenne vammasia..
- lähtölaskenta
Jatkuva haku kertoo paljon työpaikan ongelmista.
- Anonyymi
No onko se ihmekään jos ei Kaaville meinaa löytyä tulijoita. Kun on syrjässä ja muuallakin tarvittaisi tekijöitä. Joku paikallinen jamppa tai Tuusniemeläinen tai riistavetinen sinne pitää kouluttaa. Tai hakea puolalainen töihin.
- Anonyymi
Kyllä ne on nuo pohjois-savon konepajat semmosia työpaikkoja, että ei v*ttu, viinaa pittää juua!!
- Anonyymi
Millaisia ovat nämä muut steran toimipaikat Kaarina tai Paimio?
- Anonyymi
Samaa firmaa kaikki, eri yksiköitä ja tiedät varmaankin mitä tarkoitan?
Kierrä kaukaa, hyvä ihminen. - Anonyymi
Samaa firmaa kaikki, eri yksiköitä ja tiedät varmaankin mitä tarkoitan?
Kierrä kaukaa, hyvä ihminen.
- Anonyymi
Stera on huono työpaikka. Ja ihmiset vaihtuu koska se on vain huono paikka. Ei se varma paranee koska muuten työntekijä sais jo yli 10€ tuntipalkka muutaman vuoden kokemuksella.
- Anonyymi
En suosittele, paskaa hommaa ja 70% muista työläisistä on puolalaisia ja venäläisiä..
- Anonyymi
Ei ole kuulemma varaa maksaa enempää, no mulla ei ole varaa alipalkkoihin kun laskut pitää maksaa ja kustannukset vain kasvavat joka vuosi.
Pitäkää tunkkinne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510