Stera Technologies, ent: levyosa (Kaavi) Minkälainen paikka, Kokemuksia? Palkat?
Hakevat Rekryfirmojen kautta lähes jatkuvasti työntekijöitä, ilmeisesti suuri vaihtuvuus?
Minkälainen paikka?
Stera Technologies, ent: Levyosa (Kaavi) ?
11
2817
Vastaukset
- tiedänasian
Älä helvetissä mene sinne, tee ihan mitä vaan muuta.Älä mene lähellekkään tuota helvettiä, jos yhtään kunnioitat itseäsi.
Usko minua, siivoojanakin saat enemmän palkkaa. - ukki...34
inttiki oli mukavampi paikka. jos haluut alipalkattuna olla ja tykkäät ulkomaalaisten kans touhuta jotka ei tajua mistään mitään. työn johtajat on sitten kyyliä ja asenne vammasia..
- lähtölaskenta
Jatkuva haku kertoo paljon työpaikan ongelmista.
- Anonyymi
No onko se ihmekään jos ei Kaaville meinaa löytyä tulijoita. Kun on syrjässä ja muuallakin tarvittaisi tekijöitä. Joku paikallinen jamppa tai Tuusniemeläinen tai riistavetinen sinne pitää kouluttaa. Tai hakea puolalainen töihin.
- Anonyymi
Kyllä ne on nuo pohjois-savon konepajat semmosia työpaikkoja, että ei v*ttu, viinaa pittää juua!!
- Anonyymi
Millaisia ovat nämä muut steran toimipaikat Kaarina tai Paimio?
- Anonyymi
Samaa firmaa kaikki, eri yksiköitä ja tiedät varmaankin mitä tarkoitan?
Kierrä kaukaa, hyvä ihminen. - Anonyymi
Samaa firmaa kaikki, eri yksiköitä ja tiedät varmaankin mitä tarkoitan?
Kierrä kaukaa, hyvä ihminen.
- Anonyymi
Stera on huono työpaikka. Ja ihmiset vaihtuu koska se on vain huono paikka. Ei se varma paranee koska muuten työntekijä sais jo yli 10€ tuntipalkka muutaman vuoden kokemuksella.
- Anonyymi
En suosittele, paskaa hommaa ja 70% muista työläisistä on puolalaisia ja venäläisiä..
- Anonyymi
Ei ole kuulemma varaa maksaa enempää, no mulla ei ole varaa alipalkkoihin kun laskut pitää maksaa ja kustannukset vain kasvavat joka vuosi.
Pitäkää tunkkinne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289