Moraalitontahan se

moraalinvartija1

https://www.facebook.com/satu.taavitsainen?fref=ts

Satu Taavitsainen
21. maaliskuuta kello 11:47 ·

En ymmärrä ja hyväksy sitä, että mikkeliläisten veronmaksajien rahoja käytetään paraikaa Ylläksellä. Eilen puuttui valtuutettu Pertti Oksan hautajaisista kaupunginjohtaja, muita johtavia virkamiehiä ja kh:n puheenjohtajat. Ovat ESE:n hallituksen kanssa lentäneet Lappiin pitämään pitkää viikonloppua. Mitään päätöksiä matkasta ei ole tehty eikä sen tarkoitusta tiedetä. Äänestimme valtuuston budjettikokouksessa päivähoitopaikasta, jossa oli kyse 13 000 euron säästöstä ja virkamiesten säästöesitys voitti. On todellakin arvovalinnoista kiinni, mihin veronmaksajien rahaa käytetään. Nyt niitä käytetään ruokaan, juomaan ja poroajeluihin. Missä moraali!?

https://www.facebook.com/armi.salooksa?pnref=story
Armi Salo-oksa

Jeesustelua ja epäasiallista käytöstä valtuustomme puheenjohtajalta kommentoida somessa mieheni Pertti Oksan siunaustilaisuuteen osallistumattomia johtavia virkamiehiä. Johtavat virkamiehet Kimmo Mikanderin johdolla kävivät kotikäynnillä välittömästi lipun puolitangossa nähtyään, kunnioittaen vainajaa henkilökohtaisesti. He pahoittelivat kovasti esteestä osallistua siunaus- ja muistotilaisuuteen. Mielestäni asiatonta arvostelua varsinkin, kun Satu ei itse osallistunut muistotilaisuuteen, koska siitä ei oltu tehty virallista päätöstä josta makseaan erillinen korvaus.
ESE: n hallituksessa aikoinaan itsekin olleena voin vain todeta, että olen mielissäni kun asioiden perusteellisempaan strategiseen keskusteluun varataan tarpeeksi aikaa.

27

186

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urpohölmö

lapanen saas alotti trollauksen

• äänestäjäX

Noihan ovat aitoja päivityksiä FB:ssa. Voi käydä lukemassa sieltä ja lukea myös samalla ihmisten kommentteja. Surullista luettavaa :-( Olisiko ST:lla aihetta pyytää anteeksi AS-O:lta?

• Hävettää_olla_demari

Satu Taavitsainenko pyytäisi anteeksi?

Tuo narsisti ei tunne sanaa anteeksi. En ymmärrä miten hän voi lähteä tuollaiseen kampanjointiin. Jossakin menee hyvän maun raja.

Kansanedustajaehdokas Satu Taavitsaisen FB päivityksessä on kyllä viimeinen lause totta. Missä Moraali? Minä Satuna katsoisin peiliin ja kysyisin tuon kysymyksen

• Hulluporo

Onko Armi kuule ne "perusteelliset strategiset keskustelut" käytävä suomen toisessa päässä hienossa hiihtokeskuksessa poron kyydissä? Ja yhdelläkään ei varmasti ollu edes omaa rahapussia mukana, kun vedettiin kurkusta alas mikkeliläisten rahoja. Uskon myös, että näistä bakkanaaleista ei ole kuin pikku porukalla sovittu. Syyn ymmärrän kyllä. Minä en ainakaan ole äänestänyt kaupungin johtoon ketään kurlaamaan kaupungin rahoja palaverin varjolla. Käsittääkseni Satu ei loukannut miehesi muistoa, vaan päinvastoin ihmetteli miksi näin toimittiin.

• Hulluporo

Niin tiedoksi vaan että Satu oli niissä hautajaisissa! Tiedoksi myös se, että nämä Esen ja kaupungin strategiset perusteelliset keskustelut lapissa maksoivat 80000 euroa.

• fw_maksoi__

Minä luulen että maksoi 800e. Kumpi on oikeassa?

• Maksoiko_tosiaan

Joo, hieman ihmetyttää, että mistähän "Hulluporo" on mahtanut tempaista tuon 80000 e kokoisen summan? Taitaa huijata.

• Hiihtopummi

10-15 henkeä kun lennätetään lappiin juomaan useiksi päiviksi ja syödään ja juodaan ravintoloissa, niin kyllä se maksaa. Luulen, että hinnalla ei ole ollut mitään merkitystä tällä reissulla. Pitäähän tästä saada toki palkka, kun vapaa-aika tuhlautui tähän pikku palaveriin. Jo tämmöisen porukan lennot, taksit ja majoitus maksaa aivan törkeesti. 80 tonnia ei varmasti kauaksi jää, kun kaikki kulut tuosta reissusta ynnäillään. Miten meillä on varaa tämmöiseen sakkiin? Kiitos Satulle, kun tuo näitä asioita julki!

• LVBYM
        Hiihtopummi kirjoitti:

10-15 henkeä kun lennätetään lappiin juomaan useiksi päiviksi ja syödään ja juodaan ravintoloissa, niin kyllä se maksaa. Luulen, että hinnalla ei ole ollut mitään merkitystä tällä reissulla. Pitäähän tästä saada toki palkka, kun vapaa-aika tuhlautui tähän pikku palaveriin. Jo tämmöisen porukan lennot, taksit ja majoitus maksaa aivan törkeesti. 80 tonnia ei varmasti kauaksi jää, kun kaikki kulut tuosta reissusta ynnäillään. Miten meillä on varaa tämmöiseen sakkiin? Kiitos Satulle, kun tuo näitä asioita julki!

Kyllä on nyt hiihtopummilla suhteellisuudentaju pahasti hukassa. Ei 10-15 hengen matkat, majoitus ja ruokailu voi mitenkään maksaa 80000 euroa. Ihan turha höpöttää tuollaista palturia!

• veljeys_tasa-arvo

Taitaa olla demari...

• 80000euroamuka
        Hulluporo kirjoitti:

Niin tiedoksi vaan että Satu oli niissä hautajaisissa! Tiedoksi myös se, että nämä Esen ja kaupungin strategiset perusteelliset keskustelut lapissa maksoivat 80000 euroa.

Tiedoksi vain kaikille, että tunnistin hulluporon Taavitsaisen ko. face-päivityksen tykkääjien joukosta. Kannattaa muidenkin käydä kattomassa, ketkä ovat tykänneet.

• porottrollaa
        80000euroamuka kirjoitti:

Tiedoksi vain kaikille, että tunnistin hulluporon Taavitsaisen ko. face-päivityksen tykkääjien joukosta. Kannattaa muidenkin käydä kattomassa, ketkä ovat tykänneet.

Eikä Taavitsainen ollut siunaustilaisuudessa. Piste.

• Jumalautaaaaaa

Vai tällainen tuo taavitsainen on!!!!

• juupa-juu

No se on jo JHL kohu laantunut niin voi alkaa heittelemään kiviä ympäriinsä. Mautonta ratsastaa kuolleella hevosella.

• tuuvaa

Varmasti tuli hyviä päätöksiä lapissa... Vieläkun joku niistä jotain muistais..

• rtuyr

Äänestäkää demariämmiä ja tuota saatte lisää.

• fkkjkjjkj

Mikäli JUMALA olet olemasssa, niin varjele meitä ettei noin hullua ihmistä äänestetä kansanedustajaksi!

• samatuose

Ihan sama ketkä eduskunnassa lihapatojen ääressä hyörii. Ei meno siitä miksikään muutu. EU pitää siitä huolen!

• Tensio-Pensio

Jeesustelusta puheenollen kun selaa tuota Salo-Oksan listaa, ketkä pahoittelunsa ovat sinne osoittaneet, niin päästään itse asiaan.

Vetelät Viitamiehet etunenässä (sopii varmaan hyvin Pauliinan agendaan) Pauliina, jonka ansioiksi on kai luettava viimeiseen asti Urpilaisessa roikkuminen, joka taas ajoi Kataisen kanssa maamme suohon.Itse Lellu Toivakka siellä myös on etunenässä, hänellekin isot 'ansiot' maamme hienosta johtamisesta.

Itse en tule äänestämään kumpaakaan Demarirouvaa, mutta onhan tämä vaalipeli hupaisaa. Sen sijaan tähän ketjuun ihmiset jotka Taavitsaista kuvasivat narsistiksi ja hulluksi, niin kipin kapin lähimpään lääkäriin. Teillä viiraa oikeasti päässä ja pahasti. Mikäli ymmärrätte, niin hävetkää!

• Teorännii

Taitaa Pauliina itse täällä kirjoitella.. Kansanedutajanpaikka on alta menossa, Prisman kassalle pääsee sitten oikeisiin töihin.

• ERTSL
      • tuumailija12

Saa nähdä koska tulee ilmoitus "kommentointi suljettu". Paljon on mielipiteitä mutta paljon on kirjoituksien perusteella moderoitu.

• Eläkeläisäänestäjä

Ikävä, että kahteen leiriin jakautuneen demariryhmän eduskuntaan pyrkivät kilpasiskot ovat aiheuttaneet kaupungin mainetta mustaavan kiistelyn. Ehkä Pauliinan alkuperäisessä kiusaamisblogissa oli jotakin totuuden siementä, mutta nyt riita on paisunut yli äyräiden.
      Riitely on enemmän tai vähemmän julkisena jatkunut jo vuosia.

Sekä Satun että Pauliinan tuntien pidän molempia ihan tolkullisina naisina. Tosin en heistä kumpaakaan aio äänestää johtuen heidän edustamastaan puolueesta.

• Maksakoot

Aina kun puhutaan työpaikkakiusaamisesta, niin minua on aina kiusattu jokaisella
      työpaikalla, nimittäin joka työpaikalla ovat käskeneet tehdä töitä eli kiusanneet!!

Olis aika että virkamiehet tekisi töitä ja laittaisi Mikkelin asiat lainmukaiseen kuntoon.
      Ettei niihin tarvii näin kovasti puuttua. Törkeetä nämä matkat,viikkoja siellä ,hyvä palkkaset ns firman piikkiin. Mitähän ne laittaa vaalikuluihinkin rahaa toisille.

• porrassalmI1

Ei ole omena kauaksi VÄISKISTÄ tippunut!!!!!!

• mieletöntä

IHANAAAA!!!!

• Anonyymi00028

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1089
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      794
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      229
      672
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      45
      518
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      512
    6. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      478
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      71
      476
    8. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      47
      468
    9. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      419
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      414
    Aihe