Sain käsiini 60-vm land roverin avolavan. Vanha paloauto, jolla ajettu 15 000km. Onkohan kuinka harvinainen ja minkä arvoinen. Muuten täydellinen peli, mutta puuttuu perälaita ja takavilkut. Olisko kellään myydä.
Land Rover
9
1023
Vastaukset
- Wanker
Ota yhteyttä Off-Road Center'iin, Lohjalla.
- L-R
Lantikka on erinomainen harrasteauto sellaisesta ajopelistä kiinnostuneelle. Pitääko sinun perustella hankintasi naapureille, työkavereille tai vaimolle sillä, että se on harvinainen ja arvokas?
- matias
Erinomainen harresteauto kyllä.Hintaa tiedustelin lähinnä siksi, että maksoinko liikaa kyseisestä autosta. Siis paljastin tietämättömyyteni, mutta enpä onneksi ollut ainoa.
- XJ40
Karaasi juvanmalmilla?
- Jaska
http://www.johncraddockltd.co.uk
Tuoltapa löytyy paljon tavaraa vanhoihin ja uusiin Land-Rovereihin. - Jari
Hei,
Onnea vankkurillesi. Ilmeisesti kyseessä
on Series II 107", hieno ja raaka työkalu.
Osia kannattaa varmaan kysellä
Off Road Centeristä Lohjalla kuten
joku jo ehtikin suositella ja mielestäni
ihan aiheesta.
Karaasista en ole ihan varma, Rangen
osia, huoltoa ja hyvää palvelua olen
sieltä saanut mutta Lantikan tiimoilta
en ole kysellyt. Lahden puolesta
löytyy laatuvaunu tai joku sellainen,
en ole itse käyttänyt mutta olen kuullut
hyvää.
Netista löytyy paljonkin J. Craddock ja
muita, upota vain hakukoneeseen Land
Rover spares ja hittejä tulee. Suomen
Rover kerho löytyy wwww.roverfriends.fi.
Periaatteessa kaikkea Lantikkaan
löytyy kyse on vain hinnasta ja
siitä viitsiikö/ehtiikö tilata itse
vai ei.
Terv,
-Jari
Series III 88" STW- Matias
Kiitoksia asiantuntevista vastauksista! Harrasteautoilun maailma alkaa pikkuhiljaa avautumaan. Osien hankinta on jo täydessä käynnissä.
- 4WD
www.offroadcenter.fi
- MaraEricsson
offroadpaja.fi on toinen paikka Turun suunalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448109Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432151Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262062- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811627Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071- 251066
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850