onko kyösti rikala hyvä?

benit

ZzzzzzzzzzZzzzzzzz

20

5390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 190

Erikttäin hyvä, suosittelen.

• OpelKadett

Tuossa iässä kokemusta on hänellä karttunut, kun on vielä extremetaustaa vankiloista, aids-potilaista ja vaikka mistä. Pätevä hänen on pakko olla, kunhan nyt paneutuisi potilaaseen eikä turhia jaarittelisi itsestään.

• Tomaattionvitamiini

Kyösti Rikala ei enää ole Mehiläisessä lääkärinä ja hänen oikeuksiaan toimia psykiatrina on rajoitettu, esim. oikeus määrätä lääkkeitä /Valvira.

• Helpottunut

Kyse on vain bentsoista, joka johtuu Mehiläisen ilmoituksesta Valviraan. Miettikääpä mitä Mehiläinen teki Aku Kopakkalalle?! Mehiläinen on irtisanonut myös muita pitkän linjan työntekijöitä, jotka eivät ole lääkäreitä. Siellä tapahtuu kummia nyt. Rikala on hyvä lääkäri ja oikeasti kohtaa ihmisenä potilaan. Itse en tiedä kuinka huono tilanteeni olisi ilman Rikalaa. Lääkkeitä on myönnetty kohtuudella,jopa vähennetty. Kerrankin psykiatri, joka ei vain lykkää reseptiä kouraan, vaan keskustelee.

• Mehitieto

Nyt nimimerkki Helpottunut haukkuu väärää puuta, ilmoituksen Valviraan on tehnyt joku muu (julkisen puolen sairaala?). Valvira otti yhteyttä Mehiläiseen ja Terveystaloon ja vastaanotot niissä firmoissa loppuivat sen takia.

• Tomaattionvitamiini

Helpottunut ei ehkä olisi niin helpottunut, jos ei olisi juurikin saanut niitä kohtuudella määrättyjä lääkkeitään.

Millainen psykiatri se semmoinen on, joka ei saa määrätä oman alansa lääkkeitä?

Sellainen varmaankin kuin se Mehiläisen superpsykoterapeutti Liisa Pankola, jonka
      mielestä ahdistuneisuus ja paniikkihäiriö ovat opittuja käyttäytymismuotoja, vaikka potilas ei olisi ikinä nähnytkään paniikkihäiriöstä kärsivää mummon siskon veljen tyttärentyttären äitiä, jolla kuulemma on paniikkihäiriöitä sekä myös muilla suvussa.

• Helpottunut

Anteeksi vaan,mutta työskentelee Terveystalossa.

• alanosaava

Kyösti rikala on erittäin pätevä lääkäri, hänen kanssaan päädytään varmasti miellyttävään hoito- muotoon.

• mievaannyttäsoon

Kävin monen monta vuotta Rikalla. Todellakin asiansa osaava. Ja jokaisella hänen tarinallaan mitä hän vaikka itsestään kertoi oli jokin tarkoitus. Hän kuunteli. Hän oikeasti paneutui siihen miten minä voin. Lääkkeitä välillä myös vähennettiin,vaihdettiin. Kyösti sai mut ylös oikeasti siitä paskasta missä olin ja hänen neuvojaan noudatan tähän asti. Onko kellään tietoa onko hän vain tavattavissa Lappeenrannassa vai onko myös helsingissä?

• Tomaattionvitamiini

Rikalan vastaanotto sijaitsee Helsingissä Sireenikatu 6 B 23 00270 Hki.
        Raitiovaunu 4:llä pääsee Lasipalatsin pysäkiltä Allergiapäiväkodin pysäkille noin vartissa.
        Puhelinnumero ajan varaamiseen löytyy Rikala-Medin sivulta. Voit myös lähettää sähköpostia tai tekstarin.

• Tomaattionvitamiini

• mtarma65

Kyösti Rikala on erinomainen psykiatri. Olen käynyt hänen vastaanotollaan liki 4v. Tervkeskuslekuri pystyy määräämään tarvitsemani lääkkeet, mutta ei antamaan apua, jota Kyösti Rikalalta olen saanut. Minulla on pitkä historia mielenterveyspotilaana. joten olen kohdannut monenlaista auttajaa. Rikala on pystynyt ainakin minua auttamaan parhaiten. Hän tekee työtään intohimoisesti, mikä välittyy ainakin minulle aitona auttamishaluna.

• tsilapduida

Ei todellakaan ole. Puhuu lähinnä itsestään ja jakelee empatiaa, joka useimmilta potilaistaan on elämässään puuttunut. Tästä johtuu ajatus, että on hyvä lääkäri. Hyvä lääkäri ei käytä potilaan aikaa omien kiinteistökauppojensa pohtimiseen eikä pyydä potilaitaan allekirjoittamaan adresseja, kuten kävi Mehiläisessä. Itse en hyötynyt tästä lääkäri-potilassuhteesta ollenkaan; päinvastoin voin lopulta huomattavasti huonommin kuin alkaessani käydä vastaanotollaan.
      Ehkä silloin, jos voit psyykkisesti todella huonosti, voit hyötyä hänen hoidostaan.

• Elviira2222

Ei todellakaan ole. Hän ei käytännössä diagnosoinut minua ollenkaan itse kun hain lääkärin todistusta kela-terapiaa varten vaan lätkäisi minulle kirjan jossa on kaikki diagnoosit ja sanoi että katsopas siitä mikä sinua vaivaa. Esitti empaattista, kertoi että pitää minusta sanoi että tulepas käynnille uudestaankin, haluan kuulla sinusta kaiken, yritti saada rahastettua sillä että olisin mennyt pölisemään asioitani sinne kovaan hintaan - taisi olla potilaista pulaa. Diagnosoin itse itseni ja diagnoosi oli väärä jonka takia terapia meni päin helvettiä. Kolme vuotta kannoin väärää diagnoosia, menin vääränlaiseen terapiaan koska en saanut mitään suosituksia siitä, millainen terapia minulle sopisi. Kun terapia suhde loppui voin edelleen huonosti ja menin sen jälkeen uudelleen psykiatrille ja vyyhti alkoi purkautua. Pölisi myös vastaanottoni aikana ex-vaimostaan ja heidän suhteestaan sekä vaimon lentopelosta. Ulkoinen habitus kummallinen niin kuin koko tyyppikin. En suosittele kenellekään vaikka olisi maan ainoa psykiatri. Rahastaa heikossa tilassa olevia sairaita ihmisiä eikä välitä tuon taivaallista ihmisistä ja heidän voinnistaan vaan rahaa on vaan saatava ja hoito on mitä on!

• Elviira2222

Lisäyksenä vielä edelliseen tekstiini että hänen piti kirjoittaa minulle lähete Kelalle, jotta saisin Kelaterapian. Hän kirjoitti vastaanoton aikana kaksi riviä tekstiä lähetteeseen tyyliin "äiti kuollut, avioero" yhden käden sormitekniikalla hyvin, hyvin hitaasti. Tämän hän lähetti sitten Kelaan josta tuli soitto ettei tällainen lähete kelpaa, lähetin itse sähköpostilla Rikalalle tekstin että kirjoitapa vaikka näin. Hän kopioi suoraan lähettämäni tekstin lähetteeseen ja kelalta tuli uusi soitto jossa he edelleen pyysivät täydennystä lähetteeseen/lääkärinlausuntoon. Jouduin kirjoittamaan itse heille omasta elämästäni kirjeen Kelaan. Rikala laskutti täyden hinnan lääkärinlausunnosta sekä vastaanottokäynnistä. Olin niin loppu ja epätoivoinen ettei minulla ollut voimia valittaa Mehiläiseen ennen kuin nyt oikean diagnoosin ja lääkityksen saatuani. Mehiläisestä vastattiin että Rikala on saanut potkut eivätkä he tiedä missä tällä hetkellä työskentelee. Että tällainen psykiatri Kyösti Rikala.

• asianosaava

Oli hyvä lääkäri, mutta on nyt taivaallisessa vastaanotossa oli tässä jokin aika sitten kuolinilmoitus.

• Anonyymi

Onko Kyösti Rikala todellakin kuollut? Hyvä lääkäri oli kyllä ja auttoi pahimman tilanteen ohi.

• Anonyymi

Ehkä ja toivottavasti Rikalalla tosiaan on karttunut kokemusta ja osaamista vuosien varrella. Vuonna 2004 kävin pari kertaa vastaanotolla, taytin lomakkeita ja sain vahvan suosituksen aloittaa ssri-lääkitys. Diagnoosina keskivaikea masennus. Muutama kuukausi eteenpäin vaikeassa maniassa suljetulla, diagnoosina erilaistumaton skitsofrenia (osaston lääkärinä vielä epäpätevämpi psykiatri).
      En ole käynyt sen koommin Kyöstin vastaanotolla.
      Plussana että silloin 16 vuotta sitten ei kertoillut omia tarinoitaan. Ehkä niitä ei vielä ollut.

• Anonyymi

<No eihän kaikille kelpaa, mutta Kyösti oli mun mielestäni ihan hyvä lääkäri, valitettavasti menehtyi ihan turhan aikaisin.

• Anonyymi

Olin todella surullinen kun sain äskettäin tietää hänen kuolleen. Hän oli hyvä ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe