Tulkaa tänne Eestiin.Täällä pärjäätte pienillä eläkkeillänne hyvin.
Jos Suomalainen saa eläkettä 1000 euroa netto,elää täällä Eestissä sillä hyvin.
Meitä suomalaisia eläkeläisiä on täällä suomenlahden eteläpuolella jo useita tuhansia,lähes 10.000 ja lisää tulee.Kaikki olemme n.s. pikkueläkeläisiä.
Minun vaimoni saa eläkettä noin 850 euroa.Minun eläke on noin 1100 euroa.Kummatkin nettoa.
Ostimme vaimoni nimiin 25.000 eurolla pienen omakotitalon etelä-eestistä.(läheltä Valgaa)Käsirahana oli 2000 euroa.Loppuja makselemme 200 euroa/kk:ssa.Sähköön ja lämmitykseen menee 100 euroa/kk:ssa.
Minun luottotiedot ovat menneet,mutta velkaa ei enää ole.
Nyt ostettiin autokin,sellainen joka suomessa maksaa 15.000.Eestissä 10.000.
Käsiraha oli 1000 euroa:loput 100 euroa kk/ssa.
Suomessa emme olisi saaneet mitään näistä.Saisimme ajaa 10 vuotta vanhalla romulla ja maksaa 800 euroa vuokraa.
Tulkaa tänne leveän leivän ääreen Eestiin kaikki pienituloiset eläkeläiset.
Mitä siellä Suomessa valitatte?
terveeteläkeläiset
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1542908- 2352183
- 502148
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2371990Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261710Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä821456Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve391340- 1221178
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3171060Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65895