Kovasti jänskättää

vitara_mies

Kyllä on jänskät paikat nyt, kun UUDEN SUZUKI VITARAN ensi esittely on tulevana viikonloppuna SUZUKI jälleenmyyntipisteissä. Todella upeeta showta tulossa ja jo nyt tiedetään, että kansa vyöryy katselemaan ja koeajamaan uutta SUZUKI VITARAA. Ukki ja Mummikin syövät vatsalääkkeitä, kun jänskäävät niin kovin uuden SUZUKI VITARAN ensiesittelyä.
Kaikki joukolla SUZUKI jälleenmyyntipisteisiin viikonloppuna katsomaan vuoden 2015 maailman suosituinta ja halutuinta autoa, SUZUKI VITARAA. Huom, varatkaa reilusti aikaa, sillä jonot liikkeiden edustoilla ovat vailla vertaa suuruusluokaltaan.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomen.surkein

      Eipä sinne ensiesittelyyn mitään tunkua ole, kun maahantuoja tai jälleenmyyjät eivät ole missään vaivautuneet ilmoittelemaan asiasta. Vai onko joku nähnyt jotain mainontaa tulevasta tapahtumasta?

      • huohhh

        Ai ei vai?


        http://www.suzuki.fi/etusivu/


        Olisi kivaa, jos olisivat vaivautuneet laittamaan Vitaran tekniset tiedot myös sivuilleen. Ostaja ehkä haluaisi tietää esim auton mitat, tehon ym ym... Toi susukin maahantuoja on kyllä uskomattoman uninen ja vaisu.


      • Hohhoijakkaa
        huohhh kirjoitti:

        Ai ei vai?


        http://www.suzuki.fi/etusivu/


        Olisi kivaa, jos olisivat vaivautuneet laittamaan Vitaran tekniset tiedot myös sivuilleen. Ostaja ehkä haluaisi tietää esim auton mitat, tehon ym ym... Toi susukin maahantuoja on kyllä uskomattoman uninen ja vaisu.

        Joo. Eenokille tiedoksi, että tarkoitin, onko missään LEHDISSÄ ollut ilmoituksia. Vaatii jo aikamoista syventymistä asiaan, että käy kurkkimassa maahantuojan nettisivuilta tietoja.

        Niin, ja maahantuoja ei todellakaan ole tehnyt mitään ponnisteluja myynnin edistämiseksi. Miltei kaikki tekniset tiedot pitää kaivella muilta nettisivustoilta.


      • huhuh

        Onhan ne kaikki tiedot siellä maahantuojan sivulla.


      • huhuh

        Miltä sivunumerolta tiedot löytyvät?


      • hu.huu
        huhuh kirjoitti:

        Onhan ne kaikki tiedot siellä maahantuojan sivulla.

        Nyt näyttää olevan. Ei ollut vielä eilen.


      • he.hee.he

        Okei, tämän aamun lehdessä oli jonkinlainen ilmoitus asiasta.


      • kfjsdlkfjlskgjj

        Ainoat ilmoitukset mitä olen nähnyt Suzukista on sanomalehdessä paikallisen monimerkkidiilerin ilmoituksesta jossa muiden merkkien lomassa Suzukikin on mainittu.

        Katselin tässä yksi päivä 2000-luvun alun autolehtiä niin siellähän oli jopa Suzuki Lianan mainos, en muista nyttemmin nähneeni yhtään Suzukin mainosta missään autolehdessä.

        Ilmeisesti kauppa käy kuten Rolls Roycella on moottoritehoja eli "riittävästi" ilman markkinointiponnistelujakin. Eniten Suzukeja mainitaan autolehtien esittelyissä, koeajoissa ja vertailuissa, yleensä vieläpä aika positiivisesti joten eikö hyvää autoa kannattaisi vähän mainostaakin?


      • eenokki

        Minulle on sama hailee, vaikka ei olisi ainoatakaan mainosta. Pääasia on, että kolmen vuoden välein on uusi suzuki saatavilla, kun vaihdan autoa. Nyt neljäs Suzuki alla ja laadukkaanpaa kaaraa saa etsiä.
        Laitan tähän loppuun vielä pari kiroitusvirhetttä: Suzuuki, keran, runkari, iddiooti, ezt etz...


      • ikkonee

        Mikä on "nejäs Suzuki"? En ole tällaisesta mallista kuullutkaan. Ilmestyy siis ilmeisesti aina kolmen vuoden välein.


      • ikkonee_mies

        Mikä on "malista kuulutkaan"? Onko joku malista kotoisin oleva nais astronautti, joka on leväperäinen. Pyydä sisäkin pildee kuu lutkalta.
        Mikä on "imestyy siis"?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      180
      1827
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1344
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      67
      908
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      808
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe