On ihmeellistä, miten esim. autokorjaajia, tai muita yrittäjiä julkisesti solvataan kuka pahiten julkeaa. Joku väittää jotakin yrittäjää huumeluolana toimimisena, tai jotain muuta törkeää roskaa ilman omantunnon soimaamatta. Oletteko valmis vastaamaan siitä oikeudessa?
Ettekö ymmärrä arvostellessanne tuotteita, palveluja ilman pohjaa, olisi sama kuin ottaisitte rahat pois yrittäjän kädestä. Koittakaa valittajat itse yrittää niin tiedätte mitä se on! Usein miten 24/7 töitä ilman omaa palkkaa. Miltä tuntuisi jos joku puskista ilmoittelisi teidän työnantajallenne, että olette huumeidenkäyttäjiä ym.
Älä syö toisen elinkeinoa
4
<50
Vastaukset
- mökinmiina
Eiköhän niitä elinkeinoja kuitenkin enemmän nakerra ns. harmaa talous. Hommia painetaan niska limassa ilman kuittia kaiken maailman roponikkareista alkaen ja työn laatu on sen mukaista. Tietysti mukana hääräävät myös ammattimiehet, jotka lama ja kokoomus olisivat ajaneet muuten vallan työttömiksi.
- Työmiestero
Harmaa talous musta tulevaisuus on täyttä roskaa, kaikesta tulee järkyttävän kallista ja työmies kärsii ensimmäiseksi.
Helppo se on yhteiskunnan herrojen vouhottaa, kun itse ei kilpaile ja nauttii kahden kuukauden lomaakin puolitoistakertaisella palkalla.
Mitäs teet kun verot on tapissa ja jätkä ei enää suostu maksamaan ! - Paimiolainenyrittäjä
Tuo on asiaa.Kannattaa kahdesti ajatella ennen kirjoittelua.Ja ketä on yrittäjille katkeria niin siitä vain itse kokeilemaan.JOS HALUJA PALJON niin ilmoitus vaan niin kyllä joku omansa myy....
- moih
Okei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244252Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132958Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22940Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43935PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117763- 37754
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38746- 107699
- 135667