On ihmeellistä, miten esim. autokorjaajia, tai muita yrittäjiä julkisesti solvataan kuka pahiten julkeaa. Joku väittää jotakin yrittäjää huumeluolana toimimisena, tai jotain muuta törkeää roskaa ilman omantunnon soimaamatta. Oletteko valmis vastaamaan siitä oikeudessa?
Ettekö ymmärrä arvostellessanne tuotteita, palveluja ilman pohjaa, olisi sama kuin ottaisitte rahat pois yrittäjän kädestä. Koittakaa valittajat itse yrittää niin tiedätte mitä se on! Usein miten 24/7 töitä ilman omaa palkkaa. Miltä tuntuisi jos joku puskista ilmoittelisi teidän työnantajallenne, että olette huumeidenkäyttäjiä ym.
Älä syö toisen elinkeinoa
4
110
Vastaukset 4
- mökinmiina
Eiköhän niitä elinkeinoja kuitenkin enemmän nakerra ns. harmaa talous. Hommia painetaan niska limassa ilman kuittia kaiken maailman roponikkareista alkaen ja työn laatu on sen mukaista. Tietysti mukana hääräävät myös ammattimiehet, jotka lama ja kokoomus olisivat ajaneet muuten vallan työttömiksi.
- Työmiestero
Harmaa talous musta tulevaisuus on täyttä roskaa, kaikesta tulee järkyttävän kallista ja työmies kärsii ensimmäiseksi.
Helppo se on yhteiskunnan herrojen vouhottaa, kun itse ei kilpaile ja nauttii kahden kuukauden lomaakin puolitoistakertaisella palkalla.
Mitäs teet kun verot on tapissa ja jätkä ei enää suostu maksamaan ! - Paimiolainenyrittäjä
Tuo on asiaa.Kannattaa kahdesti ajatella ennen kirjoittelua.Ja ketä on yrittäjille katkeria niin siitä vain itse kokeilemaan.JOS HALUJA PALJON niin ilmoitus vaan niin kyllä joku omansa myy....
- moih
Okei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941865
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo130924En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset212715- 60665
- 135656
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä22630Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568