Piiskauksesta

vierailija89

Kuinka moni joka harrastaa piiskausta aikuisena seksileikeissä, on joskus saanut kuritusmielessä piiskaa? vai ovatko ne enemmistönä joita ei piiskauksella ole kuritettu. Kun seksin yhteydessä piiskaus on nautinnollista kiihottavaa, myöskin piiskatulle. ja kurittamisessa kyse on päinvastoin. Millaisia kokemuksia piiskauksesta ? Mikä kiihottaa piiskatuksi tulemisessa? Kertokaahan kokemuksia.

150

5801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masokistimies

      Minä olen itse piiskanut minua aivan hullun kovaa!Sataa kovaa iskuja pitkä pajunvitsa ja fantasionut että joku äitihahmo piiskasi minua!

    • viuhuu

      Kyllä sitäkin harrastetaan. Se on sellaista leikkiä, että hyvissä ajoin kerron vaimolle, että olet ollut tuhma ja saat siitä hyvästä piiskaa "pyllyllesi" jne. ja vaikka hän sitä pelkää, niin hakee piiskat ja ottaa housut alas ihan itse ja kiljuu kuin pieni hinaaja, vaikka ei se niin kipeää satu.(aika kipeästi kuitenkin) Jos hän oikeasti olisi sitä piiskausta vastaan, ei piiskaa annettaisi. Nyt hän kiljuu ja käy aika kuumana.

      • Anonyymi

        Haluan itselleni ankaraa Madamea joka piiskaa ja alistaa mieluummin hieman iäkäs ja kokenut myös parit jossa nainen on sado masokisti ja määrää mitä me joudutaan tekemään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan itselleni ankaraa Madamea joka piiskaa ja alistaa mieluummin hieman iäkäs ja kokenut myös parit jossa nainen on sado masokisti ja määrää mitä me joudutaan tekemään

        Minäkin haluan ankara Madamea joka piiskaa ja alistaa minua!


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Minäkin haluan ankara Madamea joka piiskaa ja alistaa minua!

        Löytyykö paria jossa nainen määrää mitä me joudutaan tekemään otamme suihin kun nainen määrää ja me ollaan pyllyt punaisina tietenkin joudutaan nuolemaan naista kunnolla jos se ei onnistu niin taas hevosraippaa


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Minäkin haluan ankara Madamea joka piiskaa ja alistaa minua!

        Niin se on vaikeaa löytää joku pari tai nainen jonka kanssa voi tehdä jotain uutta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on vaikeaa löytää joku pari tai nainen jonka kanssa voi tehdä jotain uutta

        Minä en halua pari!Minä tulen ujo jos kaksi tulee!Minä olen hakenut sen jälken sain ensimmäinen mummopuhelin,pystyin kirjoita textiviestit Kallelle ja Jallulle ja texti tv ilmoitukset mutta en löytänyt joku piiskaanainen joka halua jäädä mun luo asumaan!


    • Jostakin

      Alkujaanhan se oli todellakin rangaistusmuoto, jota pelkäsi mielettömästi. Ihan tarkkaan en osaa sanoa missä vaiheessa se muuttui nautinnoksi, ilmeisesti kuitenkin ensin mielikuvituksessa ja lopulta käytännössäkin.

      Melkoinen sysäys on ollut kouluaikana ne muutamat kerrat, jolloin joku riski kaveri on leikkimielellä piiskannut, ei kovin lujasti mutta fyysisesti vahvempana kuitenkin näytti, kuinka se tapahtuu. Mutta en usko sen olevan perimmäinen syy, se on vain auttanut "heräämään" johonkin sellaiseen , joka on ollut jo olemassa.

      Minusta se salaisuus piilee siinä, kun joku riski kaveri ottaa "holhoukseen", piiskaa jopa väkisin, kun näkee sen tarpeelliseksi, ei sinä tarvitse itse kantaa stressiä, joku muu huolehtii kaikesta ja ohjaa tarpeen mukaan.

      • Näin se on me joka halua saada piiskaa,me haluamme että joku muu määrä yli meille ja me vaan saa ottaa vastaan ja olla pieni avuton,alamainen,nöyrä!Ei se että se kirvele pakaroissa joka on tärkein,minulle se on että minä saan tuntea minua nöyrytetty,alistettu alamainen ja että joudun paljastaa minua vartalo hänelle joka määrää yli minua ja hänellä on vaatteet päällä mutta minä olen alasti,seison polvella ja kiittään rangaistuksestani ja pyydään anteeksi että olen ollut tottelematon!


    • vierailija89

      Itse pidän piiskan antamisesta ja myös saamisesta, se kuumotus mitä tulee pyllylle on kiihottavaa. Millaisilla välineillä yleensä käytetään? Monikohan jotka nyt aikuisena harrastavat piiskaleikkejä ovat saaneet lapsena piiskaa? luulisi että piiskaa saamattomat harrastavat enemmän piiskausta aikuisena.

      • Minä käytän puukeppiä joka on centti paksu ja 60 -70 centti pitkä ja ohuet pajun ja sireenin ja pihlajanoksat!Parasta olisi vissin talvikoivuvitsa mutta se on niin paljo työtä hakea risunippuja ja se sotkee koko kamari kun kaikenlaista irtoa koivunoksista ja lentää yli kamari!


      • masokistinpainajainen

        "luulisi että piiskaa saamattomat harrastavat enemmän piiskausta aikuisena."

        Itse muistan saaneeni lapsena joskus koivunniemen herrasta mutta ei siitä minulle mitään traumoja jäänyt. Siinä olet oikeassa että nautin nyt aikuisena piiskan saamisesta. Osuit minusta totuutta lähelle sillä en usko että ne joita on lapsina hakattu ja muuten pahoinpidelty pystyvät aikuisena nauttimaan piiskan saamisesta tai muuten alistumisesta vaikka olisikin masokistisia taipumuksia. Lapsuuden traumat saattavat tässäkin suhteessa pilata elämästä paljon hyvää masokistin näkökulmasta.


      • Minä luulen sama ja minä luulen että jos äitini antanut minulle piiskaa,ei ainoastaan uhkanut joka päivä minä olisin normaali nyt ja naimisissa ja lapset ja lastenlapset mutta nyt olen ollut niin hullu että olen koko elämäni yrittänyt saada naiset,tyttöystävät annaa minulle piiskaa ja silloin he ovat lähteneet pois!


      • Jarrumies1
        masokistinpainajainen kirjoitti:

        "luulisi että piiskaa saamattomat harrastavat enemmän piiskausta aikuisena."

        Itse muistan saaneeni lapsena joskus koivunniemen herrasta mutta ei siitä minulle mitään traumoja jäänyt. Siinä olet oikeassa että nautin nyt aikuisena piiskan saamisesta. Osuit minusta totuutta lähelle sillä en usko että ne joita on lapsina hakattu ja muuten pahoinpidelty pystyvät aikuisena nauttimaan piiskan saamisesta tai muuten alistumisesta vaikka olisikin masokistisia taipumuksia. Lapsuuden traumat saattavat tässäkin suhteessa pilata elämästä paljon hyvää masokistin näkökulmasta.

        Luultavasti lapsena piiskattujen leikit jäävät fantasia-asteelle, kun eivät tohdi antautua leikkiin oikeasti. Samainen jarru saattaa olla sekä piiskaajalla että piiskattvalla päällä, johtuen lapsuuden kokemuksista.


      • PoikaArkalasta

        Olen saanut lapsena piiskaa, mutta kuitenkin suuri haaveeni on, että jonain päivänä ovelleni ilmestyisi voimissaan oleva mies piiskan kanssa. Hän syyttäisi minua jostakin, aivan sama olenko syyllinen vai syytön, rangaistus tulisi. Minun olisi turha pyristellä, paljaat pakarani piiskattaisiin monen vuoden tauon jälkeen kunnolla.

        Fantasiaa se tietenikin on. Mutta jos sellainen mies ilmestyisi ovelleni, niin olisin p a s k a jäykkänä pelosta, luultavasti en tohtisi pistää edes kunnolla hanttiin. Siitä kuitenkin pitäisin huolen, ettei tuollainen piiskaaja turhan takia ovellani kävisi.

        Toinen toiveeno on, että kirjoittaisitte tänne piiskatarinoita, ne ovat paljon mukavampia kuin netin videot. Varsinkin sen riskin piiskaajan tarina tapahtumien kulusta olisi mannaa.


      • masokistimies

        Olen sama mieltä sinun kansasi että se kiihottaa minua enemmän lukea piiskatarinoita kun katsoa ne trailers täällä!Minä printaan ulos sieltä smisksajtenista ja ottaa paperit mukaan sängyyn ja runkaan ja luen!


      • PoikaArkalasta kirjoitti:

        Olen saanut lapsena piiskaa, mutta kuitenkin suuri haaveeni on, että jonain päivänä ovelleni ilmestyisi voimissaan oleva mies piiskan kanssa. Hän syyttäisi minua jostakin, aivan sama olenko syyllinen vai syytön, rangaistus tulisi. Minun olisi turha pyristellä, paljaat pakarani piiskattaisiin monen vuoden tauon jälkeen kunnolla.

        Fantasiaa se tietenikin on. Mutta jos sellainen mies ilmestyisi ovelleni, niin olisin p a s k a jäykkänä pelosta, luultavasti en tohtisi pistää edes kunnolla hanttiin. Siitä kuitenkin pitäisin huolen, ettei tuollainen piiskaaja turhan takia ovellani kävisi.

        Toinen toiveeno on, että kirjoittaisitte tänne piiskatarinoita, ne ovat paljon mukavampia kuin netin videot. Varsinkin sen riskin piiskaajan tarina tapahtumien kulusta olisi mannaa.

        Ihan samanlainen toive on minullakin. Joku riski vihainen mies tulisi oven taakse piiska kourassa ja sitten kävisi, kuten kerroit.


      • Anonyymi
        masokistinpainajainen kirjoitti:

        "luulisi että piiskaa saamattomat harrastavat enemmän piiskausta aikuisena."

        Itse muistan saaneeni lapsena joskus koivunniemen herrasta mutta ei siitä minulle mitään traumoja jäänyt. Siinä olet oikeassa että nautin nyt aikuisena piiskan saamisesta. Osuit minusta totuutta lähelle sillä en usko että ne joita on lapsina hakattu ja muuten pahoinpidelty pystyvät aikuisena nauttimaan piiskan saamisesta tai muuten alistumisesta vaikka olisikin masokistisia taipumuksia. Lapsuuden traumat saattavat tässäkin suhteessa pilata elämästä paljon hyvää masokistin näkökulmasta.

        Tutkimukset ja omat kokemukset osoittavat päinvastaista.

        En nyt tarkoita pahoinpitelyä, mutta usein pyllylle taputellut halajavat sitä myös myöhemmin. Fetissit syntyvät jo ennen kuin niistä ymmärtää mitään. Sitten myöhemmin puhkeavat kukkaan.

        Toisaalta toisinaan on helppo innostua uusista fetisseistä kun oikealla mielenalalla selailee mahdollisuuksia ja ideoita...


    • S-pari

      Mielessäni on kun äiti haki koivusta oksan ja otti polvienpäälle ja veti housut alas antaen piiskaa paljaalle pyllylle, no tietysti oli tullu tehtyä pahaa. Nykyisin vaimo haluu kokea samaa ja tuo joskus itse koivunoksan mukanaan ja tiedän mitä illalla leikitään kun hän on pukenut vielä koulutytön vaatteet.

    • Piiskattavaksi

      Joskus on saatu, mutta nykyisin en saa, kovin harmillista. Pitää tyytyä lukemaan piiskatarinoita, mutta kovin vähän niitä löytyy.

      Selvä uhkaus vastaa jo puolta selkäsaunaa, varsinkin jos uhkaajana on uskottavan tuntuinen kaveri. Minusta kyllä silloin näkee päällepäin että nyt iski suoneen.

      • jos osat lukea ruotsia katso smisksaiten,siellä on satoja piiskaustarinoita eli katso spanking aloha tube siellä on tuhansia piiskaatrailers,siis noin kymmenen minuuttia piiskausfilmejä!


    • Hdur737

      En oo koskaan saanut piiskaa. Vaimo sillä joskus uhoaa ja heti alkaa veri virrata alapäähän.

      • Näin se on!


    • Piiskauksestatykkäävä

      Itse en ole lapsenasaannut mutta usein on kyllä uhattu antaa selkää.
      muistan hyvin kun poltin tupakkaa koulussa niin reksi muisti aina sanoa että selkään sietäisit saada niin loppuisi se sauhuttelu. En kyllä koskaan saannut mut jotenkin se kiehtoi jo silloin. Niinpä tein vaikka mitä kolttosia. Kerran jäin kiinni myymälävarkaudesta niin poliisi sanoi että jos olisit poika niin ottaisin remmin ja vetelisin persaukselle.
      nykyisin kiihotun paljon piiskaleikeistä.

      • masokistimies

        Onko sinulla leikkikaveri?Jos olet vapaa nainen tule leikkimään minun kansani piiskaleikkiä?Me voimme vuorotellen olla ankara isä ja äiti!


      • masokistimies kirjoitti:

        Onko sinulla leikkikaveri?Jos olet vapaa nainen tule leikkimään minun kansani piiskaleikkiä?Me voimme vuorotellen olla ankara isä ja äiti!

        Olen varattu. Mieheni on ainut kenellä on lupa minua piiskata tarpeen niin vaatiessa
        t. Piiskauksestatykkäävä


      • masokistimies

        Oletko mies eli nainen?Katsoin sinun nimesi mutta en tiedä onko se miehen eli naisen nimi koska olen ruotsinkielinen ja asun Pietarsaaressa!


    • Peppuraiskaus

      Mut raiskattiin kaverin isän ja sen kaverien toimesta vähä aikaa sitte ja oon poika.. Piiskattiin ja läpsittiin perse tulipunaiseksi, teki kipeää ja tuntui hyvältä

      • aku1963

        En oikeen usku tuota juttua. Ei kukaan ssotkeudu poikansa kaveriin ja vielä kavereidensa kanssa. Ja miten se nyt olis kumpaakin tunnetta tuonu pintaan


      • soisoojoajatuksesta
        aku1963 kirjoitti:

        En oikeen usku tuota juttua. Ei kukaan ssotkeudu poikansa kaveriin ja vielä kavereidensa kanssa. Ja miten se nyt olis kumpaakin tunnetta tuonu pintaan

        Kipu pakaroilla voi tuntua hyvältä. Mutta kiihottikohan tuollainen käsittely, jos se tuntui hyvältä. Luulisin saavakin herkästi seisokin, jos tuollainen piiskaus tehtäisiin väkisin.


    • SanojenVoima

      Meillä isä piti huolen, että piiskat tuli annettua huolella ja perusteellisesti. Homman kyllä opin niin hyvin. Paras piiskaaja on sellainen, joka puhuttelee ja pelottelee perusteellisesti ja lopulta hoitaa homman vahvemman oikeudella. Jotkut osaavat pelotella niin, että on jo valmiiksi tunnustanut itselleen häviönsä ja on niin extaasissa ettei ole juuri mihinkään tekijäksi.

      • Minäkin tykkä sama että se kuullostelu ja sitten kun olen myönänyt minun tuhmuuksia hän sanoo ja huutaa ja käsket minua riisua minua alasti ja koko ajan kun saan piiskaa hän haukkuu ja manat ja lyöt kovaa!


    • Punapylly

      Olen nainen ja sain lapsena paljon piiskaa polven päällä maaten, remmillä ja kämmenellä. Se vaan jossain vaiheessa myöhemmin muuttui fetissiksi. Kiehtoo kovasti joutua minua vahvemman miehen kuritettavaksi. Haluan sen tapahtuvan mieluiten samalla tavalla kuin lapsena. Alistumisen ja avuttomuuden tunne on ihana. Sekin on nautinnollista, kun ei voi itse mitenkään vaikuttaa siihen, kauanko kurittaminen kestää.

      • vierailija890

        Kostutko piiskauksesta? Jääkö jälkiä? oletko kokeillut koivunvitsoja? itsellä ei kokemusta selkäsaunasta.


      • Minäkin rakastan se tunne alistumisen ja avuttomuuden tunne on ihana,eli ole aivan sama mieltä että se on kiihottava tuntea että olen lapsi taas ja saadaa piiskaa mutta se on niin vaikea löydä joku nainen joka halua olla minun äitini!


      • AlffaMaste

        Missäpäin olet ja minkäikäinen.


      • masokistimies
        AlffaMaste kirjoitti:

        Missäpäin olet ja minkäikäinen.

        En tiedä jos se on minä joka on laittanut tämä ilmoitus koska se on niin hyvä suomi!parempi kuin minä mutta minä rupea kutsua minua täällä poikavanha!Minä olen pohjanmaalta ja yli 60 v ja haluan kyllä saada piiskaa naiselta!


      • masokistimies
        AlffaMaste kirjoitti:

        Missäpäin olet ja minkäikäinen.

        Siis nimeni täällä oli poikavanha!En tiedä jos joku uusi mies on aloittanut kirjoittaa sama nimi mutta minä haluan se mitä on ilmoitus!


      • masokistimies
        AlffaMaste kirjoitti:

        Missäpäin olet ja minkäikäinen.

        Kuka sinä olet?Oletko nainen ja mistäpäin olet ja kuinka vanha olet?Haluatko saada ja anna piiskaa?Mielummin että sinä annat ja minä otan vastaan mutta jos on pakko minä voin antaakin!


      • onnetonpoikamies

        Punapylly?Oletko enää täällä?Oletko vielä kiinnostunut?Minä haluan itse saada piiskaa ja silloin voin hyvin esittä että minä olen sinun ankara isäsi eli äitisi ja anna sinulle se lapsuuden piiskaa!


      • Alffamaster
        masokistimies kirjoitti:

        Siis nimeni täällä oli poikavanha!En tiedä jos joku uusi mies on aloittanut kirjoittaa sama nimi mutta minä haluan se mitä on ilmoitus!

        Alfa Master onko toinen henkilö


      • Alffamaster

        On toinen käyttäjä. Olen nuorempi


      • onnetonpoikamies

        Hei Alffamaster!Oletko sinä mies kun olet master?Jos olet nainen mistä sinä olet?


      • Hei punapylly!Oletko täällä enää?Missä sinä asut?Minä voin anna sinulle exakt se piiskaa joka sinä haluat ja olla sinun ankara isäsi!Tule tänne!


    • PajuvitsaSoi

      Meillä homma menee niin että kun nuolen vaimoni pillua häneltä saattaa lirahtaa "vahingossa" suuhuni. Varoitan häntä että seuraavasta lirauksesta tulee piiskaa. Hetken päästä saattaa lirahtaa uudestaan ja sitten sitä piiskaa tulee. Pylly, sisäreidet ja tissit saavat joskus perusteellisen kurituksen. Joskus tulee vieläkin uusi lirahdus ja sitten mennään jo kovaa. Itse en aiemmin lämmennyt tälläiselle mutta vaimo sai jotenkin houkuteltua leikkiin mukaan.

    • rotinki

      Minä sain kerran nuorena poikana piiskaa ja vieläpä aika nolosti, kun oli porukkaa näkemässä. Vaimoni on saanut myöskin kerran pikkutyttönä. Minä aina uhkailin leikin päältä antavani hänelle piiskaa ja heiluttelin ohutta rottinkipiiskaa, muka piiskatakseni, mutta sainkin sitten itse kun vaimo otti piiskan ja komensi housut alas. Siitä tuli sitten kiva leikki, joskus minä annan ja joskus vaimo. Ja sen verran reilusti kuitenkin että tuntuu kunnolla.

    • Hupipiiskaaja

      Jotenkin huvittavaa tämä(kin) ketjun lueskelu.

      Just eilen vastasin toiseen piiskausketjuun toista kirjoittajaa myötäillen:

      "Jos vihjaisit, että kun lupaa, että piiskaa saa, niin sama havainto on minullakin. Ns. kiinnostuneita on pilvin pimein, mutta taikasana karkottaa joukon. Tuo taikasana on tietenkin "tule". Kysellään kaikkea, halutaan tietää vähän sitä sun tätä, mutta valmista ei tule. Sitten tuo taikasana karistaa joukon."

      Itse olen hakenut Iskureiden ja muutamien yhteisöjen kautta. Vaikka periaatteessa noissa yhteisöissä kaikkien pitäisi olla alan harrastajia, on aivan liian moni sitä vain mielessään. Haaveilijoita on, toteuttajia vain hyppysellinen.

      • kyllästynytsubi

        No hupipiiiskaaja oletko mies vai nainen? Oletko maksullinen? Minkä ikäinen olet? Oletko sinkku/valmis parisuhteeseen ? Luulen että olet saanut paljonkin vastauksia mutta sinulle ei kelpaa kukaan.


      • SelkäsaunaJoopereille

        Mikä mahtaa olla syy innostuksen hiipumiseen?
        Paljastuuko kaverista jotakin sellaista mikä sammuttaa mielenkiinnon: ikä, kurituksen laatu, toteutustapa tai -paikka, luotettavuus, jne. Entä jos salainen nimimerkki osoittautuukin naapurin isännän omaksi.

        Keskustelupalstoilla keskustellaan usein ensikohtaamisesta. Usein ulkopuoliset varoittavat, ettei pidä lähteä "hullun" piiskaajan matkaan, siellä voi saada sellaisen seläsaunan, ettei ikinä unohda. Toisaalta monet käyneet valittavat, että oli turhanpäiväistä läpsytelyä, ei tuntunut missään, tämä valitus koskee useimiten maksullisia piiskaajia.

        Joka tapauksessa kansan ryhti on repsahtnut niin, että jonkun olisi aloitettava piiskaus jostakin laidasta ja kaikki olisi käytävä läpi vitsan kanssa.


      • tahtoisin-saada
        SelkäsaunaJoopereille kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla syy innostuksen hiipumiseen?
        Paljastuuko kaverista jotakin sellaista mikä sammuttaa mielenkiinnon: ikä, kurituksen laatu, toteutustapa tai -paikka, luotettavuus, jne. Entä jos salainen nimimerkki osoittautuukin naapurin isännän omaksi.

        Keskustelupalstoilla keskustellaan usein ensikohtaamisesta. Usein ulkopuoliset varoittavat, ettei pidä lähteä "hullun" piiskaajan matkaan, siellä voi saada sellaisen seläsaunan, ettei ikinä unohda. Toisaalta monet käyneet valittavat, että oli turhanpäiväistä läpsytelyä, ei tuntunut missään, tämä valitus koskee useimiten maksullisia piiskaajia.

        Joka tapauksessa kansan ryhti on repsahtnut niin, että jonkun olisi aloitettava piiskaus jostakin laidasta ja kaikki olisi käytävä läpi vitsan kanssa.

        Siksi siihen menee mielenkiinto, koska ne tapaamiset ovat juurikin näitä läpsyttelijöitä. Jos ensi tapaamisella annettaisiin oikein kunnon läiskintä mitään kyselemättä, vapaaehtoisesti tai pakolla, niin kyllä mielenkiintoa olisi ihan erilailla. Kyllä piiskauskuri olisi herätettävä uudestaan henkiin, niin maailma pelastuisi.


      • LuulisinNiin

        Eikös se ennen vanhaan mennyt niin, että kun kunnolla piiskattiin, niin ei tarvittu enää toista kertaa?


      • Hupipiiskaaja
        kyllästynytsubi kirjoitti:

        No hupipiiiskaaja oletko mies vai nainen? Oletko maksullinen? Minkä ikäinen olet? Oletko sinkku/valmis parisuhteeseen ? Luulen että olet saanut paljonkin vastauksia mutta sinulle ei kelpaa kukaan.

        Minä kyselen, sinä anelet.


      • olderman
        LuulisinNiin kirjoitti:

        Eikös se ennen vanhaan mennyt niin, että kun kunnolla piiskattiin, niin ei tarvittu enää toista kertaa?

        Niin se meni. Se yksi ja ainoa kerta jäi niin elävästi mieleen, että sitä muistellessa näin aikuisena harrastetaan "leikkipiiskausta"


      • Toinen_kyllästynyt_subi
        Hupipiiskaaja kirjoitti:

        Minä kyselen, sinä anelet.

        Siinähän se vastaus kysymykseesi sitten jo tulikin.

        Kuritettavaksi alistuminen on aina jännittävä, jopa pelottava kokemus, ja vaatii vahvaa luottamusta kurittajaan. Tuollainen ylimielinen määräilevä asenne ennen kuin on edes tutustuttu, ei todellakaan herätä minkäänlaista luottamusta, ja itse ainakin jättäisin viestittelyn siihen.
        Ensin tutustutaan, määritellään rajat jne. Sitten harkitaan tapaamista. Itse en tapaa ketään, joka ei saa minua tuntemaan olevani turvassa. Kuritettavana haluan pelätä ainoastaan kipua, en kurittajaa.


    • JokuKoukkuunJää

      Maalaiskyslissä tiedettiin ennen kaikenlaista. Meilläpäin kerrottiin, että yhden isännän oli naapurinsa piiskannut. Sitä ei kerrottu, että oliko ihan paljaalle antanut ja millaista välinettä käytti. Jäljet oli persustassa näkyneet, se tiedettiin.

      Piiskattu ei kuitenkaan koukkuun jäänyt, mutta naapurin isäntä taisi pitää hommasta.

    • Minä piiskaan vaimoani aina välillä. On mahtavaa ja kiihottavaa kun vaimo on pylly pystyssä ja saan piiskata häntä. Kulli on kivikova ja sit kun pylly punottaa niin työnnyn takaapäin häneen, hän nauttii ja saa kovan orgasmin.

    • sitäaikaase

      Meidän piharakennuksen vuokralaisrouva sai säännöllisesti piiskaa. Itse haki piiskat ja sitten kaikki äänet kuuluivat pihalle asti. Minä pikkupoikana kurkin ikkunanraosta kun emäntä oli kontallaan takapuoli paljaana ja isäntä piiskasi.

    • Pari4141

      Olen mies ja olen saanut lapsena piiskaa ja nautin myös aikuisena piiskan saamisesta. Kyllä siinä jäykistyi kun sai kunnolla piiskaa. Olen myös oppinut antamaan piiskaa ja nykyinen vaimoni tykkää saada piiskaa ja kostuu kovasti alistusleikeistä. Meillä nämä piiskausleikit kuuluvat osaksi seksielämäämme ja nautimme niistä kovasti.

    • luupääpoika

      Olen 21v. kundi ja kasvanut kovassa kurissa, kuten muutkin meidän perheen lapset. Piiskaa ja remmiä tuli isältä vaikka sen oli laki jo kieltänytkin. Mutta faijan puolustukseksi sanottakoon että itse sain aina syystä, olin myös melko itsepäinen ja varsinainen "luupää" jos jotain päätin, niin sen tein, vaikka tiesin sen väärin olevankin. Nyt opiskelijana ja kaukana kodista, onnistuin erinäisten sattumien kautta tapaamaan, aikuisen raamikkaan miehen ja melko pian selvisi, että hän pitää nuorten miesten "ojentamisesta". Pian myös huomasin, olevani täysin tänän MASTERIN käskyvallan alla ja Hänen sub-koulutettavansa. Tapaamme viikottain ja voin sanoa, että mielenkiintoista/nautinnollista/kivuliasta/tosi kivuliasta jne. .... on ollut ja on.
      Erityistä oli viimekesän, reilun kolmenviikon mittainen koulutusleiri jonka Hän minulle järjesti, eräälle omistamalleen mökkisaarelle. Siellä laitettiin "luupäätä" todella ojennukseen. Olin Hänen koulutettava orjapoikansa ja erinäistä askaretta riitti aamuvarhaisesta yömyöhään. Ja joskus yölläkin... Pienimmästäkin virheestä, laiskuudesta tmv. sain maksaa päivittäin tai useamminkin, pakaroillani, reisilläni, palleillani, kikkelilläni, selälläni, jalkapohjillani..... melko kovan hinnan ja välineitähän löytyi niin luonnosta kuin mökin kaapista ja venevajastakin. Kahta samanlaista päivää ei tuohon koulutusleiriin mahtunut - vain mielikuvitus on Hänellä rajana. Menemättä yksityiskohtiin tämän enempää, voin vain todeta - MAHTAVAA. Kiinnostuksella odotan tulevaa pohjoisen matkaa ja sitä "leiriä", mistä Hän on jo vihjaillut. "Luupää" kun tarvitsee vielä paljon, paljon koulutusta..

      • RehellinenPiiskaus

        Huomasin olevani aika kaavoihin kangistunut, minua kiinnostaa piiskan tanssi vain pakaroillani ja korkeintaan aivan lähialueella.


      • Hei luupääpoika se rupea seisoa minua kun luen sinun leiriviikkot siellä saarella ja olen kateellinen sinua!Haluaisin samanlainen leiriviikko kuumalla kesäviikko saarella jos kasvattaja ja minä olimme vaan ei muuta että saisin olla alasti saarella ja tehdä töytä alasti auringonpaisteessa ja paljo piiskaa!


      • tippavaluujo

        Luupää ole melkein vihreä kateudesta - minulla melko samanlainen tausta ja ikä kuin sinulla. Masteria vain ei vain ole löytynyt, muutamaa piiskaus-remmitys sessiota lukuunottamatta. Kumpa onnistuisin löytämään tuollaisen sub kouluttajan itsellenikin.Pelkkä ajatus ja tuon lukeminen sai kunnon keulinnan aikaan.
        Vai olisiko sinun masterisi valmis ottamaan minutkin koulutukseen, olisimme varmasti hyvä ja nöyrä luupääpari.


      • uteliastoinen

        Luupääpoika joko pohjoisen reissu on heitetty - ja miten kselvisit. Vai onko tuo kaikki vielä edessä...


    • piiskattupoika

      Olen saanut piiskaa metsässä. Lähdettiin äitini ja tätini kanssa ajelulle, Löytyi sopiva paikka meille. Lähdettiin kävelemään metsään äitini otti pajun vitsan, Ja tädilläni oli narua mukana. Mulla rupesi takapää lämpimään. Naiset löysivät mieleisensä paikan, Käskivät pojan puuta vasten, Laitoin selkäni kiinni puuhun, naiset ottivat multa kaikki housut pois, rupesivat tutkimaan mun seisovaa penistäni, Ja mä laukesin heille. Tuhma poika kun kusee meidän käsille, Sanoivat naiset, Ja käänsivät mut toisin päin. Sen jälkeen sitoivat mun käteni kiinni, Ja yksi piiskas kevyesti ja toinen runkkas minua, kun rupes orkasmini lähestymään, Lisäsi piiskaaja voimaa lyönteihinsä, Ja kun laukesin sain niin lujaa että huusin täyttä huutoa. Pienen tauvon jälkeen jatkettiin, Ja naiset hoitelivat minua vuoron perään, Kun ei noussut enää ylös penikseni, Naiset päästivät minun käteni vapaaksi. Ja käänsivät toisin päin, Sen jälkeen kumpainenkin tutkivat mun penikseni hyvin tarkkaan. Sen jälkeen lähdettiin kävelemään takaisin autolle. Minä alapää paljaana, Auton luona äitini pissatti mut, Käski selällesi auton nokkapellin päälle, Ja otti mun peniksestäni kiinni, ja pissatti mut. Sen jälkeen tuli tätini, Ja pesi minun penikseni, Sen jälkeen kumpainenkin tarkasti hyvin huolella että on puhdas penis pojalla. Sitten naiset laittoivat minulle housut jalkaani. Minä menin auton takapenkille istumaan, Naiset juttelivat vähän aikaa keskenensä, Ja sitten ne tulivat autoon, mun kummallekin puolelleni, Laittoivat mun käteni hattuhyllylle, Ja ottivat multa housut uudestaan alas, Ja tarkastivat mun munani, Eivät saaneet ylös sitä penistäni, Ottivat multa housut pois kokonaan, Ja äitini meni ulos autosta, Otti mun jaloistani kiinni ja laittoivat tätini kanssa mun selälleni, Sen jälkeen äitini rupes imemään penistäni. Tätini otti rintansa ulos paitansa sisältä, Ja laittoi sen /ne suuhuni, Äitini katseli ja hymyili meille. Poika taitaa tykätä meistä. Olen aivan varma että me voidaan tarkistaa pissattaa sekä piiskata poikaa ihan milloin meille vain sopii. Vai mitä sanoo poika. Minä lupasin että naiset saavat tehdä mulle ihan mitä vain he haluavat, Mutta sillä ehdolla että EIVÄT kerro etukäteen mitä ne haluavat tehdä mulle. Ja saavat muiden nähden tehdä, näyttää mun pippelini aivan kenelle vain tahtovat. Ja jos ne tahtoo ne voivat myöskin piiskata mut julkisesti muiden katsellessa. Äitini kysyi multa, voidaanko me lainata sinua muille ihmisille piiskausta tai ja runkkausta varten? Voitte ihan milloin vain äidilleni sopii se. Sen jälkeen naiset siivos mut vielä kerran, ja pukivat housuni takaisin jalkaani. Yhdellä parkki paikalla oli saksalaisia, Äitini sanoi tädilleni, Pysäytä autosi noin 5 metrin päähän heistä, Ja tätini myöskin pysäytti autonsa siihen. Äitini sanoi mulle, Tules poika tänne mukaani auton takaluukun puolelle, Äitini avas takaluukun, Katseli siellä olevia vaatteita, Ja tätini otti multa housut pois, munat saksalaisiin päin, Äiti pyyhki mun munani rätillä, Ja sen jälkeen kokeilivat ainaskin 3 eri housuja mulle jalkaan. Lopulta päättivät että ne shortsit joita sovitettiin ekaksi ovat passeli vaihto ehto mulle. Sen jälkeen tätini otti multa myöskin paidan pois, Olin aivan alasti saksalaisten edessä,(ne ei puhuneet mitään, vain tuijotti meitä) Äitini otti rievun,kasteli sen ja pyyhki mun etu puoleni puhtaaksi, sen jälkeen antoi rievun tädilleni, Joka pyyhki takaa minut puhtaaksi, Sillä välin äitini kuivas mun etu puoleni, Sen jälkeen äitini antoi pyyhkeen tädilleni joka kuivas minut takaa. Sen jälkeen äitini ja tätini pukivat mulle housut jalkaan sekä paidan päälleni. Ne menivät vähän kauvemmaksi ja katsoivat minua ja sanoivat että ei sovi toi paita ja noi housut yhteen. Sen jälkeen ne tulivat ottivat multa housut pois, Ja vaihtoivat toiset housut mulle jalkaani.Ja menivät uudestaan vähän kauvemmaksi musta, Nyt kelpas niille mun vaatetus. Sen jälkeen äitini vei mut noin 1 tai 2 metrin päähän heistä (saksalaisista). Ja käänsi mut hiukan sivuun ja otti mun penikseni ulos housuistani, ja rupesi pissattamaan minua heidän nähden. He vain katselivat meitä, eivät puhuneen keskenään mitään. Sen jälkeen kun mun pissan tuloni oli loppunut, äitini otti peniksestäni tukevasti kiinni ja ravisti siintä viiimeiset pisarat pois. Sen jälkeen äitini laittoi penikseni takaisin housuihin. Ja mentiin takaisin autoon, Sekä lähdettiin ajamaan pois paikalta. Vähän ajan päästä äitini pyysi tätiäni ajamaan hiukan syrjelmälle metsätielle. Mulla rupesi tekemään poikani penistä mieli sanoi äitini, Poika ota kaikki vaatteesi pois päältäsi, äitisi haluaa sinua nytten. Ja minä tottelin tietysti äitiäni. sen jälkeen äitini otti risun, käski mut puuta vasten, vatsa puuhun päin, Ja tätini meni puun toiselle puolen, otti mun käsistäni kiinni, Ja sitten äitini aloitti mun piiskaukseni, sain piiskaa ehkä 10 minuuttia, Ja itkin aika kovasti siinnä, sen jälkeen äitini käski kääntymään toisin päin, katseli mun penistäni, Ja meni polvilleen eteeni ja rupesi imemään minua.

      • HansVonHevonkukku

        Ja sitten heräsit sänky märkänä,
        ulosteissa ja käsi potassa...


    • HarrastetaanKyllä

      Meillä kumpikin tykkää tulla alistetuksi. Kun noita piiskajuttuja alettiin kokeileen, muijakin halus kiimasena kunnolla remmistä. Siinä vaan kävi niin, että sitä kiusas remmin jäljet jälkikäteeen, toisaalta ei tykännyt mistään läpsyttelystäkään vaan halus kunnolla. Päädyttiin siihen, että muija piiskaa mua, eikä siinä tarvi olla turhan tarkka jälkien kanssa, piiska saa osua reisille ja kiveksillekin.
      Vastineeksi muijalle on pikkulutkan raiskaus suihinottoineen. Muija on ikään kuin estelevinään, pidän tukasta kiinni että pysyy aloillaan. Kalu pitää nuolla puhtaaksi lopuksi.

    • redbottom

      En nyt nimittäisi sitä miksikään kuritukseksi, mitä pojankoltiaisena saatiin. Piiskaa paljaalle persukselle ja se siitä. Nyt saan piiskaa, kun nautin siitä kivusta.

    • Vaimonpiiskapoika

      Minä saan vaimoltani selkääni hyvin helposti. Esimerkiksi eilen kun oli vieraita meillä, Minä kävin hakemassa vitsan pihalta, Ja annoin sen vaimolleni, Sekä kävin ruoka pöydälle vatsalleni, Meidän vieraat istuivat vielä pöydän ympärillä, Ja ne katselivat meitä hyvin ihmeissään. Vaimoni otti multa alapääni paljaaksi, Ja rupesi piiskaamaan minua vitsalla. Kun oli saanut työnsä valmiiksi, Käski minun kääntyä ympäri, Ja rupesi tarkistamaan penistäni siinä ihmisten silmien edessä. Kun olin lauvennut 3 kertaa, Käski yläs ja siivoat sotkusi heti, Hän komensi, Ja muisti piiskata mun ahteriani siivouksen ajan, Sen jälkeen mentiin pesulle, Hän pesi mut. Kun tultiin takasin, Ei ollut meillä enää vieraita. Olivat lähteneet pois sillä aikaa, Minä sanoin että se on mun vikani kun lähtivät pois, Käy istumaan tuohon tuolille ja anna pojalle selkään. Ja vaimoni antoi mulle selkään. Minä rakastan mun vaimoani hyvin paljon, Ja sitä että hän piiskaa mut aina kun on tarvis.

      • HansVonHevonkukku

        Joopa joo ja diipadaapa...


    • Vaimonpiiskapoika

      Myös mun vaimoni, äitini, anoppini sekä miehet jotka haluavat naisten käskystä voivat piiskata minua. MUTTA vain MUN vaimoni valvovan silmän alla.

      • HansVonHevonukku

        ...diipadaapa ja kun joulupukki tulee nuuttipukin kanssa,nekin piiskaa?????


    • piiskadeprivaatio

      Nuorena poikana, jos näin, että joku sai piiskaa, niin oma viisarini oli heti tapissa. Mitä isompaa kaveria piiskattiin sen kiihottavampaa.

      Mutta jos sauna sattui omalle kohdalle, niin eipä värähtänyt. Pienenä tappelin vastaan, mutta murkussa pelotti niin, että lamaannuin lähes täydellisesti ja olinkin ilmeisen helppo nakki piiskaajalle.

      Nykyisin haaveilen piiskan saannista, mutta olen liian arka hakeutumaan hoitoon. Jos esim. joku tällä palstalla uhkaisi minua piiskaamisella, niin pulssini olisi jo silloin 200/min. Ilmeisesti minut on piiskattu pilalle jo nuorena.

      Ainut toivoni olisi, että selkäsauna tulisi puskista, mutta eihän sellaista tosi elämässä tapahdu.

    • metsäänmeni

      Piiskaus on kiihottanut jo pienestä pojasta lähtien. Olin n. 10 vuotiaana marjametsässä naapurin "sedän ja tädin" kanssa ja siellä kävi niin, että "täti" kyykistyi pissalle siinä silmieni edessä ja "setä" tuli siihen vihaisena, kun siinä minun nähteni pissaa. Otti risun ja piti tätiä otteessaan ja antoi piiskaa paljaalle pepulle.

    • Minäkin olen fantasionut niin kauan kuin muistaan piiskaa mutta saanut ainoastaan nyt aikuisena noin kolme kertaa mutta koko elämäni kun olen runkanut olen joutunut ajatella että saan piiskaa muuten en saanut orgasmi!

    • NiinKuinEnnen

      Olisihan se melkoinen esitys, jos aikuinen tuhti mies ottaisi toisen miehen käsittelyyn, pitäisi vasemmalla kädellään piiskattavan koreasti paikoillaan ja piiskaisi oikealla paljaat pakarat. Minua kiihottaa ajatus, että joku pitelisi pelkällä vasemmalla kädellään aikuisen miehen hallinnassa koko piiskauksen ajan. Nuorena olen joutunut sellaiseen tilanteeseen ja kyllä hävetti ja aiheutti vaikka minkälaisia tuntemuksia. Siitä asti olen miettinyt, että kuinkahan minun kävisi, jos joku luonnonvoimakas mies rupeaisi antamaan piiskaa, vieläkö pysyisin yhden käden otteessa ja ottaisin koko selkäsaunan vastaan pääsemättä karkuun.

    • itse sain lapsena piiskaa ja sillon en nauttinut
      mutta kun aikuistuin
      asia on alakanut kiinnostaa

    • Minä tykkään että se on niin kiihottava se että saan tulla alistettu ja nöyryytetty!Tämä on vastaus vierailija 89

    • ToivossaElelen

      Lapsena sain monesti piiskaa. Useimmin se tapahtui vitsalla paljaalle pyllylle. Sen verran kuritus pelotti, että tappelin aina täysillä vastaan. Murkkuiässä homma kiinnosti minua jo täysillä, syytä kiinnostukseen voin vain arvailla, ehkä se johtuu lapsuuden tapahtumista tai sitten geeneistä.

      Sen verran luonto on ollut minun puolella, että minun olemuksessani on jokin, joka saa toiset miehet ottamaan minut helposti "isälliseen" holhoukseen. Sen seurauksena olen saanut useasti "leikkiselkäsaunan" veljiltäni tai kavereiltani. Tuolloin kuritus tulee yllätyksenä, enkä minä kerkeä kunnolla laittamaan vastaan,kun koura on tanssinut pakaroillani tovin ja koko toimitus on ohi. On noista piiskauksista kuitenkin se hyöty, että minun on helppo kuvitella, kuinka tuo kaveri piiskaisi minut oikeasti, vaikka minä rimpuilisin täysillä vastaan. Tosin joskus 12-14-vuotiaana sain veljeltä oikeankin selkäsaunan, mutta sitä ei varmaan lasketa miksikään...

      Olen minä perseillyt selkäsaunan toivossa ja varmasti olisin ollut mukavampi kaveri, jos joku heistä olisi minut kunnolla piiskannut. Mutta ilmeisesti aikuisen on mahdoton tajuta, että tuossa jätkä kerjää selkäsaunaa, vaikka muksuna oli kaikille itsestään selvää, että selkäänsä se kerjää. Enää puuttuu se oikea selkäsauna risulla paljaalle pyllylle, mutta toivossa on hyvä elää, ehkä jonakin päivänä joku noista riskeimmistä kavereisa ryhtyy tosi toimiin. Mutta entä sen jälkeen, hykertelenkö minä tyytyväisenä loppu elämäni, että minut on piiskattu vai joko olen viikon kuluttua piiskaajaani härkkimässä.

      Aloittajalle vastaan, että jos itsekseni eläisin, niin varmasti olisin palstoilta itselleni piiskaajan etsinyt, nyt se on vaikea järjestää, mutta ehkä joskus tärppää tositilanteessa.

    • Ratsuksi

      En tiedä mikä kiihottaa piiskauksessa,mutta kiihotun mielettömästi ajatuksesta miten nainen ottaisi minut ratsukseen.Ratsastaisi mieluiten harteillani.Varusteina olisi ratsupiiska.Tai niin halutessa kannuksetkin.Piiskaisi minua kuin vähän laiskaa ratsua.Tai voisi antaa tuntea kannuksetkin.Tai sitte olisin ratsastettavana nelinkontin.Siitä olisi nautinto saada piiskaa
      tai kannuksia niin pitkään kun jaksan kantaa ratsastajaa.Harmikseni elämän kumppanini ei ole ajatukseen innostunut .Olen katsonut netistä sivulta pony riding gult kiihottavaa videota missä mies on juuri yllä kuvaamani mukaisena ratsuna.Kyllä on monta kertaa ollut pakko antaa orgasmin tulla.

      • vierailja

        En tiedä mutta uskon että nainen nauttisi anna minulle piiskaa kun minä pidän minun alavartalo seksikäs,ja minä haluan että nainen alistaa ja nöyryyttää minua,annan piiskaa,sidotat minua,ehkä tiputat sulattu steariini mun alavartalo,en halua vaan persellä,minulla on niin kauniit kapeat polvet joka haluan näyttää hänelle että aika paljo haluan makaa selälläkin ja saada käsittely reisin etupuolella ja polvellani!Olen aika hullu eli se kuullostaa hullua se minun fantasiat!


    • Piiskausvaje

      Olen lapsena saanut monestikin piiskaa, ehkäpä siksi minulla on nyt fetissi. Koskaan ei kukaan ole minua polvellaan pidellen piiskannut, ilmeisesti en ollut kovinkaan helppo piiskattava. Mutta jostain syystä haluaisin nyt juuri tuollaisen selkäsaunan. Yli satakiloinen riski mies pitelisi minua vasemmassa kainalossaan ja antaisi vitsaa paljaille pakarolleni. Lähtisiköhän fetissi, jos tuollaiseen tilanteeseen oikeasti joutuisi?

    • entinenpikkutyttö

      Minullekin jäi kutina aiheeseen, kun yläkerran vuokralaiset, nuoripari, "jäivät kiinni itse teossa". Meillä oli kaksi yläkerran huonetta vuokralla -50 luvulla ja sitten siellä huoneiden takana oli ullakkotila, johon minulla oli jotain asiaa. Kuulin, että pariskunta oli kotona ja menin siitä vaan sisälle (ullakon ovi oli siinä huoneessa) Mies antoi avokämmenellä naisen paljaalle takapuolelle, nainen oli poikittain sylissä. Vähän säikähtivät ja kun tulin takaisin ullakolta, istui nainen miehensä sylissä ja halailivat toisiaan.
      Olin tottunut, että jos paljaalle takapuolelle piiskataan tai läpsitään, se on paha juttu, ei kiva.

    • elämänkoulu

      Tositarina piiskauksesta:
      - Olin silloin nuori poika ja istuin yksinäisenä ravintolassa. Samaan pöytään tuli roteva herrasmies, joka tarjosi juotavaa ja syötävää. Minähän otin tarjoukset ilomielin vastaan sen kummemmin ajattelematta.

      Sitten herrasmies ehdotti minulle jatkoja hänen rantasaunallaan. Mikäpä siinä tuumin, kun yksinäinen olin ja ei ketään kaveria suuressa kaupungissa, jonne olin maalta muuttanut työn perässä.

      Perillä merenranta saunalla setä tarjosi lisää juotavaa ja syötävää. Lämmitettiin yhdessä saunan pesään valkeat ja kun lämpöä oli riittävästi, riisuuduimme ja aloimme saunomiset ja löylyttelemiset.
      Sitten setä otti minut lauteilla syleilyynsä kosketellen intiimejä paikkojani. Hyvältä tuntui ja tein samaa sedälle. Suutelimme himokkaasti. Sitten toin kuulosalle salaisen haaveeni, että saisin koivunpiiskaa, kun en ollut koskaan sellaista saanut, lukenut seksi lehdiistä kylläkin.

      Halusin seksileikkiä ja sanoin: Minä olen ilkeä ja tuhma, piiskaa minut, niin sitten otan sulta suihin.
      Kiihotuin lisää ja pyysin saada oikein isän kädestä ja että nielisin lämpimät spermat piiskauksen jälkeen.
      Setä lähti hakemaan koivun piiskaa ja minä jäin saumalle yksin. Koivikko oli sen verran etäällä, että minulla oli aikaa toimia. Minua nimittäin alkoi jänistää ja puin kiireesti paetakseni tilannetta. Lähtiessäni näin sedän housun taskusta pullottavan lompsan ja sitä selatessa ja ottaessani isot setelit meni kallista aikaa ja kun olin ulkona setä kävelikin jo saunapoullla vastaan koivun piiska kädessä.

      Hei mihin sinä nyt, setä huusi ja kirmaisin juoksuun.
      Karkaaminen ei auttanut, sillä setä sai minu pian kiinni vaatien selitystä.
      Hätävalheena sanoin pelkääväni piiskaamista. Et varmasti lähde, on saletti niin ja setä talutti minut takaisin saunalle. Sydämeni pampatti kovaa, sillä saunassa setä huomasi ensimmäiseksi lompsansa, jonka olin penkonut lattialle.
      Sa semmoinen ketale sinä oletkin. Nyt tulee piiskaa niin, että muistat koko loppu ikäsi tämä varkauden tuhmuuteisi.

      Setä oli iso ja vahva, joten minulla ei auttanut rimpuilla. Piiska alkoi viuhua nopeaan tahtiin ja kävi armottoman kipeästi pakaroille. Huusin ja valitin, mutta mikään ei auttanut.

      Sitten setä lopetti ja komensi: Otat mulkun suuhun ja imet tai itket. Jos ei kikkeli ala maistumaan, niin piiskaa tulee lisää ja lujaa.

      Jos imen, niin etkö sitten enää piiskaa, kysyin.
      Katsotaan, miten saat nieltyä lämpimät spermat.

      Setä työnsi ison kikkelin syvälle kurkkuun ja komensi: Nuole, nuole ahnaasti tai koivuniemen herra alkaa rapista takapuolessa.

      Imin ja nuolin tyydyttääkseni herrani vihan. Minua nolotti ja kadutti tekoseni ja ajattelin, miten tämä kaikki tulee päättymään ja miten pystyn nielemään spermalastin, joka kohta varmaan tulee, sillä kulli suussani tuntui pullistuvan aina vain isommaksi ja tunsin tukehtuvani.

      Nyt opit nuolemaan ja imemään kullia, siitä minä nyt pidän huolen. Sitten minua alkoi ylen antamaan ja vedin siittimen pois. Tästä setä ei tykännyt, vaan otti polvilleen makaamaan ja samassa piiskaa tuli pitkin kinttuja. Setä raskas, lopeta, pyydän anteeksi, teen mitä tahansa hyvää, jos et piiskaa. Suu kiinni ja ole hiljaa, tai piiskaan verille takapuolesi.

      Setä käänsi lattialle minut selälleen piiskaten reidet veres punalle. . Setä käski mennä kyykkyyn ja tottelin. Sitten hän piiskasi pyllyreikäni tosi kipeäksi.

      Vielä setä otti kiinni nilkoista ja piiskasi lujasti jalkapohjatkin kipeiksi. Olin kipusokissa ja en tuntenut enää mitään, kuin hyvän olon tunnetta ja lmpimiä aaltoja pyllyssä, reisissä, kakkareijässä ja jalkapohjissa.
      Olin vaipunut nirvanaan ja imin nyt uudemman kerran sedän kullia. Setä piti pitkistä hiuksistani lujasti ja lukitsi reisiensä väliin pääni tiukasti. Imin ja nuolin kikkeliä halukkaaasti. Jossain vaiheessa suuhuni tulvi lämmintä nestettä ja kuulin vain sedän kehoituksen: niele, niele menemään. Minä nielin ja setä käski vielä nuolemaan puhtaaksi kikkelin joka pisaran. Jonkn ajan päästä aloin yökkimään. Setä istui penkillä vedellen raukean näköisenä sikaaria.

      Nyt voit mennä matkoihisi, sanoi setä. Sait opetuksen, ettei varkaalle käy hyvin.

    • Tyttöiluykaverin kanssa lyöty toisiamme remmillä hameelle. Taakse ja eteenkin. Ihanan kihottavaa, kädet sidottuna aivan huippua. Sellaista kaipaisi vieläkin.

    • sitisencane

      Aamulla annoin vaimolleni piiskaa rottinkikepillä, kun sattui olemaan sopivasti keppi kädessä. Sanoin vaimolleni, että kumarru siihen pytää vasten ja ota housuja alas. Totteli, vaikka ei olisi ollut pakko. ja annoin ihan kunnollisen käsittelyn. Huusi aika kovaa ja piteli takamustaan, että muka sattui.

    • Vielä-piiskattavissa

      Kaikki alkoi lapsuuden piiskaleikeistä, joita leikin veljieni kassa. Nyt olemme aikuisia ja veljeeni ovat melkoisia äijiä, itse oel pari numeroa pienenmi. Veljet härnäävät minua aina sopivassa tilanteessa keskustellen keskenään minun ohitseni
      – Pitääkö poika piiskata?
      – Kumpiko piiskaa?
      – Vitsaa vai remmiä tällä kertaa.
      – Minä voisin piiskata tällä kertaa...
      – Se on mun vuoro, poika lakkaa kunnioittamasta, jollen sitä aina joskus kurita.

      Olen joskus mennyt "aukomaan päätäni" heidän keskustellessaan ja siitä hyvästä olen joutunut polvelle poikittain kuin pikkupoikana. Ei se niin hirveästi hävetä, koska tiedä heidän kuitenkin pitävän minusta, enhän sitä matsia edes heikolle miehelle hävinnyt. Heistä homma on kivaa leikkiä, minusta melkoisen jännittävää.

    • OutokoHesa

      Olen näitä lueskellut,että tyytyvätkö ja nauttivatko muut pelkästään siitä piiskauksesta,koska ainakin itse edelleen etsin vanhempaa miestä, joka hoitaisi homman avokämmenellä pakaroille,mutta sen jälkeen setä vielä määräisi 'poitsun' ( 50) tekemään itselleen hyvää käsin ja/tai suulla,koska muuten setä kaivaa remmin esiin...

      • OutokoHki

        Olen sitten vissiin ilmeisen outo tässäkin 'poikkeavien' joukossa,koska tuota kysymystä tai haluani kukaan ei edes kommentoinut....

        Ja pertti voi pitää sen löylykauhansa ihan omana harrasteenaan😁


    • Perspaviaani

      Tuo remmihän siinä on, eli piiskaaja on sitä luokkaa, että häntä on toteltava tai remmi laulaa. Piiskaamalla setä todistaa, että hänellä on keinot minun suhteen, kivusta en niin hirveästi välitä, mutta välttääkseni sen on pakko totella. Minulle piiskaaminen on enemmänkin häpeärangaistus.

      Jälkihoitona en ime enkä pane, mutta urheiluhierontaa voin suorittaa ja samalla näen millainen vomanpatti piiskaajani oli.

    • Opissa-ollut

      Kyllä siinä on ihan eri meininki, kun raavas mies tarrasi kiinni, sen tuntee alusta asti, että nyt mennään hänen ehdoillaan ja nuori jätkä vain vikisee. Ei se edes hirveästi hävetänyt, kun parikymmentä vuotta vanhempi roteva mies nappasi kainaloonsa ja räpsii pyllylle punaisia raitoja. Piiskaaminen oli ennen ihan yleinen kasvatustapa.

      Kurituksena se alkoi, mutta muuttui leikiksi vuosien saatossa.

    • masokistimies

      En ymmärä tämä kun minun niemeni oli täällä ennen poikavanha ja katson yksi ilmoitus mitä minä kirjoitit jo vuonna 2015 ja se oli niin hyvä suomenkieli siellä?En muistan että koskan olen kirjoittanut niin hyvin suomea kuin se ilmoitus!Minä haluan harrastaa piiskaa joka viikko mutta kun en löydän joka nainen joka halua leikkiä!Minä voin piiskata sinua jos haluat saada piiskaa mutta paljo mielummin haluan itse saada piiskaa!En koskaan fanasiodaan että minä annan piiskaa kun onanoidaan!Minä ainoastaan fantasioidaan että se on minä joka saan!

    • elämäonkivaa

      Miten sen nyt ottaa, seksileikki vai mikä. Joskus toinen keksii jonkun syyn ja hakee piiskan ja komentaa takapuolen paljaaksi, joskus joutuu pyytämään, että toinen piiskaisi. S-M pariskunnalla milloin mitenkin. Jos tämä lasketaan seksin harrastamiseksi, niin hyväksyn, mutta näihin ei yleensä koskaan yhdistetä muuta seksiä. Nautinto tulee piiskan antamisesta ja saamisesta.

      • tgbhj

        Heteromies toisen miehen pystyy piiskaamaan, kun se ei ole seksiä. Kurituspiiskauksetkaan eivät olleet suurimmalta osin seksiä, tietenkin poikkeuksia on.


      • solmunen

        Minulle raippa on vallankäytön välinen. Puolin ja toisin.
        Kohde päättää omalla reagoinnillaan käytön asteen sekä kovuudessa, että kestossa. Pääasia, että "käsittely" on kohteen haluama ja, että hän saa siitä kicksit.

        Meillä tämä liittyy aina jossakin vaiheessa sidontaan. Aivan ilmeisesti minä nautin, vaimoani enemmän, kohteena olemisesta.
        Vaimoni "pakottaa" minut toimintoihin joista nautimme molemmat mutta joita omat vanhempamme olisivat varmaan pitäneet pervoina, jos 1910-luvulla syntyneillä, maaseudun asukeilla olisi sellaista sanaa edes ollut sanavarastossaan.

        Todennäköisesti olen muutaman tunnin kuluttua kaulaliekassa, tallottavana, hiljalleen tiukkenevasti sitottavana ja pakotettuna pervoihin toimintoihin jotka ovat täysin vaimoni päätettävissä aina finaalia myöten. Kestäisin kovempaakin käsittelyä mutta eihän kaikkea voi saada.


    • Olen saanut piiskaa kuritusmielessä. Ja vieläkin kaipaisin. Jos joku osaa ja haluaa antaa, niin yhteyttä saa ottaa :)

    • Myös minun pylly tarvitsee piiskaa. Vaikutan Jyväskylän ja Oulun puolivälissä. Yhteyksiä vaikka treffi sivun kautta.

    • Rimpuilin-ja-tottelin

      Lienenkö arka vai mitä, mutta minusta on hyvä, että piiskaaja on tarpeeksi pystyvä mies, jolta en kertakaikkiaan pääse karkuun. Rakkaudella annettu isällinen kuritus tekee minulle selväksi ketä on toteltava. Minusta ensimmäiseen kuritukseen riittää tieto, että minut saa piiskata, se annetaan väkisin aivan kuin nuorena nujutessa, ei mitään mieletöntä hakkaamista, vain lempeä näyste piiskaajan pystyvyydestä. Mies, joka on minun pakarani isällisesti tassutellut, saa minun rakkauteni ja ihailuni.

      Minua ei kukaan pidä kovinkaan voimakkaana, en nosta kuin puolet painostani penkillä, mutta maratonin juoksisin pienellä harjoittelulla. En tiedä valehtelevatko tuttavapiirini miehet, mutta minuun verrattuna he ovat riskiä porukkaa.

      Henkilö, joka on minut piiskaamalla merkinnut itselleen, esittää jatkossa vaatimuksia asian sukhteen, usein käykin niin, että saan kunnolla piiskaa. Minä haluan vastustaa piiskaamista, mutta en tappele koskaan liikaa vastaan. Ehdoton suosikkini on sellainen mies, jolle saa pistää vastaan täysillä. Törmäsin sellaiseen tyyppiin armeija-aikana.

    • ISÄJussi

      Minulla on oma motivointipalveluni

      Annan piiskaa ja kotikuritusta sen tarpeessa olevilla

      • Kiinnostaisi saada sinulta tuollaista motivointipalvelua. Syitä kyllä löytyisi. Laita sähköpostia tulemaan tänne suomeen jos asia kiinnostaa.


      • ElliGr89

        Missäpäin asut?


      • Anonyymi
        tuhma-poju kirjoitti:

        Kiinnostaisi saada sinulta tuollaista motivointipalvelua. Syitä kyllä löytyisi. Laita sähköpostia tulemaan tänne suomeen jos asia kiinnostaa.

        Missäpäin ja minkä ikäinen tuhma-poju on?
        -remmi löytyy(ja nahkakahleet),Hki


      • tuhma-poju
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin ja minkä ikäinen tuhma-poju on?
        -remmi löytyy(ja nahkakahleet),Hki

        Ikää taitaa olla hieman liian paljon, nimittäin jo 50 vuotta. En asu hesassa mutta matka ei ole mikään este, jos vain paikka motivoinnille löytyy.
        Minulle voit kyllä laittaa sähköpostiakin suoraan.


    • masomies

      Selkään on tullut dominoilta, varsinkin yhdeltä tietyltä rankemmin ja vaimolta paljon kevyemmin.

    • Anonyymi

      Selkäsauna oli niin jännä tapahtuma, että ei sitä oikein muista kuinka se tapahtui. Viimeisen kerra sain n. 16 vuotiaana, sen muistan, että vastaan intin kovastikin, mutta en yhtään muista olenko pannut myös fyysisesti hanttiin. Ehkä olin niin hermona, ettei minusta ollut minkään tekijäksi. Karkuun en ainakaan päässyt ennen kuin isä podotti minut lattialle. Jälkeenpäin ajatellen en oikein usko, että ihan vapaaehtoisena olisin hommeen suostunut. Tosin huoltaja olin niin pitkävihainen, että selkääni olisin voinut saada vielä viikonkin kuluttua, jollei se eka kerralla olisi onnistunut.

      Ei ole tullut oikein mieleen harrastaminen, asiasta puhuminenkin on hankalaa kun ei kunnolla muista.

    • Anonyymi

      Sain vielä 70-luvun alkupuolella oikeasti selkääni vaikka olin rippikoulun käynyt ja rokotettu. Kun tuomio oli julistettu, niin turha oli sen jälkeen enää ryppyillä, raippaa tuli persustalle. Kyllähän se tuntui ja olihan se niin järisyttävää, että itkukin pääsi. Asia tuli selväksi, ei sitä ukolle vielä pärjää. Typeryyksiä ei sopinut tehdä jollei uusintaa halunnut.

    • Anonyymi

      18-vuotiaana nostin penkistä 45 kg, paras kaverini nosti 90 kg ja piti melkoista mekkalaa, että kun hän käy minun kimppuuni, niin minusta tuntuu kuin ottelisin kahta miestä vastaan. Sitä piti tietenkin koettaa, vaikka vähän nolottikin.

      Ensin paininn yksikätistä vastaan ja hävisin sen melko nopeasti. Seuraavana oli kansalaispidätys. Käsirautoja meillä ei ollut, mutta narua oli ja päättäväinen kaveri, joka pisti minut armotta nippuun. Kaveri tuntui nauttivan menosta aivan oikeasti.

      Kohta hänellä oli idea: hän piiskaa minut ja aivan oikeasti! Iman lupaani hän alkoi minua riepottelemaan. Pakko minun oli mukaan mennä, jos halusin häpeältä pelastua. Nyt pistin tosissani kampoihin, kiemurtelin minkä kerkesin ja yritin karkuun. Mutta kohta olin tiukassa otteessa hänen polvillaan ja tuntui kuin ainakin kaksi miestä pitelisi minua. Verkkarini paineltiin alas ja kämmen alkoi tanssia pakaroillani. Se oli sen verran häpeällistä, että tilanne meinasi riistäytyä hallinastani.

      Ei minua kovasti piiskattu ja ääni kaverin kellossa oli täysin muuttunut, hän antoi kiitosta vastarinnastani ja vakuutti, että en minä mikään heikko jätkä ole, olin kuulema ihan tavallinen kaveri voimiltani.

      Joka tapauksessa tuo kokemus muutti täysin käsitykseni piiskaajista ja piiskan saannista. Ja kaverillani oli jokin muukin avu kuin pelkästään voima, minulta puuttui voima ja tuo jokin avu, jota en oikein ymmärtänyt silloin.

    • Anonyymi

      Kaikki raipat eli koulu-, juoksutus-, yleis- ja esteraippa
      Kouluraippa ja yleisraippa ovat lempparit

    • Anonyymi

      Etsin ankaraa piiskuria. Nainen tai nahkaan pukeutuva mies. Olen alistuva 45v poikamies Helsingistä. [email protected]

    • Anonyymi

      Meillä on ollut tuollainen käytäntö jo jonkin aikaa. Tarvittaessa annamme toisillemme piiskaa. Välillä seksi mielessä ja välillä taas rangaistusmielessä. Nyt on molemmilla herännyt kiinnostus löytää joku ulkopuolinen jämerä mies antamaan noita rangaistus piiskauksia.

      Olisi kokemus nähdä kun toinen saa selkäänsä ja itse odottaa omaan vuoroaan. Jos antajana olisi joku vanhempi ( 66) kokenut ja hyvän auktoriteetin omaava mies olisi kokemus täydellinen.

    • Anonyymi

      Itse olen useimmiten piiskattavana, mutta myös piiskaajana. Olemme kehitelleet asiaa kaiken aikaa; annamme ohjeita ja kerromme, mikä tuntuu miltäkin. Voiman käyttö, tauot ym.
      Alkuperäiseen kysymykseen liittyen: Kuritusmielessä (oikeasti) ei koskaan. Se oli sitä aikaa joskus, kun sitä sai maistaa, eikä se aika palaa. Seksileikki? Nojaa..piiskaukseen ei liity seksin harrastaminen, vaan se itsessään on sitä seksiä ja siitä itsestään saa sen tyydytyksen, mitä siltä haetaan.

      • Anonyymi

        Kiinnostaisiko tavata joskus kasvokkain ja ainakin jutella tuon edellisen viestin laittaneen parin kanssa? Nainen 37 ja mies 50.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko tavata joskus kasvokkain ja ainakin jutella tuon edellisen viestin laittaneen parin kanssa? Nainen 37 ja mies 50.

        Kiinnostaisi. Treffien kautta saa yhteyksiä. täältä ne kai joko poistetaan tai sähöpostiin alkaa tulla roskia.


    • Anonyymi

      Se meni niin päin, että ensin sain ihan oikeasti kuritusmielessä anopiltani. Oli vähän erimielisyyksiä kertynyt ja kun menin käymään, niin ensimmäinen toimenpide anopiltani oli, että antoi piiskaa paljaalle takapuolelle. Vieläkin, kun muistelen, alkaa tehdä piiskaa mieli. Vaimon kanssa harratetaan, kun aikani houkuttelin leikkiin mukaan. En kerro mistä miellenkiinto aikoinaan heräsi (n.30v. sitten)

    • Anonyymi

      Piiskattava hakee piiskan ulkoa ja näyttää sen piiskaajalle hyväksyntää varten. Piiskaajana meillä on tavallisemmin vaimo. Jos piiska ei ole hyvä niin pitää hakea uusi. Piiskan pitää olla vitsa n. 60 -100 cm pitkä ja taipuisa. Voi olla myös pari haaraa päässä. Housut alas ja ensin piiskaaja tarkkaillee kovaa kullia ja puristelee sitä. Mies seisoo piiskaajan edessä ja saa muutaman hellän iskun terskan päähän. Sitten pöytää vasten pylly pystyssä. Piiskaaja sivelee ensin hellästi pyllyvakoa piiskan kärjellä ja sitten piiskaaminen alkaa. Piiskaus jatkuu niin kauan kunnes pylly on täynnä punaisia vitsan jälkiä. Tämän jälkeen usein pylly rasvataanliukuvoiteella ja vaimo tekee straponilla loppusilauksen kunnes mälli lentää.

      • Hyvä kertomus!Kiihottava!


      • Minä olen toivunut tuollainen nainen koko elämäni joka sinun vaimosi!Se rupea seisoa minulle kun luen mitä sinä kirjoitat!


    • Anonyymi

      Itselläni tämä fetissi kehittyy kehittymistään. Alussa se oli sellaista kevyttä läpsyttelyä joka ei voi edes sanoa piiskaukseksi, mutta ajan kanssa siitä on tullut entistä rankempaa. Piiskauksen pitää tuntua, mutta tämä ei kuitenkaa tarkoitaa sadistista toimintaa jossa hakataan kepillä verille.
      Meillä otettiin käyttöön kahleet ja suupallo piiskauksessa, jonka jälkeen ei ole ollut paluuta normaaliin piiskaukseen.
      Ensinmäisen kerran kun minut laitettiin laitettiin rautoihin X asentoon seisomaan ja pallo suuhun niin kyllä huomas miten kiihottu kun seisokki tuli.
      Siinä ei tarvinnu paljoo hierasta piiskauksen ohessa kun lasti lens.

    • Onko te olette katsonut nyt kaksi lauantai illat tv viisi Fifty chades of grei ja fifty chades darker?Minä arvan että kolmat filmi tule ensi lauantai?Ne filmit sisältää vähän piiskaa!Minä luulen että se on kolme filmiä?

    • Anonyymi

      Nainen piiskaa naista on minusta kiihottavaa olen saanut itse olla muutaman kerran naisen sylissä vitsa hoitossa nainen osaa antaa hyväilyjä ja vitsaa oikeassa suhteessa ölen kuin tulisilla hiilillä naisen käsittelyssä jalkoväli kastuu naisen sylissä ollessani pyllypunoittaa on muutenkin ihana olo kaipaan silloin tällöin Naisen syliin en ole lepakko vaan kaikki ruokainen.

    • Anonyymi

      Näkemisen arvoinen on sellainen koitos, jossa selvästi voimakkaampi mies rupeaa piiskaamaan heikompaa miespuolista kaveriaan. Piiskattava ei tohdi haastaa piiskaajaa, vaan yrittää ainoastaan karkuun, koska tietää olevansa selvästi heikompi.

    • Anonyymi

      Olin noin vähän yli kymmenen ikäinen, kun meidän yläkerran huoneissa asui "vanha" pariskunta (en pysty sanomaan heidän ikäänsä, kun olin itse niin nuori ja siitä on aikaa) Ukko oli lähes kuuro ja akka oli sen takia erittäin kovaääninen ja muutenkin paha suustaan ja aika hävytön käytökseltään. esim. saattoi kusta pihalle, vähän hametta nosteli, ei alushousuja. Hän raivosi kerran ukolleen ja huusi antavasa satikutia, haki risun metsän reunasta ja kohta kuului aikamoiset mölinät. Akka huusi tästä saat ja tästä ja joko uskot vai vieläkö tarvit lisää ja ukko mölisi siihen jotain.
      ...tästä jäi aika hyvät muistelut, että olisipa kiva kokeilla ja on sitä harrastettu aika paljonkin

    • Anonyymi

      Kaveri sai kerran viikossa piiskaa, perjantaisin. Viikon tekoset tuli kuitatuksi. Jos ei ollut kotona määrättynä aikana, äitinsä huusi poikaa nimeltä: Heti kotiin! Kaveri ei ollut moksiskaan eikä se vaikuttanut mitenkään. Samat kolttoset tehtiin kuten ennenkin.

      • Anonyymi

        Usein olen lukenut eri paikoista siitä vanhasta pitkäperjantain tavasta, että lapset piiskattiin. Se on aika yleinen tapa pitkin eurooppaa. Ainakin joskus ollut.


      • Anonyymi

        Joku tällainen se on jäänyt mieleen, ja nykyisin se muistuttaa sitä fetissiä, jossa ollaan olevinaan pikkulapsi, joka pissaa vaippoihin ja joka saa isiltä piiskaa. Nyt ei pukeuduta lapseksi, mutta "tuhmuudesta" saa piiskaa "paljaalle pyllylle" ja joutuu nurkkaan häpeämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tällainen se on jäänyt mieleen, ja nykyisin se muistuttaa sitä fetissiä, jossa ollaan olevinaan pikkulapsi, joka pissaa vaippoihin ja joka saa isiltä piiskaa. Nyt ei pukeuduta lapseksi, mutta "tuhmuudesta" saa piiskaa "paljaalle pyllylle" ja joutuu nurkkaan häpeämään.

        Olen abdl-ryhmässä ja piiskaaminen on aika tavallista


    • Anonyymi

      Minä nautin kun saan tuntea minua alistettuna ja nöyryytettynä

    • Anonyymi

      Joskus nuorena kotona asuessa tuli soviteltua siskon vaatteita ja välillä ihan puettua niitä yöksi. Äitimme oli 3 vuorotyössä ja tiesimme että hän käy viikonloppuisin yöllä haistelemassa tuoksahtaako kenelläkään alkoholi, joten silloin ei voinut tätä harrastaa. Eräs viikonloppu olin yksin kotona ja päätin illalla taas kokeilla siskon vaatteita. Kaikki meni hyvin kunnes vahingossa nukahdin ja äitihän näki tämän yöllä sitten. Siitä kyllä tuli selkäsauna jota ei kyllä unohda.

      Vuosikymmenen jälkeen se tilanne palasi mieleen ja halu kokea uudestaan, mutta helpommin sanottu kuin tehty.
      Nykyään kun kävelee esim kaupungilla niin kattelee sellaisia about 50v naisia ajatellen että millainen piiskaaja hän olisi. Tähän ei liity edes seksi millään tavalla, vaan se piiskaus.

      Vuosien saatossa netissä jutellut aiheesta muitten kanssa. Miehiä kyllä löytyisi piiskaamaan, mutta jotenkin vain se ei kiinnosta itseäni. Ehkä joku päivä vielä.

    • Anonyymi

      Kaipa se häviäminen voimassa toiselle miehelle kiihottaa. Ja mikä sen parempi merkki häviämisestä on kuin saada piiskaa niin, että joutuu tunnustamaan häviönsä ja osoittamaan katumusta.

      Aisteja miellyttää kaikki ne ominaisuudet piiskaajassa, joista näkee, että kaveri on pelottavan vahva. Silloin en pysty edes kunnolla vastaan laittamaan.

    • Anonyymi

      Itse olen alistuva nainen ja nautin piiskatuksi tulemisesta. Oma mies ei halua piiskata ja sen takia olen tosissani miettinyt syrjähyppyjä. Mikään ei olisi niin ihanaa, kuin olla jonkun sala-lutka, jota nöyryytetään.

      • Jos uskallat ottaa tuon askeleen, niin treffit palstan kautta yhteys minuun ;)


      • Anonyymi
        KuriMies kirjoitti:

        Jos uskallat ottaa tuon askeleen, niin treffit palstan kautta yhteys minuun ;)

        "Pahus. Sivua ei löytynyt.".
        On sullakin profiili...


      • Anonyymi

        Hei, minä en oikeestaan tiedä kuinka kinky olen, mutta piiskaan kumppania hevosraipalla. Sen kanssa pitää kyllä olla aika varovainen, kun se on niin tehokas. Minua tässä kiehtoo just se asetalma,
        Että nainen alistuu ja suostuu ihan mihin vain pyydän sitä. Tunnen suurta tyydytystä naisen kontatessa lattialla ja tehden niitä asioita mitä haluun. Uskon, että moni nainen haluaisi alistua ihan oikeesti, mutta tämä nyky-yhteiskunta tasapäistää suhteita jo liikaa. Alistumista pidetään jotenkin naisen heikkoutena. Mutta eihän se sitä ole. Alistettu nainen saa hetken olla nainen ilman minkäänlaista huolta yhteiskunnan rooleista. Antaa miehelle oma vartalonsa ja henkisyys miehen käsittelyyn. Itse tunnen myös tässä asetelmassa mielettömän miehisyyden tunteen.
        Kannustan kaikkia kokeilemaan, jos vähänkin tuntuu siltä. 😗
        T:Jaakko


    • Anonyymi

      noh kun harrastan seksia minun mieheni tekee nopeita panoliikkeita, ja tuo on mielestani kiihottavaa

      • Anonyymi

        lisaan viela tuohon etta siina nopeasti pillusta roiskeita


    • Minä en ole saanut piiskaa mutta äitini huhkasi minua joka päivä että tarvitsen piiskaa,minä luulen että hän sai minua aivonpesty että nyt haluan saada piiskaa ja halunut se 50 vuottaa

      • uhkasi ei huhkasi


    • Anonyymi

      Vaimo Antaa Vitsaa ja Dildoa halua naita takaapäin Pulskatreitensä tulevat reisiänivasten lantio nytkyyhiljalleen tuntuu taivaalliselta samojen Reisien päällä saan vitsaa,Remmiä olen 2viikon välein noin aina vitsan,Remmin jälkeen annan kielihoitoa.

      • Olen kateellinen sinua!Sinä joka saa Vitsaa ja Dildoa


    • Minä olen se masokistimies ja vanhapoika!

    • Anonyymi

      Just äsken sain piiskaa (keppiä), ja niin kovaa kuin vaimo jaksoi lyödä. Ei ole osa seksileikkiä, vaan tämä oli sitä.

      • Olen kateellinen sinua!Sinä joka saat keppiä!Toivon että keppi ei ole liian paksu!Yksi sentti riittää!


    • Anonyymi

      Hei minä olen saanut piiskaa lapsena ja haluaisin naisen joka on ankara ja alistaa mieluummin vaikka pariskunta jossa nainen määrää mitä me joudutaan tekemään otamme suihin kun nainen määrää löytyykö paria jossa nainen määrää ja antaa kovaa kuria molemmille

    • Anonyymi

      Minulla on ollut kaksi suhdetta jossa nainen määrää mitä minä juodun tekemään ja laskemaan 50 asti sitten tietenkin lasken väärin ja se alkaa alusta pylly punaisena on kiva olla

      • Anonyymi

        Huomaa, että juttusi on mielikuvituksen tuotetta.


    • Anonyymi

      Kauanko kestää toipua piiskauksesta? Pylly kirvelee pitkään, mutta entä henkisesti
      tästä noloudesta?

      • Anonyymi

        Sain piiskaa yli 50 vuotta sitten, kysymyksessä ovat oikeat kurituspiiskaukset, vitsaa paljaalle pyllylle. Mitä enemmän tappelin vastaan, sen paremmin muistan tapauksen ja sen enemmän se hävettää vieläkin. Nolottaisi aivan hirveästi, jos joku alkaisi puhumaan julkisesti saamistani vitsoista.


    • Anonyymi

      Käytän nahkaremmiä vaimo haluaa remmiä parikertaa kuukaudessa

    • Anonyymi

      Sain lapsena piiskaa ja haluaisin vieläkin saada. Lapsena yritin kaikella tavalla estää piiskaamisen, koska se sattui, pelotti ja hävetti. Aikuisenakin pistän vastaan piiskaajalle, en kuitenkaan sen takia, että toimenpide keskeytyisi, vaan haluan hävitä taistelun ja tulla piiskatuksi. Minusta on mahtavaa hävitä kamppailussa itseään vahvemmalle miehelle.

      Vaikka olen aikuinen, niin uskon kuitenkin sellaisia miehiä olevan, että hän pystyisi minut itsekseen piiskaamaan. Elämäni aikana on joitakin mukavia tilanteita sattunut, jotka todistavat, että melkein kaikki on mahdollista. Olin 16 tai 17 täyttänyt, kun vajaat kaksi vuotta vanhempi veli uhkasi piiskaavansa minut. Ei se kuitenkaan ihan hirmuinen yllätys ollut, että piiskaa lopulta sain. Hävettihän se, kun veli pisti housuni alas ja vitsan kanssa pakotti minut pyytämään anteeksi. Siitä tapauksesta riitti runkkaamista pitkäksi aikaa.

    • Anonyymi

      Sanoin vaimolle, että annan sinulle piiskaa. Vastaus oli että eiii, se sattuu kipeästi, sain lapsena. Vastasin että sattuuhan se varmasti, se on tarkoituskin. Vaimo kyseli, että minkä verran pitää riisua, minä siihen että takapuoli paljaaksi ja sitten sängylle makaamaan. Menin hakemaan ulkoa risua ja kun tulin takaisin, oli piiskattava jo valmiina. Näin helppoa se oli..

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe