Asun kerrostalossa alimmassa kerroksessa. Yhden seinän takana on autotalli, josta tulee aivan hirvittävä bensanhaju useita kertoja viikossa asuntooni (ilmanvaihtoa pitkin vessasta)! Siellä korjataan/huolletaan prätkää (useammankin ihmisen voimin) ja usein radiokin pauhaa. Jopa klo 01 yöllä siellä kolistellaan ihan surutta...Mutta eniten tässä vaivaa tuo bensanhaju...Ei ole kiva kärsiä siitä puolta vuorokautta kerrallaan jopa parina päivänä viikossa! Mikä avuksi?
Autotallista tulee kamala bensankatku, laillista?
NainenPulassa
1
53
Vastaukset
- PaskaHommaa
Laita ilmanvaihtoventtiiliin aktiivihiiltä se absorboi hajuja tehokkaasti. Se päästää kuitenkin ilman kulkemaan hienosti.
Itse kyllä hankkiutuisin tuohon motoristiporukkaan ja kun kukaan ei huomaa niin kaataisin väkevää rikkihappoa moottoripyörän tankkiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1571757
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231134- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849