Olen ajellut pari viikkoa uudella Ford Transit Customilla H1L1, johon valitsin tavaratilaan kirkkaat led-valot, MUTTA ne syttyvät palamaan 20:ksi sekunniksi esim. kun sammutan moottorin ja jään istumaan autoon. Ei siinä mitään mutta herättää turhaa huomiota, kun ovat niin kirkkaat. Myös silloin syttyvät kun avaan kuljettajan oven. Tässä on järkeä, jos autossa olisi esim. tilataksivarustus, jolloin asiakkaan ei tarvitse pimeässä kompuroida kun ollaan kohteessa perillä ja kuski aukaisee oman oven.
Minulle olisi ihanteellinen tilanne, että tavaratilan ledit syttyvät vain ja ainoastaan kun avaan sivuliukuoven tai takaluukun. Ford-liikkeen myyjä kertoi, ettei sitä toimintoa voi muuttaa. Silti jäi asia vaivaamaan, että onkohan juuri näin? Onko samoja kokemuksia.
Customin tavaratilan led-valojen syttyminen?
Valohoitoa
6
2649
Vastaukset
- ownersmanual
Eikös sen saa säädettyä ajotietokoneen valikoista?
Lukaseppas käyttöohjekirja...- Anonyymi
Olipas paska neuvo, lukaise käyttööhje
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas paska neuvo, lukaise käyttööhje
Valitettavasti se mystinen kirja auttaa moneen asiaan jos ei osaa tai uskalla auton valikkoja selailla ja lukea siitä ohjeita.
- Anonyymi
sdp- kalevi.
myy transu pois ja
mene leipomaan
irinan kanssa
pullaa.
et sinä autoa tarvitse.- Anonyymi
Sinä olet ihana ja varmasti söde poika.
- Anonyymi
miten niin ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607