osaisikos joku suositella hyvää näkijää ja mieluusti kohtuu hintaistakin? Tuntuu että tälläsaralla on paljon huijareitakin, joten suositteluja kehiin.
Kellehän kannattaisi mennä?
11
<50
Vastaukset
- Valkeus
Mulla on kokemusta Unilin selvänäkijöistä. Muihin en luota kuin Veeraan. Hän on tiennyt asioita ihan tarkkaan mitä tapahtuu ja ikävätkin asiat kertoo ymmärtäväiseen tapaansa tuomitsematta ketään mikä on mun mielestä sitä oikeaa selvänäköä. Hän ei myöskään pidä ketään tahallaan linjalla. Hän ei ole koskaan sortunut ego asioihin kuten muut, siis näitä "kun aika on kypsä", "musta sulle tulee kivaa/ihanaa" tai sit niitä ihmisen omia ajatuksia joita muutamat heistä viljelevät mikä on sitä ympäri pyöreetä bullshittiä millä ei ole mitään tekemistä selvänäkemisen kanssa; siis sen miksi soitin hänelle kun silloin et saa rahoillesi vastinetta vaan sitä, että selvänäkijä pönkittää vain omaa itsetuntoaan luullen, että hän on parempi ihminen mitä muut.. muutamat ovat oikein mukavia ja ymmärtäväisiä mutta ei mitään vastinetta rahoille sit kuitenkaan joten kannattaa olla tarkka mikäli soittaa kun huijareita on tosiaankin paljon. :)
- hölypöly
Ole varovainen, mulla meni palvelunumerollisiin selvännäkijöihin kahdessa kuukaudessa yli 600€, enkä saanut paljoakaan vastinetta rahoilleni, enkä apua (kuuntelijan ja myötätuntoa kyllä), eivät monestikaan tiedä vissiin mitään, kannattaa ennemmin ottaa netistä selvää sellaisista, jotka pitävät vastaanottoa, kannattaa lukea arvostelut, ei tule niin katastrofaalisen kalliiksi, yleensä käynnit on n. 100€ ja saat rauhassa jutella, puhelinlasku täyttyy n. kolmesta n. kymmenen min. kestävästä puhelusta tulee n. 90€, eli kannattaa mennä vastaanotolle.
- Valkeus
Tuosta asiasta olen minäkin samaa mieltä vaikka tuossa otin esiin Unilin Veeran joka on mua auttanut tosiaan kun kertoi tapahtumat hyvin tarkkaan ja ne piti paikkaansa niin häntä voin lämpimästi suositella kun hän ei turhia höpötä niin hänen kanssaan ei siis tule kallista.
- asdfghk
Jossakin ohjelmassa testasivat Suomen kuuluisia selvänäkilöitä ja ei yksikään osannut sanoa oikeita vastauksia!
Parempi on mennä Rauhanyhi
distykselle seuroihin, sillä sieltä kuuluu hyvä sanoma syntisille! Hei
olen myös vuosien varrella kirjoittanut lukemattomia tulkintoja, joten jos sinua kiinnostaa olen käytettävissäsi. Lisäkysymykset eivät minullakaan ole rajoitettuja, mutta rajaan vastaamisen vain yhteen kertaan tulkinnan jälkeen, johtuen kiireellisyydestä.
t. Keskiyö- fanittelen
Miten keskiyö/tuntijasi, kun sinä et usko ajan olemassa oloon? N.Kalliolta saa kysyä vaikka miten monta kertaa lisäkyssäreitä eikä velota niistä mitään
Mie näen jo miten sie pääset rahoistasi. Muista pyytää kuitti ennustajalta.
- joskusjääkii
mitä tarkoitat? puhelinmaksu näkyy erillisenä palvelumaksuna laskussa = kuitti
ennustusmaksu tilille= kuitti. Ne ketä ottaa hotelleissa vastaan niinkuin yks nimeltämainitsematon 70€ 30min-ei kuittia, rahat vaan lompakkoon, mut on sillä kyllä verovelkaakin jota poraa ja sit se yks äijä joka kädenviivoista lukee, komiat on verovelat silläkin, ne ei anna kuitteja
- Banananas
Itse olen ottanut s-postitulkintoja.Monesti edullisempaa kuin soittaa. Annele Salo oli hyvä, ei ilmeisesti tee enää. Anniinan Tarot on kans tiennyt mulle. Ellen Rajatiedolta sekä Unilin Iiris.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739