Ootteko saanu orgasmia antamalla terskalle värinää jollain vibralla tms? Olen nähnyt videoissa joskus näin tapahtuneen. Itellä alkaa juoksulenkin jälkeen helposti stondaamaan ja mietin jos onnistuisi jotain pientä viritellä terskan kohdalle ja lenkin loppu puolella antaisi vähän värinöitä. En ole vielä keksiny miten tämän toteutan.
Terskalle värinää
22
198
Vastaukset
- transtäti
Hei! Olen hommannut sellaisen värisevän kuulan.Liimasin siihen elastisen nauhan ja sidon sen terskan alapinnalle.Sillä pystyy pitkittämään seisokkia vaikka kuinka kauan,välillä värisyttää ja sitten pitää taukoa.Aivan ihana se on liivien alla,olenkin usein täytteillä muotoillut itselleni leveän perän,housuliivit ja korseletti viimeistelevät kurvit,painavat tissit täyttävät kupit.Kun sitten tulee kaveri joka tahtoo puristella muotoja ja tyrkätä kovaa suuhun,on aika säätää värähtelijä täysille ja kun kaverin orgasmi lähenee,tuntuu omassakin kuinka vibra saa sen sykkimään ja purkautumaan,ilman käsiä.kunpa kesä jo tulisi,olisi kiva olla vaikkapa parkkipaikan rannassa liiveissä,ja saada hyvää
- kiikku
Aika hauska värkki, ihan alkoi nousta jo.
Hyvältähän se tuntuu, kun terskaa värisyttää. Itseltä ainakin tulee silloin niin paineella, ettei tiedä mistä lastin löytää.
- Autofellaatio
kauan aikaa sitten kesätöissä leikkasin nurmea ruohonleikkurilla joka täristi aika lailla. kun ei ketään ollut näkemässsä painoin leikkurin ohjaintangon tai mikä se lienee nimeltään farkkujen etumukselle tiukasti juurikin puolijäykän kalun terskan kohdalle. pari minuuttia vibraa ja ahh orgasmi ja siemensyöksy valmiit. lyhyet alkkarini oli vielä sellaista materiaalia ettei ne oikein laskeneet spermaa läpi joten loppu työpäivä ( 3 tuntia ) terska oli märkänä spermasta. nuoresta miehenalusta tuntui hyvältä.
- transtäti
kuulavibrasta vielä,viime kesänä kaksi kaveria halusi kokeilla minun kuula vehjettäni,olin liiveissäni kuusankosken sompasen parkissa.no,asensin tälle vanhalle kaverilleni kuulan terskan alapinnalle kiinni ja nostin kierroksia.hänen kalunsa turposi silmissä ja alle kahden minuutin alkoi kalun päästä purkautua tavaraa...toinenkin kaveri halusi kokeilla eräällä eri reissulla ja samanlainen vaikutus,tällä kertaa spermat lennähtivät tisseilleni,aikas kiihottavaa.mielelläni testailen vehjettä kaverin terskaankin jos kohdalle satutaan.kun kelit lämpiää,olen siellä taas väristelemässä
- Yr6r46
Miten olisi mahdollista nähdä kuvia liiveistäsi ja muusta varustuksesta? :) oppipoika kyselee
- transtäti
kirjoita googleen yuvutu finnprofile corselette
- Yr6r46
transtäti kirjoitti:
Ihanaa. Harmi kun en voi videoita kattoa ilman tunnuksia.
- xxx58
transtäti kirjoitti:
Olet komia. Kyllä tekisi mieli.
- transtäti
xxx58 kirjoitti:
Olet komia. Kyllä tekisi mieli.
voisin antaa sitä kaipaamaasi herkkua päällesi
- xxx58
transtäti kirjoitti:
voisin antaa sitä kaipaamaasi herkkua päällesi
Pidätkö pyllyn päällä hinkkaamisesta, tykkään sellaisesta. Tietenkin hepenet päällä.
- transtäti
tottakai,kuulostaa hyvältä.minusta on kiva liuttaa käsiä toisen liivien päällä ja työnnellä "sitä" liivien sileää pintaa vasten.minusta on myös kivaa kun minulle tehdään samaa.
- xxx58
transtäti kirjoitti:
tottakai,kuulostaa hyvältä.minusta on kiva liuttaa käsiä toisen liivien päällä ja työnnellä "sitä" liivien sileää pintaa vasten.minusta on myös kivaa kun minulle tehdään samaa.
No sitten pääset pyllyni päälle sänkyyn polkemaan ja minä sinun.
- transtäti
xxx58 kirjoitti:
No sitten pääset pyllyni päälle sänkyyn polkemaan ja minä sinun.
katso ilmoitukseni iskuri mies miehelle.uudistin juuri ilmon.se on otsikoitu runkkausta ja suihin
- xxx58
transtäti kirjoitti:
katso ilmoitukseni iskuri mies miehelle.uudistin juuri ilmon.se on otsikoitu runkkausta ja suihin
Hieno ilmoitus. Ikäkin täsmää aika hyvin, varattu olen vain, heterona.
- xxx58
transtäti kirjoitti:
Tuollainen on.
http://www.boutique-loulou.fi/satiinihelmainen-tyllihame-p-982.html
- masain
Ostin Citymarketista vibran, jonka saa terskan ympärille. Antaa tosi hyvät orkut. Suosittelen.
- sldkfjskldfjklsdjf
parhaiten irtoo kun vibraa pitää terskan alapuolella siinä frenulum eli pieni ihopoimu, kiinnitysside miehen siittimen alapinnalla, muuta ei tarvitse tehdä.. aika nopeesti lähtee pati
Eukon hieromasauvalla terskan alta....lähtee kyllä lasti pian lentoon.
- mr_xxx
tässä mun video:
http://xhamster.com/movies/222393/lady_finger_helps_me_cum.html - Vibrallanuppiin
Jep, vaimon hieromasauvalla kokeilin. Terskan alle kun laittaa värisemään, niin hyvin toimii ja hauskalta tuntuu. Ihan normaali orgasmi siitä tulee.
- kiikku
Tyttöilyä tuolla hameella.
http://www.boutique-loulou.fi/satiinihelmainen-tyllihame-p-982.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807