Heippa!
Törmäsin joulumyyjäisissä ihaniin sisaljoulukoristesiin. Ja kysymys kuuluu mistä sisalia saa? Tietenkin askartelukaupoista tai jostain mutta tietääkä joku jotain nettipaikaa, koska niissähän ovat aina edullisempia. Kaikki vinkit/neuvot tervetulleita!!!! Sisalnaruja löysin ja mattoja, mutta se naru ei ollut sellaista mistä koristeet oli tehty.
Sisal, mistä saa???
8
1930
Vastaukset
- akl
Minä ostin aikoinaan sisal-narua Kalastustarvikeliikkeestä.
- paalinaru
paalinarua maatalouskaupasta, oli ennen muistaakseni n 5.kilon keriä, voi olla ettei nykyään enää ole kun ovat muovia.
- anppari
ihan kuin oisin nähnyt postissa sen näköistä narua... :) pakettien kiinnitykseen kato. en tarkemmi jääny niitä tutkiskelee,että oliko sisalia. mut silti =)
- sama asia ?
Jos sisal ja manilla on sama asia, niin köysikaupasta tuota saa köydeksi punottuna.
Joku ehdotti sisal paalinarua. Uskoisin että tuota on yhä kaupoissa, koska ympäristötietoiset viljelijät pyrkii välttämään lahoamattomia muovituotteita, joista on tuntuvasti haittaa pelloilla.
Paalinaru ei pahanhintaista ole, mutta sen pakkauskoko on jotain 5 - 10 kilon paikkeilla.
Aina paljon kanssa pärjää ja naruahan tarvitaan muutoinkin.
Muttapa mutta,,, käyppä vesimutterikaupassa ja kysy putkien liitoksissa käytettävää sisalriivettä.... sekin voisi tarkoitukseesi soveltua...... se on ihan joulupukin parran näköistä.
Kirjotellaan. - vieläkin syyhyttää...
Niitä sisalnarujahan löysin kyllä, mutta KYSYMYKSENI KUULUIKIN, että mistä saa sellaista mistä ei ole vielä narua tehty, onko se nyt sitten sisalkuitua vai mitä lie nimeltää.
- iris
kysyppä tällaiselta yritykseltä, muistaakseni olen nähnyt heidän valikoimassaan olevan.
Askarteluliike Charlotta Oy
[email protected]
Osoite
Mursketie 2
15860 HOLLOLA
Puhelin
03 7580216
- Make
Mikäli haluat "irtokuituina", eli ei naruna, esim. nuken tms. tukkaan ja partaan soveltuvaa, niin esim rautakaupasta tai vesijohtoliikkeistä saa tiivistehampun nimellä kuitua kerässä. Sitä käytetään vielä nykyään vesiputkien tiivistykseen.
- Marja135
Lähes kaikista Suomen kukkakaupoista sitä on saatavilla monissa eri väreissä. Maahantuoja Suomen Kukkatarvike Oy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649