Mira Kasslin vs. Kaisa Liski

Kumman_otat

Olet myymässä arvoasuntoasi. Kumpi saa paremman hinnan ja nopeimmin kaupat tehtyä, Mira Miljoonakodit vai Kiinteistökuningatar Kaisa?

43

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjhgvbnm

      Tex Willer voittaa varmasti Mustanaamion ja meijän isi voittaa kuitenkin molemmat!

      Mira tyttönen ei tunne kiinteistöjä, eikä niiden teknistä puolta.

    • kauniihkojamolemmat

      Mutta en tosiaan tiedä kumman ottasin, pistit pahan !?!

    • lukihäriöinen

      Maakuntiin Kaisa Liski ja helsingin keskustaan Mira Kasslin.

      • Tosi_on

        Sitten tämän palstan arvoasuntojen omistajilla on helppo valinta. Heidän ok-latonsa saa myydä kiinteistökuningatar. Saihan se myytyä Mikkostenkin mörskän, samanlaisia keskellä ei-mitään olevia pakettitaloja porhoilla on.


      • lukihäriöinen

        Ai samanlaisia taloja,no ei varpilla ole kovinkaan monella sinne päinkään.

        Ne on pienempiä ja tilkkutäkki tonteilla ja mitään maisemia ei suuremmalla osalla ole vastaavasti.

        Voidaan sanoa suoraan etteivät yllä puoleen väliinkään mitä oli Mikkosten paikka.

        Silti kuvittelevat huimia hintoja,2005 vuoden talo ja 120m2-150m2 ei ole kuin 100000 euron arvoinen jos ei ole turmeltu,Mikkosetkin maalautti viime kesänä viimeksi mutta tämän palstan veijarit ei ole kuuleetkaan sellaisesta.

        Niillä on kuule mökkejä ne talot verrattuna Mikkosten taloon.


      • lukihäriöinen

        Sitäpaitsi Mikkosilla ei ollut mikään paketti talo,ne tämän palstan veijareilla ne talot.


      • Käteen.jää

        Ei ole mennyt kaupaksi Mikkostenkaan lato kun selvisi että röttelö vaatii kymmenien tuhansien eurojen remontin. Kosteusvaurioita vaikka talo on aika uusi, niin sitä pitää.


    • Orgasmastron

      Kaistaa naisin kolmena iltana viidestä, Miraa naisen kahtena viidestä. Hottiksia kumpikin.

    • Kysymys on alunperin väärin muotoiltu.
      Oikeammin kannattaisi kysyä että KUKA se paras olisi.

      Luki! jos ei mene kaupaksi, ostaa itse ja sitten 2vuoden päästä myy kolminkertaisella hinnalla.
      Siinä se on muuten veijari.

    • Väinö_

      Kattelin, että Kasslin on ihan fiksun tuntuinen. Molemmat taitaa olla kylmiä Bisnesnaisia loppupeleissä. Se on sitä rahahakuisuutta.

      Kattelin yhtä yhtä jaksoa, jossa Kasslin myi asuntoja. Hän myi niitä itä-keskuksen vieressä sijaitsevia asuntoja ns. tornitalossa. Se kerrostalo on vaan vuokratontilla. Aika huono asuntosijoitus asunnon ostoa harkitsevalle. Helsingin kaupunki juuri ilmoitti nostavansa vuokratonttiensa hintoja tuntuvasti 10 vuoden jaksolla.

      • mnbvcvghjk

        Sinulla ei mene mikään kohdilleen, ei edes tuurilla, älä nyt ainakaan bisnesnaista kirjoita isolla alkukirjaimella, idiootti!
        Enemmän nuo molemmat naiset ovat julkishakuisia ja itsensä esittelijöitä, kuin kylmiä bisnestyyppejä.


      • Tunnen.molemmat

        Kumpikin on nerokkaita bisnesnaisia, oman alansa huippuammattilaisia.


      • Väinö_
        mnbvcvghjk kirjoitti:

        Sinulla ei mene mikään kohdilleen, ei edes tuurilla, älä nyt ainakaan bisnesnaista kirjoita isolla alkukirjaimella, idiootti!
        Enemmän nuo molemmat naiset ovat julkishakuisia ja itsensä esittelijöitä, kuin kylmiä bisnestyyppejä.

        Kehtaat haukkua ihmistä idiootiksi, jota et tunne. Hauku minua edes omalla nimellä varustetulla nickillä. Minusta se kuuluu hyviin tapoihin. Meitä taitaa olla niin moneen junaan.


      • Väinö_
        mnbvcvghjk kirjoitti:

        Sinulla ei mene mikään kohdilleen, ei edes tuurilla, älä nyt ainakaan bisnesnaista kirjoita isolla alkukirjaimella, idiootti!
        Enemmän nuo molemmat naiset ovat julkishakuisia ja itsensä esittelijöitä, kuin kylmiä bisnestyyppejä.

        Vielä juttua haukkumisesta. Sinut pystytään jäljittämään IP-osoitteesi avulla ellet kirjoita jossain kirjastossa.


      • parempi-idea
        Väinö_ kirjoitti:

        Vielä juttua haukkumisesta. Sinut pystytään jäljittämään IP-osoitteesi avulla ellet kirjoita jossain kirjastossa.

        Vai pystytään jäljittämään ;D Ei tarvitse jäljittää, minut pääset tapaamaan henkilökohtaisesti helpommin, sovitaan treffit ja otetaan erä vapaaottelua, kamppailu käydään loppuun asti ja ilman tuomareita.


      • Väinö_

        Taidat olla aika raukka. Latelet nimettömänä vielä uhkauksia ja uhoat.
        Sinulla on kova uho. Kirjoituksesi kertoo jotain sinusta. En harrasta sinunlaisia raukkoja.
        Ainoastaan raukat tukeutuu tappelemiseen.


      • MerjaMarja
        Väinö_ kirjoitti:

        Taidat olla aika raukka. Latelet nimettömänä vielä uhkauksia ja uhoat.
        Sinulla on kova uho. Kirjoituksesi kertoo jotain sinusta. En harrasta sinunlaisia raukkoja.
        Ainoastaan raukat tukeutuu tappelemiseen.

        Voi väinö pikku piltti, älä haasta riitaa, jos sinussa ei ole miestä vastaamaan huutoosi.Väinö on itse "laukka" ja tukeutuu puskista huuteluun.


    • puuterinaamat

      Jos minulla olisi arvoasunto (asuntoja kyllä on) en täältä mitään neuvoja kysele en edes noita välistävetäjiä 4% käytä, hyvä menee kaupaksi, aloittaja taas heitti rollin !

    • Hanska_Make

      Jos Mira tai Kaisa olis mun vaimo niin höyläisin yötä päivää.

      • 643yhvfd8

        Olet sitten innokas käsityöharrastaja? Onko sulla oma vanhanmallin höyläpenkki kotona.


    • Kiinteistöminä

      Jos olisi arvoasunto en antaisi kummallekkaan myyntiin vaan jollekki muulle joka ei esitele itseänsä julkisuudessa.telkussa on niin olevinaan myynti naisia et saa kaikki myytyä mut olisi kiva nähdä kuinka moni toimeksianto päätyy kauppaan ja millä hinnalla varsinki nyt kun ei kauppa käy yhtään ei ne ole sen kummempia välittäjiä kun muutkaan välittäjät.

      • pogig.kvjv

        On niillä jostain syystä isot vuosiansiot. Mistäköhän ne rahat sitten tulee, jos ei kiinteistökaupoista?


    • AsiakasVain

      Kumpikin on julkisuustyrkky, eivät he huonoja välittäjiä ole, mutta eivät huippujakaan. Alan todelliset huippuammattilaiset eivät kuitenkaan julkisuudessa retostele. Ei heidän tarvitse ja tekevät parempaa tulosta kun nämä daamit.

    • ostakaamielikuvia

      Muuten,, se rautatieaseman 1.670.000 € asunto on edelleen myymäti.

      Ihmisille myydään sitä mitä ikkunasta näkyy ulos, metsää, rakennuksia, vettä. LOL

    • Blonditbimbot

      En kummallekaan vaan valitsisin oikean välittäjän.yhtään noista bs arvoasunnoista ei ole myyty, bluffia kaikki.

      • Professional

        Miljoonalukaalit menevät muutenkin huonosti kaupaksi ja osaavammat sekä paremmat välittäjät kuin Liski tai Kassli saavat paremmin kauppaa aikaiseksi myös kalliimmista asunnoista. He eivät julkisuudessa pröystäile kun ei tarvitse.


      • Lauttasaarikaivaten

        Kaisan tiimissä Sari ja Antti, huippumyyjiä molemmat, myyvät muitakin kun arvoasuntoja. Katsoin ohjelmaa, jossa kyseinen tiimi (kokoonpano) aloitti
        toimintansa. Olen vakuuttunut, että kauppoja syntyy.


      • TainaEspoo
        Lauttasaarikaivaten kirjoitti:

        Kaisan tiimissä Sari ja Antti, huippumyyjiä molemmat, myyvät muitakin kun arvoasuntoja. Katsoin ohjelmaa, jossa kyseinen tiimi (kokoonpano) aloitti
        toimintansa. Olen vakuuttunut, että kauppoja syntyy.

        Loman sisustaa niin, että myyntiaika lyhenee huomattavasti. Tyynyjä, verhoja, tapetteja, ihania nahkasohvia, niitä ostaja arvostaa.


      • Myydäänpian

        Upeen sisustuksen teki Teuska Jutan Pirkkalan kotiin eilen.


    • timanttiset_rossit

      Tahtoisin vain puristella tisseistä.
      Myyty!

      • Myytynopeasti

        Mikkosten kotikin on myyty.


    • elviiraee

      Meillä on oikeasti arvokas kämppä, mutta ei Kaisan firmasta ollut mitään apua. Vasallit yrittivät myydä, mutta aika laiskaa ja surullisen oloista oli toiminta. Ihan liikaa kämppiä heillä myynnissä ympäri Uuttamaata ja Kasslin itse pääasiassa vuorikiipeilee. Firman maine on kupla. Ei pahalla Kasslinin rivivälittäjiä kohtaan, mutta ei ole maineensa veroinen toimisto.

      Pahin kilpasisko Kaisakin olisi halunnut tätä myydä, mutta en voinut ottaa tarjousta vastaan, koska Arvoasunnoissaon on töissä yksi nainen, joka kerran meinasi minut tehdä hulluksi (kun myin edellistä taloani). Asetti talolle hinnan ja parin päivän päästä halusi laskea sitä sadalla tonnilla "koska markkinat". Silkkaa huijausta. ja voimakasta psykologista painostusta ja häirintää.

      Mites Bulevardin Kotimeklarit tai Jethro?

      Btw: Itse lopulta möin...ja hyvään hintaan

    • Motttipää

      Huh huh...ei niitä kämppiä itse Jetto, Kaisa ja Mira myy....antavat henkilökuntansa hoitaa paskahommat. Itse keskittyvät johonkin muuhun.
      On nähty. Luullaan että tämä julkkis sen myy...ei ehdi kun on muuta hommaa...

    • MyyItse

      Miksette myy itse? Miksi antaa trokareille rahaa olemattomasta?Itse en ainakaan ole ikinä käyttänyt välistävetäjiä .

    • Hookoo007

      Katsopas, kun kaikki eivät ole niin nohevia kuin sinä. Korjaat varmaan mersusi itse, rakennat talosi itse, ompelet vaatteesi itse....Syöt kotona, et käytä ravintolaa, kyllähän jokainen osaa ruokaa tehdä. Et käytä välistävetäjää missään, olen täydellinen mies!

    • Miralle.vatkaan

      Panisin kumpaakin, mutta mieluiten Miraa.

    • asuntosijoittaja

      ei pysynyt kovin korkea tasoisena tämä keskustelu. Mira myy Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla. Liski ehkä paremmin muualla. Itselläni on vain toisesta kokemuksia ja ne olivat hyviä.

      • vapaasaan

        Ano nyymit pitää huolta siitä, että keskustelun taso ei voi nosta korkealle.


      • Juupasd

        Kasslinin oma yritys Kasslin Lkv meni nopeasti nurin. Nettisivut ei enää toimi ja yritys protestilistalla. Näyttää Kasslin siirtyneen JYA Housingin välittäjäksi. Eipä
        taida kauppa käydä.


    • laitetaan.halwalla

      Kasleri-mira olisi valinta, mutta eihän sitä mihinkään möksän myyntiin voisi päästää tai tarvisi, mutta sitä voisi kyllä huudattaa huolella. On kys. buuma niin hyvässä lihassa (siitä nimikin Kasleri) että on mistä ottaa kiinni ja varmasti kynnettävä peltokaan ei ole kovin kivinen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Paljonko pyydät siitä käytetystä kakkapaperista?
        Pistä hinta palstalle.


    • Anonyymi

      Eikös se kaisa ole siirtynyt riihimäelle kokokki hommiin kun ei enää kaippa käy.

      Mieåtenköhän kauppa käy .

      Vedättääköhän yhtiökumppanii.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe