Minkälainen meno? Pedareita? Raiskauksia? Jumputusta pikkutunneilla?
Näin mielenkiinnosta kysyn kun tuollaisesta paikasta jossa nuo kaikki toteutuvat niin olen muuttamassa pois.
Leppävirran amikset
6
379
Vastaukset
- sisäsiitos
Tää kylähän on täynnä ns. 40v amiksia, älä edes luule että pysähtyisivät suojatiellä, sisäsiittosilla homoilla on bensaa suonissa ja porsaat keulii mopoilla. RALLIHOMOVIRTA!
- richiesalomon
Kävin Lepikällä jossain räkälässä parilla tuopposella tuossa taannoin. Siellä oli aika homoeroottinen värinä kokoajan päällä, yksi janari tuli vessaan perässä ( näytti tältä: http://www.airsoftnews.eu/e107_plugins/autogallery/Gallery/Motivational/cockmongler.jpg ) ja ehdotti että josko lähdettäisiin yöpyylle.
Pelkkiä homoja ja hiirimäisiä amiksia, naurettava paikkakunta, en tule toiste ajamaan edes ohi! :D - kyllästynyt666
MITEN VITUN HOMOT VANHEMMAT PITÄÄ OLLA ETTÄ KASVATTAA TOLLASTA PASKASAKKIA MIKÄ AJELEE MELUISILLA ROMUILLA PITKIN ÖITÄ? KUOLKAA KAIKKI SAATANAN PASKANAAMAT ENNEN KU ITE MEEN VARTOMAAN TONNE KADULLE
- wastedamis666
Aamukoin saapuesse kyläpahanen hiljennyt on,
olisiko amis tuo viheliäinen ajanut betoniseinään päin?
Vai makeaa untako se olikin ja kauhuissani uutta yötä odotan,
riivattujen amisten tihutyötä.
Vanha kylä tää, ikiaikaisesta sisäsiitoksesta kärsiä saa. - taivaanrannanmaalari7
- örmylä
ralli on paras ja porsaat :DD pappavirta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047205- 1682217
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571206Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411039
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2631024