Oletteko viime vuosina käyneet Moon Karviasta liikkeessä päivää ennen pitkää perjantaita? Oliko siellä hirveästi ruuhkaa?
Moon Karviasta
10
399
Vastaukset
- huopatossutehdas
Asiakkaita on ruuhkaksi asti. Parkkipaikkakin niin täynnä, että tien viereen joutuu autonsa jättämään. Jonotusnumeron täytyy ottaa, että pääsee asioimaan vuorollaan..:D
- SSAW
Oikeastikko?
- oookkkkuuu
Kannattaa käydä. Hiehoa tavaraa tarjolla moneen lähtöön ja kiva myyjä.
- Jere.sini
Ihan ensimmäistä kertaa kävin siellä, ehkä oli ennakkoluulojakin matkassa. Mutta yllätyin positiivisesti.
Todella hienoja käsityöläisten tekemiä tuotteita. Voi pitää itse tai ostaa lahjaksi.
Tulevaisuudessa varmaan käyn aina kun olen paikkakunnalla käymässä ja kesäisin. Liike saisi olla myös lauantaisin auki, ainakin kesäisin, lomalaiset taitavat olla yksi asiakaskunta liikkeelle. - parempi_ihminen
Paska liike ja vielä paskemmat tuotteet.
Läski ja laiska myyjä.- ootko.kade
Itse et pysty tekemään niistä tuotteista yhtäkään mitä siellä myydään. Tuote muuttuu paskaksi silloin kun ostajalla ei ole rahaa ostaa. Tilaa kiinasta niin saat hyvää tavaraa ja halvalla.
En mä ainakaan siellä ole läskiä myyjää nähnyt. Hyvinhän tämä kyseinen nainen asiakaspalvelun näyttää osaavan.
- callup
j00
- moneyman69
VITTU KOMMARIEN KEINOTEKOINEN RAHASTUSJIPPO KUNNALTA,
HÄVETKÄÄ KÖYHÄT JA PUMMIT, MENKÄÄ TÖIHIN SAATANA- mee.kaljalle
Nehän on laitettu töihin sinne moon liikkeeseen sieltä kortistosta. Luulekko että he siellä vapaaehtoisesti päiväänsä kuluttelevat.
- niinasiaon
Tappara ei voita toista peräkkäistä mestaruutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218331Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391611- 3771339
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2781285- 61275
- 661217
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958