Hän kyllä osaa hommansa. Ja hyvin (:
Ketäs pitää ?
Mun lemppari näyttelijä :P
Parhaat leffat mun mielestä: Hannibal, Uhrilampaat.. Punainen lohikäärme ei oo niin hyvä :/
Sir Anthony Hopkins
4
548
Vastaukset
- paska
se on niin yliarvostettu ettei kukaan muu. se on joka leffassa samanlainen ! etkö tajua ? sillä ei oo kuin se yks juttu johon se pystyy. aina sama väsynyt ylirauhallinen äänensävy. aina samat ilmeet ja liikehdintä. ihan sama onko kyseessä komedia vai kauhu niin ei mitään muutosta !
ok, sen yhen ainoan juttunsa se tekee hyvin, mut ei se oo enää näyttelyä koska se on joka roolissa täysin samanlainen. siltä pitäis vaatia enemmän.- joo
Hyvä näyttelijä on, täällä nyt on joskus keskustelut vähän tällasia, et jotkut tulee valittamaan.
Kiva aksentti, hyvä oli kattoo Bad Companyn ekstroista. - minä
jos näyttelijä on pokannut kaksi elokuvamaailman
arvostetuinta palkintoa esiintymisistään, niin se
ei voi olla mikään huono. kuinkahan paljon olet
perehtynyt hopkinsin elokuviin? niitä on nimit-
täin kasapäin jo ajalta ennen 90-lukua, ja kyl-
lä sieltä löytyy jos jonkinmoista esitystä. ver-
taahan vaikka rooleja elokuvissa pitkän päivän
ilta ja zorron naamio. kyllä se osaa. - emhza
"täsin paska" tuolle sinun haukkumiselle ei voi muuta kun nauraa. koska perusteet millä sanot häntä huonoksi on täysin epätotta :-----D anthony hopkins on tehnyt ihan älyttömästi leffoja niin monenlaisia rooleja että hän osaa kyllä näytellä vaikka kuinka monenlaista hahmoa, latinosta homoon. tuo miten häntä haukut ei ole perusteltua mitenkään totta koska onhan hänet tunnustettu ritariksikin koska on niin taitava näyttelijä. todella lapsellista alkaa haukkua kun ei sinulle näköjään ole edes yleissivistysä. että ensi kerralla kun alat arvostella niin tarkistaisit asiat ensin ja katsoisit muitakin elokuvia kuin uusimpia ja hankkisit muutenki yleissivistystä. olen varma että jos näkisit joskus enemmän hänen elokuviaan tuo sinun haukkumisesi alkaisi itseäsikin hävettämään ja sinulta voisi vaatia enemmän sitä yleissivistystä ja tietoa asioista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042528
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951775Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2111584Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141445Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2641292Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461184- 441069
- 99943
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53883- 85865