Hei!
Olen lukenut että kaksosmiehet ovat vähän sitoutumiskammoisia, sekä ailahtelevia ja flirttejä.
Mutta kuinka paljon?
Tutustuin netissä kaksosmieheen. Aloitin keskustelun ja mies moneen kertaan itsekin aloitti juttelemaan. Kiinnostus molemmin puolista. Hän jopa ehdotti että voisimme tavata.
itse olin vähän etäisempi, hän tosi flirtti ja suorakin.
Sitten kun ehdotin tapaamisen ajankohtaa, hänelle ei ikinä käynyt, eikä ehdottanut itse mitään päivää. Saimme sovittua viimein yhden päivän, mutta hän tuli sairaaksi eikä tapaaminen onnistunut....
Tämän jälkeen hän on keskustellut vähemmän, enkä enää ole uskaltanut ehdottaa tapaamista ettei hän ahdistu.
Mistä tämä johtuu?
Koko ajan ollut tosi mukava mulle. Sitten ei tyyliin halua tavata, vaikka on itse ehdottanut ja nyt on vetäytynyt kokonaan.
Luuletteko että hän vielä palaa? Pitääkö mietintä taukoa? Vai muuttiko mielensä?
En viitsi kysyä, kun kaksosilta ei kuulemma pidä kysyä missä mennään etteivät ahdistu.
Kiinnostuin hänestä toden teolla.
Ihmeissään Kaksosmiehestä
6
205
Vastaukset
- huhhuu
Tuo mistään horoskoopista johdu. Tyypillinen persoonallisuushäiriöinen yksilö.
- oinasmuija
Mmmm enpä usko että hänellä on persoonallisuushäiriötä. :D
Asiallisia vastauksia kaivataan! - ohitus-kaistalle
Jospa lopultakin sai valokuvasi eikä kehdannut pahoittaa mieltäsi?
- oinasmuija
Kuva ollut koko ajan näkyvillä niin ei voi johtua siitä
- MrJuha82outolintu
Mulla on kaksonen merkuriuksessa.
Huomaan niitä piirteitä itsessäni, mitkä liitetään kaksoseen. - KaurisN7
Komppaan täysin tota kaksosmiehen sitoutumiskammoisuutta. Kaksosmies haluaa pitää hauskaa ja kaikki on hyvin, niin pitkään kun on hauskaa. Yleisesti ottaen kaksosmies on loistava seuramies ja saa ihmiset ympärillään viihtymään ja näin varmasti kerää myös ihailua osakseen.
Kaksosmiehellä on ihanteellisia ja ihan rakentavia unelmia ja haaveita. Mies ei vaan missään toiminnassaan näytä tai pyri niitä kohti.
Kun tulee työn teon aika (suhteen eteen) niin kaksosmies vetäytyy hiljaisuuteen. Kaksosmies on huono antamaan pakkeja, joten mielummin vaan antaa ajan ja hiljaisuuden tehdä tehtävänsä. Kaksonen ei hae konflikteja.
t. kaksosien kanssa deittaillut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171065124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103319Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2282230Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232043Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin21442Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491154- 721140
- 1761034
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959