Tietääkös kukaan missä pelloilla saa räppäillä crossipyörällä [hylätyt,käytöstä poistetut pellot]? Tai muilla metsäaukeilla tms?
Crossipellot liedossa?
46
175
Vastaukset
- nm1
Ei ole tietoa
- moihttyhbj
Jaa.
- okkkkk
Hm...
- hjbcv
Jmbvc
- ottaapiselkoa
Omalla pellolla saat.Tai jos kysyt maanomistajalta niin sitten siellä saat.Ilman lupaa,ei muiden pelloilla tai metsissä.
- onkossitäsulla
Moottorikelkka
- entässs
Mönkijä
- onkin
Niin
- Kawakkims
Itsekin olen sitä mietiskellyt ja en tiiä yhtään kuka täällä omistaa peltoja niin vaikee kysyä :/
- jostunnetniitä
Kysy läheisistä taloista
- jossakinjollainneon
Kesantopellot
- harrastatte
Mopocrossia vai motocrossia
- riittänee
Metsäteitä
- onkin
Räppäilyä
- polkupyöräkö
Crossipyörä
- tietystikin
Yleiset tiet ihan eri asia on aina
- virallinenko
Crossipelto
- niitäkinon
Hylättyjä taloja
- Braappiaahh
Minäkin olen tätä miettinyt, olen aikaisemmin pienen crossipyörän omistanut mutta nyt siirryn isompaan, varmaankin 250-kuutioiseen, joten ajamiseen tarvitsee jo enemmän tilaa. Metsätietä täällä lähistöllä ei kovin paljoa ole jonne voisi kilvettömällä crossilla rauhassa ajella. Joten taidan mennä kyselemään sänkkäreiden läheisistä taloista. Mikään ei voita sitä tunnetta ku on vääntävä pyörä alla, iso pelto ja auringonpaiste.
- mitäsnesiison
Sänkkärit
- sanotaankin
Sänkipelto
- onkin
Sepä se siis
- WaterCross
Koko Aurajoen pituudelta saa ajaa mutta pitää ajaa todella kovaa!
- onkin
Jooniinse
- Ekeehhh
Ihan crossimoottoripyörää tarkoitan :D entäs tietääkö kukaan saako littoistenjärven jäällä ajaa jääcrossia talvella?
- pohjassaanasuva
Kestääkö jää
- nähtykin
Mönkijä
- onkin
Monta
- onkin
Motoristikirkko toukokuussa taas
- jokiseilaaja
Vesikrossia
- kaahaileepi
Autot mautot mopot
- pärissytkin
Kevari
- oikeestikoh
Eke
- heeepppppppp
Hah.
- Ekeehhh
Jostain olen kuulkaa saanut tietooni että järvet muuttuis ajopaikoiksi luvan kanssa mutta näköjään väärässä olen??
- torvetsoivat
Miksei niin
- Hondacr125
Joo tosiaan itse omistan hondan rossipyörän ja suopohjassa on yks pelto jolla saa ajaa kunhan kysyy naapuritalosta luvan. oikein mukavia ihmisiä ja ovat aina antaneet luvan :)
- moih
Okei
- onnnn
Kivaa
- moih
Joo.
- vauuuhhhh
Pitääkää miitti
- moy
Moi
- Ekeehhh
Voishan sitä vaikka miitinkin pitää, toisaalta lietolaiset on niin vittumaista porukkaa että soittavat heti poliisin kun jossain pyörässä on hiukan jykevämmät äänet.
- onkin
Aika peijooni niin
- Tyltes
Joo tosiaan tässä pari kesää sitten oli Turussa piikkimiitti, poliiseja ravas niin perkeleesti vaikka ihan asiallisesti oltiin. Olis Turku ja Lieto tosi hienoja moottoriurheilukaupunkeja mutta nää ihmiset ei tunnu tajuavan että tilaa tarvitaan kakspyöräsillekin.
- moih4
Mopo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974