Tietääkös kukaan missä pelloilla saa räppäillä crossipyörällä [hylätyt,käytöstä poistetut pellot]? Tai muilla metsäaukeilla tms?
Crossipellot liedossa?
46
198
Vastaukset
- nm1
Ei ole tietoa
- moihttyhbj
Jaa.
- okkkkk
Hm...
- hjbcv
Jmbvc
- ottaapiselkoa
Omalla pellolla saat.Tai jos kysyt maanomistajalta niin sitten siellä saat.Ilman lupaa,ei muiden pelloilla tai metsissä.
- onkossitäsulla
Moottorikelkka
- entässs
Mönkijä
- onkin
Niin
- Kawakkims
Itsekin olen sitä mietiskellyt ja en tiiä yhtään kuka täällä omistaa peltoja niin vaikee kysyä :/
- jostunnetniitä
Kysy läheisistä taloista
- jossakinjollainneon
Kesantopellot
- harrastatte
Mopocrossia vai motocrossia
- riittänee
Metsäteitä
- onkin
Räppäilyä
- polkupyöräkö
Crossipyörä
- tietystikin
Yleiset tiet ihan eri asia on aina
- virallinenko
Crossipelto
- niitäkinon
Hylättyjä taloja
- Braappiaahh
Minäkin olen tätä miettinyt, olen aikaisemmin pienen crossipyörän omistanut mutta nyt siirryn isompaan, varmaankin 250-kuutioiseen, joten ajamiseen tarvitsee jo enemmän tilaa. Metsätietä täällä lähistöllä ei kovin paljoa ole jonne voisi kilvettömällä crossilla rauhassa ajella. Joten taidan mennä kyselemään sänkkäreiden läheisistä taloista. Mikään ei voita sitä tunnetta ku on vääntävä pyörä alla, iso pelto ja auringonpaiste.
- mitäsnesiison
Sänkkärit
- sanotaankin
Sänkipelto
- onkin
Sepä se siis
- WaterCross
Koko Aurajoen pituudelta saa ajaa mutta pitää ajaa todella kovaa!
- onkin
Jooniinse
- Ekeehhh
Ihan crossimoottoripyörää tarkoitan :D entäs tietääkö kukaan saako littoistenjärven jäällä ajaa jääcrossia talvella?
- pohjassaanasuva
Kestääkö jää
- nähtykin
Mönkijä
- onkin
Monta
- onkin
Motoristikirkko toukokuussa taas
- jokiseilaaja
Vesikrossia
- kaahaileepi
Autot mautot mopot
- pärissytkin
Kevari
- oikeestikoh
Eke
- heeepppppppp
Hah.
- Ekeehhh
Jostain olen kuulkaa saanut tietooni että järvet muuttuis ajopaikoiksi luvan kanssa mutta näköjään väärässä olen??
- torvetsoivat
Miksei niin
- Hondacr125
Joo tosiaan itse omistan hondan rossipyörän ja suopohjassa on yks pelto jolla saa ajaa kunhan kysyy naapuritalosta luvan. oikein mukavia ihmisiä ja ovat aina antaneet luvan :)
- moih
Okei
- onnnn
Kivaa
- moih
Joo.
- vauuuhhhh
Pitääkää miitti
- moy
Moi
- Ekeehhh
Voishan sitä vaikka miitinkin pitää, toisaalta lietolaiset on niin vittumaista porukkaa että soittavat heti poliisin kun jossain pyörässä on hiukan jykevämmät äänet.
- onkin
Aika peijooni niin
- Tyltes
Joo tosiaan tässä pari kesää sitten oli Turussa piikkimiitti, poliiseja ravas niin perkeleesti vaikka ihan asiallisesti oltiin. Olis Turku ja Lieto tosi hienoja moottoriurheilukaupunkeja mutta nää ihmiset ei tunnu tajuavan että tilaa tarvitaan kakspyöräsillekin.
- moih4
Mopo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721994
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94834
- 39824
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765