Mä haluan sut! Käykö se?
täyttä totta
29
66
Vastaukset
- halluusinnuu
ota minut!
- MIehelleTämä
Jos olisit hän niin KÄY ;)
- vihdoinkin
Kysynkin vielä. Täällä on jo odoteltu sinua. Mitäs seuraavaksi?
- aptämä
Ja mäkin haluan sinut! Naiselta naiselle
- Uuhaah
Haluan sun kaverin! Käykö se?
- täyttätotta
Käy :)
- haluanerään
Minne päin tämä menee? Tumma vai vaaleahiuksiselle?
- Kerropatarkemmin
Riippuu kuulu aivan siitä kuka olet ja kenet haluat? :)
- Hyväaloite
Mistä lähtien täällä on naista isketty? Tuo on kyllä hyvä aloite ja siihen voi vastata kyllä tai ei. Jos kysyt naiselta suoraan, varma vastaus on luvassa.
- ikävä
KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY .TOTTAKAI ,,,JUU JUU
- muttakunniineiole
Kun vielä tänään tietäisi, että sinä olet se, jonka minä haluan, niin olisi hyvä :)
- sanaton
Miehelle
https://youtu.be/7oKPYe53h78 - kjk8
Mäkin haluut sut.
- 488
ei ymmärrä?
- siitälähdetään
Jos kerrot sen mulle :)
- sanatpuuttuu
Jospa ensin kerrot, kenelle viestisi menee. "Hänet", miehen, hakisin viivana luokseni:DDD.
- mä_vaan3
Täyttä totta on juu.Mäkin haluun sut ehdottomasti...
mitä aksat ?
en oo mikään helppo nakki.
- vilpitönkysymys---
Pelkäätkö sinä meitä naisia?
- Explayeri
En ennenkuin kerran sain sellaiset pakit, että tuntui ja isosti. Sittemmin olen olen jättänyt lähestymiset totaalisen minimiin, varsinkin kiinnostavien kohdalla. Tulen kyllä naisten kanssa toimeen ja mielelläni vietänkin aikaa kauniimman sukupuolen edustajien kanssa, mutta aloitteita minulta on turha odottaa.
- hmmmm
"Love, love is a verb
Love is a doing word
Fearless on my breath
Gentle impulsion
Shakes me, makes me lighter
Teardrop on the fire
Water is my eye
Most faithful mirror
Fearless on my breath
Teardrop on the fire
Of a confession
Fearless on my breath
Most faithful mirror
Teardrop on the fire" Älä unta nää, tai miten se meni.
- autolla
Käy se. Samat tunnelmat täällä.
ET OO AINOO.
- nolostuttaako
Rakas käy käy käy<3 Ota mut :)
- Aikaonystävämme
Me tullaan vielä näkemään, ei ole mitään kiirettä millään asialla.
- Edelliseltä
Kunhan vastasin vain tähän. Hyvää päivää yhdelle erityiselle. Vietä hyvä päivä ja nauti kaikesta mitä eteen tulee :)
- Sopii.se
.......mutta ei se käy ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai959438Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764917Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.504599Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82388Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001586- 431410
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota531330Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641252Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.461227