Mä haluan sut! Käykö se?
täyttä totta
29
87
Vastaukset
- halluusinnuu
ota minut!
- MIehelleTämä
Jos olisit hän niin KÄY ;)
- vihdoinkin
Kysynkin vielä. Täällä on jo odoteltu sinua. Mitäs seuraavaksi?
- aptämä
Ja mäkin haluan sinut! Naiselta naiselle
- Uuhaah
Haluan sun kaverin! Käykö se?
- täyttätotta
Käy :)
- haluanerään
Minne päin tämä menee? Tumma vai vaaleahiuksiselle?
- Kerropatarkemmin
Riippuu kuulu aivan siitä kuka olet ja kenet haluat? :)
- Hyväaloite
Mistä lähtien täällä on naista isketty? Tuo on kyllä hyvä aloite ja siihen voi vastata kyllä tai ei. Jos kysyt naiselta suoraan, varma vastaus on luvassa.
- ikävä
KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY .TOTTAKAI ,,,JUU JUU
- muttakunniineiole
Kun vielä tänään tietäisi, että sinä olet se, jonka minä haluan, niin olisi hyvä :)
- sanaton
Miehelle
https://youtu.be/7oKPYe53h78 - kjk8
Mäkin haluut sut.
- 488
ei ymmärrä?
- siitälähdetään
Jos kerrot sen mulle :)
- sanatpuuttuu
Jospa ensin kerrot, kenelle viestisi menee. "Hänet", miehen, hakisin viivana luokseni:DDD.
- mä_vaan3
Täyttä totta on juu.Mäkin haluun sut ehdottomasti...
mitä aksat ?
en oo mikään helppo nakki.
- vilpitönkysymys---
Pelkäätkö sinä meitä naisia?
- Explayeri
En ennenkuin kerran sain sellaiset pakit, että tuntui ja isosti. Sittemmin olen olen jättänyt lähestymiset totaalisen minimiin, varsinkin kiinnostavien kohdalla. Tulen kyllä naisten kanssa toimeen ja mielelläni vietänkin aikaa kauniimman sukupuolen edustajien kanssa, mutta aloitteita minulta on turha odottaa.
- hmmmm
"Love, love is a verb
Love is a doing word
Fearless on my breath
Gentle impulsion
Shakes me, makes me lighter
Teardrop on the fire
Water is my eye
Most faithful mirror
Fearless on my breath
Teardrop on the fire
Of a confession
Fearless on my breath
Most faithful mirror
Teardrop on the fire" Älä unta nää, tai miten se meni.
- autolla
Käy se. Samat tunnelmat täällä.
ET OO AINOO.
- nolostuttaako
Rakas käy käy käy<3 Ota mut :)
- Aikaonystävämme
Me tullaan vielä näkemään, ei ole mitään kiirettä millään asialla.
- Edelliseltä
Kunhan vastasin vain tähän. Hyvää päivää yhdelle erityiselle. Vietä hyvä päivä ja nauti kaikesta mitä eteen tulee :)
- Sopii.se
.......mutta ei se käy ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592