Mä haluan sut! Käykö se?
täyttä totta
29
<50
Vastaukset
- halluusinnuu
ota minut!
- MIehelleTämä
Jos olisit hän niin KÄY ;)
- vihdoinkin
Kysynkin vielä. Täällä on jo odoteltu sinua. Mitäs seuraavaksi?
- aptämä
Ja mäkin haluan sinut! Naiselta naiselle
- Uuhaah
Haluan sun kaverin! Käykö se?
- täyttätotta
Käy :)
- haluanerään
Minne päin tämä menee? Tumma vai vaaleahiuksiselle?
- Kerropatarkemmin
Riippuu kuulu aivan siitä kuka olet ja kenet haluat? :)
- Hyväaloite
Mistä lähtien täällä on naista isketty? Tuo on kyllä hyvä aloite ja siihen voi vastata kyllä tai ei. Jos kysyt naiselta suoraan, varma vastaus on luvassa.
- ikävä
KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY KÄY .TOTTAKAI ,,,JUU JUU
- muttakunniineiole
Kun vielä tänään tietäisi, että sinä olet se, jonka minä haluan, niin olisi hyvä :)
- sanaton
Miehelle
https://youtu.be/7oKPYe53h78 - kjk8
Mäkin haluut sut.
- 488
ei ymmärrä?
- siitälähdetään
Jos kerrot sen mulle :)
- sanatpuuttuu
Jospa ensin kerrot, kenelle viestisi menee. "Hänet", miehen, hakisin viivana luokseni:DDD.
- mä_vaan3
Täyttä totta on juu.Mäkin haluun sut ehdottomasti...
mitä aksat ?
en oo mikään helppo nakki.
- vilpitönkysymys---
Pelkäätkö sinä meitä naisia?
- Explayeri
En ennenkuin kerran sain sellaiset pakit, että tuntui ja isosti. Sittemmin olen olen jättänyt lähestymiset totaalisen minimiin, varsinkin kiinnostavien kohdalla. Tulen kyllä naisten kanssa toimeen ja mielelläni vietänkin aikaa kauniimman sukupuolen edustajien kanssa, mutta aloitteita minulta on turha odottaa.
- hmmmm
"Love, love is a verb
Love is a doing word
Fearless on my breath
Gentle impulsion
Shakes me, makes me lighter
Teardrop on the fire
Water is my eye
Most faithful mirror
Fearless on my breath
Teardrop on the fire
Of a confession
Fearless on my breath
Most faithful mirror
Teardrop on the fire" Älä unta nää, tai miten se meni.
- autolla
Käy se. Samat tunnelmat täällä.
ET OO AINOO.
- nolostuttaako
Rakas käy käy käy<3 Ota mut :)
- Aikaonystävämme
Me tullaan vielä näkemään, ei ole mitään kiirettä millään asialla.
- Edelliseltä
Kunhan vastasin vain tähän. Hyvää päivää yhdelle erityiselle. Vietä hyvä päivä ja nauti kaikesta mitä eteen tulee :)
- Sopii.se
.......mutta ei se käy ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985