Jarrupalat ja levyt

Anttitititititit

Täytyisi vaihtaa palat ja levyt 2010 avensikseen jossa sähköinenkäsijarru. Pystyykö vaihtamaan ilman mitään tietokoneita? itse jarruyksikkö takana ja josta normivaijerit tulee satuloihin.

15

4465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtanut

      Kyllä pystyy...

      • Antti444444

        Hyvä kiitos, onko takana normikäsijarrumäntä jota pitää pyörittää ja painaa vai pelkkä painamalla oleva mäntä!


    • kullattua

      Riippuu siitä vaihdatko ne levyt ja palat eteen vai taakse.

    • miksi_pitäisi

      Täällähän on hehkutettu, että ensimmäiset 500000 km menee pelkillä etupalojen vaihdolla.

      • levy_jarru

        Niin menee, jos on osaava kuski eikä vedä vaunua perässä.Tosin ne etulevytkin menee ekan kerran tuossa puolen miljoonan kieppeillä vaihtoon.


    • mikseitoyoon

      Folkkariin tarvii koodin sammuttajaa!

      • Anttiitititititititit

        wolkkarissa on itse jarrusatulassa tuo moottori jolloin männät pitää ajaa 0-asentoon, mutta toyotassa on normaali käsijarruvaijeri satulaan, mutta sähkömoottori hoitaa tuon vaijerin kiristyksen!


      • ootko_tosissas
        Anttiitititititititit kirjoitti:

        wolkkarissa on itse jarrusatulassa tuo moottori jolloin männät pitää ajaa 0-asentoon, mutta toyotassa on normaali käsijarruvaijeri satulaan, mutta sähkömoottori hoitaa tuon vaijerin kiristyksen!

        Siis mitä?
        Vaijereita sähköisen käsijarrun yhteydessä. Kuulostaa vanhan tekniikan tekohengitykselle. Tuossa on menetetty paljon etuja joita sähköinen käsijarru voi tuoda rakenteiden yksinkertaistamisen kautta. Oikeissa sähköisissä käsijarruissa jarrusatulan yhteydessä oleva sähkömoottori hoitaa palojen kiristämisen ilman jumittuvia vaijereita ja vipuja.


      • simomoomomoo

        joo niin hoitaa ja on varmaan paskin systeemi minkä tiedän tuo satuloiden yhteydessä olevat


      • vähänpä_tiedät
        simomoomomoo kirjoitti:

        joo niin hoitaa ja on varmaan paskin systeemi minkä tiedän tuo satuloiden yhteydessä olevat

        Varmasti paskirn systeemi terolle joka on tottunut ropaamaan vuosittain Corollansa jumittuvia jarruja, kun ei saisi edes jarrupaloja irti vanhoilla opeilla. Osaavalle testerin omistavalle tai lainaksi saavalle jarrupalojen vaihto kyseisiin jarruihin on helppo nakki.
        Luotettavuus ja huoltovapaus sähköisissä käsijarruissa (ei koske Toyotaa) on parasta luokkaa omien kokemusteni mukaan ja sitä on kymmenen vuoden aikana niistä tullut kolmesta autosta ja n. 450000km:n matkalta.
        En huolisi enää tavallisella käsijarrulla varustettua autoa.


      • onkowolkkarinpaska
        vähänpä_tiedät kirjoitti:

        Varmasti paskirn systeemi terolle joka on tottunut ropaamaan vuosittain Corollansa jumittuvia jarruja, kun ei saisi edes jarrupaloja irti vanhoilla opeilla. Osaavalle testerin omistavalle tai lainaksi saavalle jarrupalojen vaihto kyseisiin jarruihin on helppo nakki.
        Luotettavuus ja huoltovapaus sähköisissä käsijarruissa (ei koske Toyotaa) on parasta luokkaa omien kokemusteni mukaan ja sitä on kymmenen vuoden aikana niistä tullut kolmesta autosta ja n. 450000km:n matkalta.
        En huolisi enää tavallisella käsijarrulla varustettua autoa.

        vai että ihan testereillä pitää vaihtaa palat, jo paska systeemin.


      • Ravvi
        vähänpä_tiedät kirjoitti:

        Varmasti paskirn systeemi terolle joka on tottunut ropaamaan vuosittain Corollansa jumittuvia jarruja, kun ei saisi edes jarrupaloja irti vanhoilla opeilla. Osaavalle testerin omistavalle tai lainaksi saavalle jarrupalojen vaihto kyseisiin jarruihin on helppo nakki.
        Luotettavuus ja huoltovapaus sähköisissä käsijarruissa (ei koske Toyotaa) on parasta luokkaa omien kokemusteni mukaan ja sitä on kymmenen vuoden aikana niistä tullut kolmesta autosta ja n. 450000km:n matkalta.
        En huolisi enää tavallisella käsijarrulla varustettua autoa.

        Avessa sähköinen kässäri.Ravissa onneksi perinteinen


    • kokeillut

      toyota avensis 2009 t27 hanki työkalu motonetista JARRUSATULAN MÄNTÄTYÖKALUSARJA V/O 14 ADAPTERIA
      80-4050 avaa takaluukku nosta matto ylös kumitulpan alla kuusiokulma avaimella saa kierettyä käsijarruvaijeria löysemälle takana vasenpuoli männästä .kierrä vasempaan mäntä menee sisään

    • täytyy_vain_ihmetellä

      Miksi te köyhät ostatte autoja, jos ei ole varaa kuin ropailla itse pihasaunan takana?

      • Anonyymi

        Olema hojosiko toyota miehiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe