Luinpahan juuri käräjäoikeuden päätöksen edesmenneen sisareni asiassa, ja tyrmistyin ! Asiaa vetkutettiin lähes kolme vuotta; nyt oikeuskäsittelyssä todettiin monenlaisiin väärinkäytöksiin syyllistynyt omahoitaja syyttömäksi, eli voi rauhassa jatkaa toimintaansa..!!!
Huijasi vaikeasti sairaan sisareni rahat yhdessä yrityksen omistajien kanssa, ja paljon muuta. En voi ymmärtää mitenkään, koska näyttö syyllisyydestä tuli monella tavalla esiin. HUH! Mutta, asia lähtee eteenpäin, ei jää tähän. Usko oikeuslaitokseemme kyllä lähti!
PÄRSTÄKERROIN RATKAISEE
P-KELE
1
126
Vastaukset
- Yleensäkin
Olet oikeessa pärstäkerroin todellakin ratkaisee jo esitutkinassa jossa tutkninan johtaja ottaa kantaa syyllisyys kysymykseen ja esitutkinta kirja lähtee syyttäjälle siinä muodossa kuin poliisi sen haluaakin ja asianajaja ei edes lue sitä eikä vaadi lisä tutkintaa saati käy sitä läpi päämiehensä kanssa,eikä anna etl.42.joten syitä on monia yleensä juuri nämä.ja miksi näin tapahtuu sopiikin miettiä isomalla porukalla..ainut konsti vois olla siviili kanne..mutta sekin maksaa..viranomsiin ja etenkään oikeuslaitokseen ei luottamista ole..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285983
- 574336
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282588Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121