kehiin ? Onko rohkeutta ?
Miksi ihmiset eivät vain tartu luuriin
12
75
Vastaukset
- VarovaisestiVaan
Onko itellä?
Mulla oli, eikä kannattanut...tai ehkä se oli mielenterveyden kannalta ok, mutta ei onnannut kuitenkaan.- Soititvaiviestit
viestiin vastataan, puhelinmyyjille ei.
- VarovaisestiVaan
Sanoin sen päin naamaa.
Nuan vaan. Toki, ehkä kannattaa miettiä hetken minua huolellisemmin sanomisiaan, ettei murjaise moista pommia ihan yllätyksenä.
- Koitaedes
Aloittaja näyttää meille mallia.
- mä_vaan3
Ois rohkeutta, mut ei numeroa...
- vastauskiitos
Onko hänellä sinun numerosi? Ja toinen kysymys myös, tarkoittaako tuo 3 sitä että nimessäsi on kolme kirjainta?
Rohkeutta, ei puutu ,jos oikeesti tarvitaan ja attaa voin.Jari
- SidoMutSunSydämeen
No en oo vielä sulta Jari saanu sitä rohkeutta kokea tässä viime viikkoina..toivoisin, että uskallat!
SidoMutSunSydämeen kirjoitti:
No en oo vielä sulta Jari saanu sitä rohkeutta kokea tässä viime viikkoina..toivoisin, että uskallat!
Nyt on tältä maailman parantajalta menny muisti. Mutta toivottanasti en ole loukannut ketään.
- ujojuoppo
jos ois numero pommittaisin tekstarein ja soitoin :)
- onneakuitenkin
kuulin että hän seurustelee...en viitsi häiritä vaikka ajatuksissani hän käykin! onnitteluni voisi tulkita väärin ja sitähän minä en halua..vai haluaisinko? En tietenkään toisin sanoin harmi ettei meistä tullutkaan koskaan "me"..
- KoskaRAKASTANenemmän
Tartuin ja nyt odottelen jännityksellä että miten meidän käy, mutta sen kyllä sanon että onneksi en antanut periksi :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1693081Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441889Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K311874- 1961817
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261580Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,771266Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja881206Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2101050Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1791042- 201012