kehiin ? Onko rohkeutta ?
Miksi ihmiset eivät vain tartu luuriin
12
<50
Vastaukset
- VarovaisestiVaan
Onko itellä?
Mulla oli, eikä kannattanut...tai ehkä se oli mielenterveyden kannalta ok, mutta ei onnannut kuitenkaan.- Soititvaiviestit
viestiin vastataan, puhelinmyyjille ei.
- VarovaisestiVaan
Sanoin sen päin naamaa.
Nuan vaan. Toki, ehkä kannattaa miettiä hetken minua huolellisemmin sanomisiaan, ettei murjaise moista pommia ihan yllätyksenä.
- Koitaedes
Aloittaja näyttää meille mallia.
- mä_vaan3
Ois rohkeutta, mut ei numeroa...
- vastauskiitos
Onko hänellä sinun numerosi? Ja toinen kysymys myös, tarkoittaako tuo 3 sitä että nimessäsi on kolme kirjainta?
Rohkeutta, ei puutu ,jos oikeesti tarvitaan ja attaa voin.Jari
- SidoMutSunSydämeen
No en oo vielä sulta Jari saanu sitä rohkeutta kokea tässä viime viikkoina..toivoisin, että uskallat!
SidoMutSunSydämeen kirjoitti:
No en oo vielä sulta Jari saanu sitä rohkeutta kokea tässä viime viikkoina..toivoisin, että uskallat!
Nyt on tältä maailman parantajalta menny muisti. Mutta toivottanasti en ole loukannut ketään.
- ujojuoppo
jos ois numero pommittaisin tekstarein ja soitoin :)
- onneakuitenkin
kuulin että hän seurustelee...en viitsi häiritä vaikka ajatuksissani hän käykin! onnitteluni voisi tulkita väärin ja sitähän minä en halua..vai haluaisinko? En tietenkään toisin sanoin harmi ettei meistä tullutkaan koskaan "me"..
- KoskaRAKASTANenemmän
Tartuin ja nyt odottelen jännityksellä että miten meidän käy, mutta sen kyllä sanon että onneksi en antanut periksi :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70913Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9838Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779