Miksi ihmiset eivät vain tartu luuriin

viestiätaisoittoa

kehiin ? Onko rohkeutta ?

12

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VarovaisestiVaan

Onko itellä?

Mulla oli, eikä kannattanut...tai ehkä se oli mielenterveyden kannalta ok, mutta ei onnannut kuitenkaan.

• Soititvaiviestit

viestiin vastataan, puhelinmyyjille ei.

• VarovaisestiVaan

Sanoin sen päin naamaa.

Nuan vaan. Toki, ehkä kannattaa miettiä hetken minua huolellisemmin sanomisiaan, ettei murjaise moista pommia ihan yllätyksenä.

• Koitaedes

Aloittaja näyttää meille mallia.

• mä_vaan3

Ois rohkeutta, mut ei numeroa...

• vastauskiitos

Onko hänellä sinun numerosi? Ja toinen kysymys myös, tarkoittaako tuo 3 sitä että nimessäsi on kolme kirjainta?

• Rohkeutta, ei puutu ,jos oikeesti tarvitaan ja attaa voin.Jari

• SidoMutSunSydämeen

No en oo vielä sulta Jari saanu sitä rohkeutta kokea tässä viime viikkoina..toivoisin, että uskallat!

• SidoMutSunSydämeen kirjoitti:

No en oo vielä sulta Jari saanu sitä rohkeutta kokea tässä viime viikkoina..toivoisin, että uskallat!

Nyt on tältä maailman parantajalta menny muisti. Mutta toivottanasti en ole loukannut ketään.

• ujojuoppo

jos ois numero pommittaisin tekstarein ja soitoin :)

• onneakuitenkin

kuulin että hän seurustelee...en viitsi häiritä vaikka ajatuksissani hän käykin! onnitteluni voisi tulkita väärin ja sitähän minä en halua..vai haluaisinko? En tietenkään toisin sanoin harmi ettei meistä tullutkaan koskaan "me"..

• KoskaRAKASTANenemmän

Tartuin ja nyt odottelen jännityksellä että miten meidän käy, mutta sen kyllä sanon että onneksi en antanut periksi :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe