kehiin ? Onko rohkeutta ?
Miksi ihmiset eivät vain tartu luuriin
12
<50
Vastaukset
- VarovaisestiVaan
Onko itellä?
Mulla oli, eikä kannattanut...tai ehkä se oli mielenterveyden kannalta ok, mutta ei onnannut kuitenkaan.- Soititvaiviestit
viestiin vastataan, puhelinmyyjille ei.
- VarovaisestiVaan
Sanoin sen päin naamaa.
Nuan vaan. Toki, ehkä kannattaa miettiä hetken minua huolellisemmin sanomisiaan, ettei murjaise moista pommia ihan yllätyksenä.
- Koitaedes
Aloittaja näyttää meille mallia.
- mä_vaan3
Ois rohkeutta, mut ei numeroa...
- vastauskiitos
Onko hänellä sinun numerosi? Ja toinen kysymys myös, tarkoittaako tuo 3 sitä että nimessäsi on kolme kirjainta?
Rohkeutta, ei puutu ,jos oikeesti tarvitaan ja attaa voin.Jari
- SidoMutSunSydämeen
No en oo vielä sulta Jari saanu sitä rohkeutta kokea tässä viime viikkoina..toivoisin, että uskallat!
SidoMutSunSydämeen kirjoitti:
No en oo vielä sulta Jari saanu sitä rohkeutta kokea tässä viime viikkoina..toivoisin, että uskallat!
Nyt on tältä maailman parantajalta menny muisti. Mutta toivottanasti en ole loukannut ketään.
- ujojuoppo
jos ois numero pommittaisin tekstarein ja soitoin :)
- onneakuitenkin
kuulin että hän seurustelee...en viitsi häiritä vaikka ajatuksissani hän käykin! onnitteluni voisi tulkita väärin ja sitähän minä en halua..vai haluaisinko? En tietenkään toisin sanoin harmi ettei meistä tullutkaan koskaan "me"..
- KoskaRAKASTANenemmän
Tartuin ja nyt odottelen jännityksellä että miten meidän käy, mutta sen kyllä sanon että onneksi en antanut periksi :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985