siinäpähän se kysymys oikeestaan oliki.. meillä on takana 3 yötä yhdessä ja en oikein tunnu saavan siitä kundista irti muuta ku kännissä lirkuttelemista ja muutaman viestin viikossa.. tiedän et ei saa olla liian hyökkäävä tai edetä liian nopeesti, koska kalat on herkkiä ja säikähtää, mut jotenki sellanen suora toiminta sopii mulle paremmin ja en oikein osaa muuta.. antakaa vinkkejä pliis...!!!
Miten isketään kalakundi????
11
813
Vastaukset
- kaurisneito
aina aamulla kun olen ollu sen luona, ensin se ei tuntuis päästävän mua pois, halailee, pussailee ja kiehnäytyy, mut sit ku olen lähdössä, niin kundi muuttuu ihan totaalisesti, hyvä jos heippa sanoo... eilen kotiuduin viimeks sen luota ja nyt en tiedä uskallanko laittaa sille viestiä vai karkotanko sen kokonaan? jos en ole kamalan väärin ymmrtänyt, ni suurin ongelma tässä meidän jutussa on ikäero (8vuotta, mä 20, se 28), onko kaloilla normaalisti joku tarve saada yhteiskunnan hyväksyntä tekemisilleen, siis tarkotan sitä, et nyt se kundi kuvittelee et tätä meidän juttua ei kukaan hyväksy ton ikäeron takia, vaikka mä tasan tiedän et se ei ole ongelma kellekään muulle ku sille kundille itselleen.. onpahan harvinaisen sekava tilitys...
- Kalanaakka
>halailee, pussailee ja kiehnäytyy, mut sit ku olen lähdössä, niin kundi muuttuu ihan totaalisesti, hyvä jos heippa sanoo...
Voisiko olla niin että hän ei halua erota sinusta lainkaan? Minä ainakin olen joskus sellainen että jos ei huvita jäädä yksin, niin tulee heittäydyttyä vähän vittumaiseksi kun toinen on lähdössä... Ei huvita sanoa heitä.
Ei tuo ikäero mitään merkitse kun olet jo täysi-ikäinen. Jos ei se sinua itseäsi haittaa, niin tuskinpa vaan miestäkään...
- mimmu
Olisin itse voinut kirjoittaa saman eli myöskin kalakundi kyseessä ja pari viikkoa tunnettu...meillä tosin ei niin paljon ikäeroa (minä 23 ja hän 27). Itse olen ollut aika varovainen enkä ole paljon itsestäni ilmoitellut, toisaalta ei hänkään kuin silloin tällöin. Hiukan hienovaraisesti utelin puolileikilläni miten kiinnostunut hän on minusta ja vaikuttaa olevan kyllä.
Tuon munkin kalakundi on aivan samanlainen siinä suhteessa että on todella hellä ja huomaavainen, mutta lähtötilanteet ovat hankalia. Tosin nyt siihen tuli viime kerralla parannusta. en oikein koskaan lähdettyäni ole tiennyt nähdäänkö me vielä vai ei...
Mielestäni niin on parempi että hänestä kuuluu enemmän kuin sinusta, mutta itsekin kannattaa joskus itsestään ilmoitella. Ei kuitenkaan ihan helposti luettavissa tuo kalamiehen käytös...
olisi kiva kuulla, miten teillä etenee...- kaurisneito
.. jos siitä kuuluisi, mut aina se olen ollu mä joka on laittanu sen ekan viestin ja sit se vastaa, koskaan se ei kysy kuulumisia tai mitään, en mä tiedä sit onko se selvä merkki että ei kiinnosta ku ne känniset yöt, mut pitää vaan hyvät välit et saa multa jos ei muuten tärppää...
- mimmu
kaurisneito kirjoitti:
.. jos siitä kuuluisi, mut aina se olen ollu mä joka on laittanu sen ekan viestin ja sit se vastaa, koskaan se ei kysy kuulumisia tai mitään, en mä tiedä sit onko se selvä merkki että ei kiinnosta ku ne känniset yöt, mut pitää vaan hyvät välit et saa multa jos ei muuten tärppää...
että sitä on oikeastan mahdotonta tietää mitä toinen haluaa susta. Varsinkin miehillä (en väitä etteikö naisillakin) seksi kun tuntuu ainakin baarissa olevan se tärkein mielenkiinnonkohde. Toisaalta tiedän parejakin joiden suhde on alkanut pelkästä seksisuhteesta.
Silti olen sitä mieltä että liian vakavia suhdekeskusteluja kannattaa kännissä välttää...itse olen joskus pilannut tuolla hyvin alkaneen jutun. Sekään ei ole hyvä jos mies avautuu humalassa liikaa...saattaa selvinpäin olla liikaa miehen egolle ja pötkii siksi häpeissään karkuun. Toisaalta epävarmuudessa oleminen on hirveää, tiedän koska oma tilanteeni on aivan vastaavanlainen. Epäilisin ettei tuo kalamiehesi vielä välttämättä itsekään tiedä mitä haluaa sinusta.
No toivottavasti kaikki menee kuten haluat...kärsivällisyyttä kai sitten tarvitaan, ainakin kun kyse on kalamiehistä :)
- kokenut
joo olen itsekkin kalat horoskoopilta ja tunnen yhdet kaksospojat jotka ovat horoskoopilta kaloja...noh me ollaan tunnettu ala-asteelta asti ja ollaan oltu kavereita jo monta vuotta. toisen kanssa pojista erehyin sankyyn asti. mitaan muuta meilla ei sitten ollukkaan kuin ne pari kannista yota yhdessa.
Sitten poju loysi vakituisen tyttokaverin itselle ja unohti minut, nyt ei sano edes terve kun tormataan. siine meni monen vuoden kaveruus =(
Kalat ovat haaveilijoita...itse ainakn haaveilen koko ajan ja joka ilta. Anna pojalle jotain haaveilemisen aihetta.halaa hanta kun naette ja juttele mukavia. Pussaa kenties poskelle ja ole oma itsesi. Kylla se rupee siita sitten miettimaan etta enta jos jotain muuta...pyyda hanta kaymaan luonasi tai mene itse hanen luokse sillon kuin molemmat ovat selvinpain.istukaa sylikkain ja katsokaa vaikka jotain hyvaa leffaa!! Kylla se siita viela iloksi muuttuu! TSEMPPIA VAAN!!!- kaurisneito
Kyllähän mä pyytäisin käymään kylässä ja kävisin sen luona, mut ku tuntuu et se ei halua nähdä mua kun kännissä.. ja aina ku me ollaan oltu yhdessä, ollaan oltu sen luona..
se on tieny mut jo monta vuotta, mä sen vasta viime kesästä..
se on niin jännä homma, ku olaan baarissa ja näin, ni koskaan ei tarvi kysellä et miten se nyt on ja lähetäänkö yhdessä vaan se on aina ihan automaattista et yhdessä lähetään ja aina todellakin sen luo..tai siis nyt on nää kaks edellistä kertaa ollu..
ja muualla sitä ei sitten juuri näääkäään ku baarissa..
viikko sitten (toinen yhteinen yö siis, eka oli heinä-elokuun vaihteess) se höpötti sillon yöllä kimpassa pyörimisestä ja muusta, viime tiistaina kun kyselin siltä et mikä meidän juttu on, ni ei vastannu, nyt lauantai yönä oltiin taas menossa sen luo, ni kundi rupes huutamaan jotain et etenen liian nopeesti ja hän ei tiedä mitä haluaa...
Miten mä annan sille jotain haaveiltavaa kun en oikein enää uskalla lähestyä sitä ja en tiedä mitä se ajattelee enkä näe sitä ikinä muuten ku kännissä...
Alan olla erittäin epätoivoinen pikkuhiljaa...
- Hanna19
Joo, täällä ollaan kans samassa tilanteessa... 3vuotta ollaan jo tunnettu ja kumpikin ihastuneita toisiisa, mut sit jos jotain rupee sanomaan ni.. mies häipyy ja mököttää.
Mikä avuksi?Onneksi on kohtalontovereita. Yritetään yhdessä saada kalat ansaan :) Pidellään yhteyksiä ja annetaan vinkkejä, jos niitä löytyy :D - päähän
niin kyllä tointuu.
- !!!
noh jos kaurisneito et tieda mita tehda niin ala tee mitaan!!! Siina se poika viimestaan on ihmeissaan ja rupee kaipaamaan sua kun et ota vahaan aikaan mitaan yheytta ja PYSY JOKU VIIKONLOPPU POISSA NIISTA BAAREISTA MISSA HAN ON!
tai sanokkin joskus baari-illan jalkeen etta menenpa tasta kotia nukkumaan. sillon et ainakaan oo se helpponakki jolta saa jos ei muuten tarppaa.
ei saa olla myoskaan itsestaan selvyys vaikka sita seksia haluais itsekkin.joskus on hyva menna vaan yksin kiltisti kotia!!
- rapuneito
Olen seurustellut parin vuoden ajan kalat-miekkosen kanssa ja joskus joudun miettimään pääni puhki jotta ymmärtäisin häntä. Mutta koska olen itsekin tunteellinen ja ajatteleva vesimerkkinen, niin pystyn yleensä näkemään hänen sisälleen. Olevinaan naisia on vaikea ymmärtää mutta joskus tuntuu että asia on päinvastoin. Miehilläkin on tunteet (vaikkei siltä aina vaikuta) ja he tarvitsevat läheisyyttä ja hellyyttä kuten me kauniimmatkin puoliskot;) miehet vain eivät aina uskalla myöntää että heistäkin löytyy pehmeä puolensa.. Kalat mies on hyvin tunteellinen ja rakastava ihminen (kekseliäs sängyssä ja haluaa kuulla mitä sinä haluat, mutta ei rakenna suhteen pohjaa seksistä!) Joskus hänkin kiukuttelee ja tuntuu ettei hän enää rakastakkaan minua, mutta jokaisella on huonot hetkensä ja silloin kannattaa olla ymmärtäväinen ja kärsivällinen, eikä jättää häntä! Ei voi olla hyviä hetkiä jos ei ole huonoja.. Eri suuntiin lähtiessämme toinen meistä menee aivan surkeaksi tai möksähtää, ja toinen taas yrittää kohottaa molempien mieltä, koska emme haluaisi päästää toisiamme menemään. Minun kalani on itse sanonut ettei hän ole ainut joka voi soittaa tai tuoda lahjoja.. Mutta kuten jokainen mies,hän ei tykkää helposta saaliista, vaan haluaa vähän haastetta ja omaa tilaa!;) Hiljaa hyvää tulee:) Rapuna yritän joskus napata saksillani tukevasti kiinni poikaystävästäni, mutta hänpä käyttää pyrstöään ja huitaisee minua kauemmas=D Hän voi huitaista kauemmaskin mutta tietää etten lähde pois hänen rinnaltaan ihan helposti. Jos vain kalan kanssa ymmärtää toisiaan niin pystyy tuomaan palan taivasta maan päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358