TÄÄ ON NII TÄ . ILMASTA MAINOSTA AHNEET
HYVÄ EURAN TAKSIISÄNNÄT
8
133
Vastaukset
- narsismia
http://ls24.fi/jutut/rauma-ja-alue/juttu-eurassa-rukkailtu-itselle-toisen-taksin-kyyteja
Narsismia ja sadismia pahimmillaan. - Taxilla
Ettei olis sama tolppa-apina taas porukassa, joka tuomittiin joskus laittomasta latailusta..?
- KOIJJARIT
Kiva varmaan ajella kylillä
- Aloitusmaksaja
Jos tuo väittämä pitää paikkansa, niin taitaa olla muuallakin, kuin Euran perusturvassa olla perusteellisen harkinnan paikka siitä, onko aineksia jatkaa tehtävissään?
- KOIJARIT
Eks nää taksisuharit ole suojeltukansanryhmä?
- koirarotuko
Mikä on taksiisäntä?
- SEURANNUT
Eks ne no niitä savisaappaita jotka on saanut taksiluvan reittä pitkin?
- 418
Opetelkaa hyvät ihmiset oikeinkirjoitus! Väliviivaa kaipaa taksi-isännät. Toinen usein näkyvä on pilkkujen joko puute tai ne ovat väärissä paikoissa...
Kannattaa miettiä, mitä nettiin kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013