Eikö tätä yhtä rikollista saa mihinkkää vankimielisairaalaan, ihmiset pelkää jo tosissaa.............
Sitte ku tappaa, silloinko joutaa vasta häkkii. Saa tehä mitä haluaa, kaikki vaa päivittellee,
mut neuvottomina. Paikat hajjoo joka paikas kerrostalois, baarii murtautuminen, kirveen
kaa riehumist. Jottain pitäs tehrä.
kiinniotto
piilos
2
179
Vastaukset
- eliotkapone
No onhan meillä oikein "piilopolliisi" nykyisin esillä, jospa hän laittaisi vaikka susikoiran kimppuun.
- inhotus
kukaha piilopolliisi lienee, ku ei mittää tapahtunu????????????????? Koht se jo pallaa takas katkolt entist enerkisempänä, ett valppaana...........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013