HYVÄT IHMISET TÄSSÄ MAAILMASSA ON JOKAINEN ERILAINEN JA AINUTKERTAINEN YKSILÖNSÄ OMINE TUOKSUINEEN TYYLINEEN NENÄNSÄ NIISTÄMISEEN RUOKAPÖYDÄSSÄ KELTAISINEEN HAMPAINEEN. NIINPÄ KATSOKAA KUINKA RIKAS ON MAAILMAMME KUINKA KAUNIITA OVAT IHMISET! HYVÄKSYKÄÄ ERILAISUUS JA HYVÄKSYKÄÄ TOISEMME. EIVÄT KAIKKI HALUA TAI ESIM.HALUA KÄYDÄ TYYLIKOULUA JOSSA OPETETAAN MUKA TYYLIKKÄÄKSI JA TAPETAAN OMA LUONTONSA! KORJAUS PÖYTÄTAPOIHIN NYKYISIN VOIT SYÖDÄ TYYLIKKÄÄSTI OIKEASSA KÄDESSÄ HAARUKKA JA VASEMMASSA VEITSI!!!
HEI!
LAPSET LAPSET
TÄMÄ MAAILMA!
1
231
Vastaukset
- suomalainen
suomalaisille on nykyisen muodin mukana juoksemisen varjossa unohtunut ketkä ovat suomen perus asukkaita. ainahan suomen imago on ollut perusjuntit miehet jotka kirveen kanssa selvittää perhe riitojaan, eivätkä puhu eikä pussaa.
johan irwinkin lauloi perusjunteista jne. ja totes ettei suomeen pidä laskea muun maalaisia.
mutta onko muun maailman muoti ilmiöt niin ottaneet nyky suomen nuorisosta otteen ettei heillä ole enää käsitystä näistä perusjunteista jotka eivät juokse muodin mukana??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187