Juhis : Zansky ja kirjeen arvoitus

Habbista

Bongasin kirjastost tällasen. Wau, aika trippii settii, välil jopa ihan bomee. Varsinkin värit oli mucho bueno! Tosi monii mahtavii karakteerejä, mut Alambo rocks best! Ostaisin jos ois fyffee.

10

187

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nico8

Ihan hyvä teos kyllä, vaikka arviosi vähän sekava onkin.

• jaffad

Tää oli kyl suomalaiseks sarjakuvaks harvinaisen hyvin piirrettyä, siitä pitää nostaa hattua. Muuten tätä onkin hankalampi kuvailla, mut sanoisin et seikkailusarjakuvaa erikoisilla juonenkäänteillä. myös ripaus politiikkaa mukana, ei haitannu mua myt ymmärrän jos toverimme vasemmalla ärsyyntyvät :D Kaikenkaikkiaan kevyt ja hauska lukukokemus.

• Antikommari

Yeah! Yhteiskuntakritiikkiä kerrankin muusta kuin kulahtaneesta kommariperspektiivistä! Arvostan!

• Hp376

Huh? Ei tossa kyllä mun mielest ollu paljoo mitään poliittista, ihan dekkaritarinahan tuo on

• comicsfan

Tuli luettua e-kirjana. Aika erikoinen sarjis, vähän muistutti Tinttiä. Huumorilla höystetty seikkailutarina joka ei ainakaan ollu yhtään ennalta-arvattavissa. Omaperäisyydestä siis plussaa! Joissain kohdissa juoni tuntu kömpelöltä mutta kokonaisuutena kyllä tykkäsin.

• heikki22

Mäkin löysin tän kirjastosta ja oli kyl hiton hauska :D Kumma ettei oo mainostettu missään, kotimaist värisarjakuvaa kuitenkin julkastaan sen verran vähän...

• dali92

Zansky, alambo, gwanto... loisto hahmoja! Tää sarjis erottu kyl joukosta edukseen, toivottavasti jatkoa tulossa!

• Hepppu1

Juur näin, tykkäsin kyllä myös paljon ;)

• jorkkas

Ei mittää maatamullistavaa mutta kyllähän tuon läpiluki. Perusviidyttävää

• deelis

Joo ihan ok läpyskä, kaikest en tykkänny mut luen jos tulee jatkoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      211
      997
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      78
      748
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      718
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      65
      642
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      540
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      523
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      503
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      503
    Aihe