Bongasin kirjastost tällasen. Wau, aika trippii settii, välil jopa ihan bomee. Varsinkin värit oli mucho bueno! Tosi monii mahtavii karakteerejä, mut Alambo rocks best! Ostaisin jos ois fyffee.
Juhis : Zansky ja kirjeen arvoitus
10
132
Vastaukset
- Nico8
Ihan hyvä teos kyllä, vaikka arviosi vähän sekava onkin.
- jaffad
Tää oli kyl suomalaiseks sarjakuvaks harvinaisen hyvin piirrettyä, siitä pitää nostaa hattua. Muuten tätä onkin hankalampi kuvailla, mut sanoisin et seikkailusarjakuvaa erikoisilla juonenkäänteillä. myös ripaus politiikkaa mukana, ei haitannu mua myt ymmärrän jos toverimme vasemmalla ärsyyntyvät :D Kaikenkaikkiaan kevyt ja hauska lukukokemus.
- Antikommari
Yeah! Yhteiskuntakritiikkiä kerrankin muusta kuin kulahtaneesta kommariperspektiivistä! Arvostan!
- Hp376
Huh? Ei tossa kyllä mun mielest ollu paljoo mitään poliittista, ihan dekkaritarinahan tuo on
- comicsfan
Tuli luettua e-kirjana. Aika erikoinen sarjis, vähän muistutti Tinttiä. Huumorilla höystetty seikkailutarina joka ei ainakaan ollu yhtään ennalta-arvattavissa. Omaperäisyydestä siis plussaa! Joissain kohdissa juoni tuntu kömpelöltä mutta kokonaisuutena kyllä tykkäsin.
- heikki22
Mäkin löysin tän kirjastosta ja oli kyl hiton hauska :D Kumma ettei oo mainostettu missään, kotimaist värisarjakuvaa kuitenkin julkastaan sen verran vähän...
- dali92
Zansky, alambo, gwanto... loisto hahmoja! Tää sarjis erottu kyl joukosta edukseen, toivottavasti jatkoa tulossa!
- Hepppu1
Juur näin, tykkäsin kyllä myös paljon ;)
- jorkkas
Ei mittää maatamullistavaa mutta kyllähän tuon läpiluki. Perusviidyttävää
- deelis
Joo ihan ok läpyskä, kaikest en tykkänny mut luen jos tulee jatkoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886