Olen 16-vuotias, viimeistä peruskoulun luokkaa käyvä tyttö Ruskolta Varsinais-Suomesta ja etsin näin iloisena, reippaana ja lasten kanssa toimeentulevana ihmisenä osa-aikaista työtä lasten parista Turun seudulta.
Lasten kanssa työskennellessä pääsen toteuttamaan itselleni tärkeitä asioita, kuten kuvataidetta, ruoanlaittoa ja sosiaalista kontaktia, mutta lapsi saa samalla myös mielekästä tekemistä jatkuvassa valvonnassa.
Palkan suuruudella ei niin väliä ole, mutta pientä taskurahaa olisi kuitenkin työstä kiva saada seuraavien opiskeluvuosien tueksi. Lastenhoidon yhteydessä myös kodinhoito pyykinpesusta astioiden pesemiseen onnistuisi ilman muuta, sillä onhan monipuolisesta työkokemuksesta varmasti tulevaisuudessa enemmän hyötyä kuin haittaa!
Vaikkei paljon kokemusta ja alan koulutusta takataskusta löydykään, olen ehdottoman avoin ja innokas oppimaan uusia asioita ja olen varma, että pienen perehdytyksen jälkeen homma onnistuisi ongelmitta!
Ota rohkeasti yhteyttä [email protected] ja keskutellaan lisää! :)
Lastenhoitaja tarjolla!
susannaranki
0
79
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627