hartolaan mainetta taas lehdessä

rikkomoille

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427446484906.html
oliko tämä nyt se surullisen kuuluisa juttu sieltä laskettelukeskukseen menevän tien varrelta jossa adoptio tytär meinasi junailla itselleen perinnön nopeutetulla aikataululla vaikka isä eli vielä?
onko maalilmassa enää mitään häpyä kannattako testamenttailla lapsilleen enää mitään kun ahneus on aina päällimmäisenä vai oliko sen naisen mies takapiruna asiassa

5

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea_ei_tiedetä

Siinä on sankari hakannut adoptiotyttäret metsät? Meinaan vaan, että jostakin se tuomio velallisen törkeästä epärehellisyydestä tuli. Hän oli siis velkaa adoptiotyttärelleen.

• M.aun.o

Voisiko nuo mersumiehet liittyä tähän jotenkin...

• dfghjklöä

ei vaan hakkasi omat metsät jotka ottotytär meinari ottaa ns etuperintöön jo vanhan miehen elossa ollessa yleensähän ne ottaan käyttöön vasta hautajaisten jälkeen, mutta nyt kyseessä ns nopeutettu perintö

• vapauttakaabarabbas

Ja kansan mielestä velallinen ei ollut törkeän epärehellinen. Jotakin tietoa nyt selvästi jäi kertomatta julkisuuteen ja ihmiset keksivät omasta päästä sankaritarinoitaan.

• kyyninenihminen

En minä näe mitään syytä miksi oikeus ei antanut tuomiota. Olisivat antaneet vain täyden tuomion koko ankaruudessaan. Jos olisi tullut linna reissu niin voi, voi.Pitää muistaa että ikä ei tee kenestäkään parempaa vaan usein iäkkäät ovat kaikkein paatuneimpia ja häikälemättömimpiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      78
      4709
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2033
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1732
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1353
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      946
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      273
      894
    Aihe