Ostin Almeran vm.96 ja nyt siitä meni heti kuskinpuolen tuulilasinpyyhkijän mekanismi rikki.
Onko kuin kallis ja miten vaikea vaihtaa??
Kiitos jos joku jaksais vastata.
Almeran tuulilasin pyyhkijöiden mekanismi?
2
2065
Vastaukset
- ALMA -97
Autoa näkemäättä voisin veikata, että pyyhkijämekanismista on oik. ja vas. yhdistäjä tanko irronnut pidikkeestään. Sen pystyy painamaan uudestaan kiinne ja pysyykin jopa 10 kilsaa... Uusi tanko oli muistaakseni aikasta halpa jtn 20? Asennus: Irroita pyyhkijän varsi ja suojamuovit kuskinpuolelta jotta pääset käpistelemään mekanismia. Vanha pois uusi tilalle. Vartin homma jopa meikäläiselle. Omaan ja faijan autoon olen osan vaihtanu. Alman tyyppivikoja...
- Anonyymi
Kiitos vinkistä,sama ongelma kuin kysyjällä allu-96.Osa saksan maalta alle 20e. Ja osan nimi on pyyhkijöiden voimansiirto tanko...mutta tarkkana sit niitä kun on sekä vasen että oikea.Terkuin Allu mies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879