Minulle kävi haaveri muutama vuosi sitten eräässä Huittisten kaupan parkkipaikalla. Itse olin syyllinen mutta vastapuoleni oli vihainen kuin ampiainen. Mies muistitti aivan muumilaakson tarinoiden Viljatukkaa.
Meitä on moneen junaan kun joku vahinko tapahtuu. Vaikka myönsin syyllisyyteni, niin ei meinannut kyseinen herra rauhoittua.
Viljatukan kiukku
9
878
Vastaukset
- Tanokas-kappeli
Vilijonkka?
Liekö sukua Vampulan Jonkille? - Anonyymi
Viljatukka ajaa edelleen autolla Huittisten keskustassa. On jo eläkkeelle.
- Anonyymi
Tapaus ei liity miltäänosin alueemme lietekuljetuksiin eikä liätemiäheen!
- Anonyymi
Viljatukalla BMW ja lietemihellä Ford.
- Anonyymi
Valitettavasti liittyy
- Anonyymi
Viljatukka ajaa avolavalla jatkuvasti ympäri Huittista.
- Anonyymi
No olihan pikkumainen. Tunaroit kaupan parkkipaikalla kolhien autoja ja siitä sitten ollaan kiukkuisia. Mielestäni olisit ansainnut kolhimisesta ja sen jälkeisestä pakollisesta (minut on nähty) rehellisyydestä kultakolikon.
- Anonyymi
Aika pehmee tämä joka lietettä joka paikkaan tarjoaa, jotain apua hänelle nyt antakaa.
- Anonyymi
Otta tuosta pari voileipää, kyllä sä siitä seleviät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait253148Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3803Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3710Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41550
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521