Minulle kävi haaveri muutama vuosi sitten eräässä Huittisten kaupan parkkipaikalla. Itse olin syyllinen mutta vastapuoleni oli vihainen kuin ampiainen. Mies muistitti aivan muumilaakson tarinoiden Viljatukkaa.
Meitä on moneen junaan kun joku vahinko tapahtuu. Vaikka myönsin syyllisyyteni, niin ei meinannut kyseinen herra rauhoittua.
Viljatukan kiukku
9
902
Vastaukset
- Tanokas-kappeli
Vilijonkka?
Liekö sukua Vampulan Jonkille? - Anonyymi
Viljatukka ajaa edelleen autolla Huittisten keskustassa. On jo eläkkeelle.
- Anonyymi
Tapaus ei liity miltäänosin alueemme lietekuljetuksiin eikä liätemiäheen!
- Anonyymi
Viljatukalla BMW ja lietemihellä Ford.
- Anonyymi
Valitettavasti liittyy
- Anonyymi
Viljatukka ajaa avolavalla jatkuvasti ympäri Huittista.
- Anonyymi
No olihan pikkumainen. Tunaroit kaupan parkkipaikalla kolhien autoja ja siitä sitten ollaan kiukkuisia. Mielestäni olisit ansainnut kolhimisesta ja sen jälkeisestä pakollisesta (minut on nähty) rehellisyydestä kultakolikon.
- Anonyymi
Aika pehmee tämä joka lietettä joka paikkaan tarjoaa, jotain apua hänelle nyt antakaa.
- Anonyymi
Otta tuosta pari voileipää, kyllä sä siitä seleviät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33646SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933569Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1273309Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713281Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202146Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251738- 271446
- 321431
- 861315
- 151283