Kiva ja rauhallinen pihapiiri (asukkaat etupäässä vanhuksia) tarvitsee uusia pihakalusteita
yhteiseen pihapiiriin. Entiset jo aikansa eläneitä ja lumen vaurioittamia. Aiemmin pihassa ollut pöytä penkkeineen ja pihakeinu, jotka jo alkavat olla läpeensä loppuun ajettuja. Jos sinulla on jotain edellä mainituista, niin ota yhteys tänne palstalle. Sovitaan miten jatkossa toimitaan. En asu itse pihapiirissä enkä edes asu paikkakunnalla, hoidan vain asiaa. Vain asiallisia viestejä, kiitos :)
Voisitko lahjoittaa pihakalusteita :)
5
101
Vastaukset
- ApuLähellä
Mistä voisi saada tarkemmat koordinaatit? Täällä kaivetaan jo varastoa.
- HyvaKiertamaan
Hei, Kiitos yhteydenotostasi. Ovatko kalusteet ehjiä/turvallisia? Olen 12.-14.4. Leppävirralla jolloin voisimme sopia asiasta tarkemmin. Millaisia kalusteita sinulla on tarjolla ja onnistuisiko kuljetus myös?
- Iloaikäihmisille
Hei. Kerro ApuLähellä miten voimme tavata. Olisiko esim. diakoniatoimisto sopiva paikka jos asuat keskustassa. Tarkempaa viestiä odottelen.
- lestadiolaisila
Nyt vaalien alla, kerjätkä kepuehdokkailta.Keputhan ostaa vaikka uudet, kun mielistelette, ja sitten naurut päälle.
- Veliveikkonen
Minullekin kelpaa kalusteet ilmaiseksi. Puhtaat ehjät, heti myyntikuntoiset otan vastaan. Kirpputorilla ne sitten myyn hyvään hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122757- 1781815
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91317Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006