Ubuntu päivitetty

ubuntuttaa

14.04 LTS on päivityksenä, pieniä viilauksia vaatii, esim kielihomma ei oikein pelaa, käyttökieli on suomi, mutta kun haluaisi esin iltalehden uutisen linkittää niin eipä olekaan enää suomi. 12.04 toimi suomenkielellä. Päivityksessä hävisi totaalisesti gmailin sähköposti.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12123123123

      Järjestelmäasetukset->Kieliasetukset.
      Gmail toimii selaimella, taikka laittelet sen Thunderbirdiin. Tuota linkitystä en kyllä ymmärrä, että mitä meinaat???

      • ubuntuttaa

        Linkitystä et ymmärrä, esim jos haluan vaikka iltalehdestä jonkun uutisen linkiksi viestiini niin se on englanninkielinen.


      • z---
        ubuntuttaa kirjoitti:

        Linkitystä et ymmärrä, esim jos haluan vaikka iltalehdestä jonkun uutisen linkiksi viestiini niin se on englanninkielinen.

        Tarkoitatko niitä hiiren kakkosnäppäimen valikossa olevia copy/paste (kopioi/liitä) liitäntävalintoja?
        Tee tuo: Järjestelmäasetukset->Kieliasetukset ja asenna kaikki suomen kielipaketit.


    • trololissi

      Trolli mikä trolli.

      • ubuntuttaa

        Kuinka niin trolli. Ja mikä on trollin määritelmä.


      • trololissi
        ubuntuttaa kirjoitti:

        Kuinka niin trolli. Ja mikä on trollin määritelmä.

        Minulla ainakin toimii Gmail aamulla, ei Gmail mihinkään ole hävinnyt.

        Myöskin erilaiset hakukoneet toimivat joten "trolli" haulla löytyy "määritelmiä".
        Ensin mieleen tuleva asia on että trolli ja totuus ovat yhtä kaukana toisistaan kuin vaikkapa kuu ja maa.


      • ubuntuttaa
        trololissi kirjoitti:

        Minulla ainakin toimii Gmail aamulla, ei Gmail mihinkään ole hävinnyt.

        Myöskin erilaiset hakukoneet toimivat joten "trolli" haulla löytyy "määritelmiä".
        Ensin mieleen tuleva asia on että trolli ja totuus ovat yhtä kaukana toisistaan kuin vaikkapa kuu ja maa.

        No tuo nyt on kyllä trollien trolli. Kyllä gmail hävisi huitsin johonkin, miksi tulit tänne sekoilemaan.


    • joopajoo______

      Iltalehden uutiset on kyllä aina suomeksi. Ilmeisesti käytät jotain kääntäjää, joka sekoilee? Millä selainta käytät? Gmail ei kyllä mihinkään häviä, koska se on googlen palvelimella. #https://mail.google.com/

      • ubuntuttaa

        Et nyt ymmärtänyt, kun hiiren oikealla klikkaa linkitettävää tekstiä niin tulee englanninkielinen valikkio näkyviin missä ilmeisesti kysytään mitä halutaan tehtävän, edellisessä versiossa se oli suomeksi, sitten paljon muutakin englanniksi, jotain kyllä suomeksikin, kieliasetuksissa vain suomi.
        Ja sitten se gmail hävisi minne lie, ikoneineen päivineen, jos yrittää uudestaan samaa osoitetta käyttöön niin sanoo ettei ole vapaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe