Kuokkavieraaksi!

linnan edustalle

Olen valmistelemassa lähtöä helsinkiin. Kuokkavieraaksi. Mitään joukkoa ei ole mukana mutta eiköhän sieltä aatetovereita löydy. Olen todella tympäämtynyt poliittisiin pyrkyreihin, joilla ei ole vähäisimpiäkään edellytyksiä toimia tehtävissään.
Toivottavasti ihmiset osaavat tulla paikalle.

6

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isänmaallinen

      jos elät sossun rahoilla kuten useimmat teistä "älyköistä" niin toivon että poliisikoira puree sua jalasta. Olet tyhmä ja yhteiskunnan elätti ja epätoivottu pässi. Toivottavasti saa tänä iltana tv.stä katsellla rauhallisia linnan juhlia eikä mitään syöttiläs idiootteja riehumassa verorahoin ostetun kaljan voimalla ja huumeitten. Kuokkavieraille omat linnan juhlat johonkin vankilaan pitkäksi aikaa.!

      • ei sossun elätti

        Se on vaan hyvä että kapinoidaan vastaan. Meidän veromarkoilla nimenomaan hienohelmat tänään dokaavat linnassa! mä olen ainakin kunnon töissä mutta lähden myös mielariin illaksi.


    • Itsenäinen

      Mikä siinä on että nämä kuokkavieraat on aina työttömiä/ opiskelijahippejä jotka vaativat että tässsä maassa saisi elää hertoiksi tekemättä päivääkään työtä...Ne ihmiset ketä siellä linnassa ovat turvanneet sinunkin mielipiteenvapautesi 60 v sitten ja maksavat suuren osan sinunkin sosiaalituesta. Jos tuo pelleily ei kohta lopu niin uskon että isäänmaalliset ihmiset järjestävät vastamielenosoituksia ja sillon katotaan löytyykö kasvisyöjiltä lihaksia

      • joopa joo

        Taitaa olla aika harva linnan juhlijoista ollut sodassa Suomea puolustamassa. Oikeita sotaveteraaneja kun sinne on kutsuttu varsin harvakseltaan koko sodanjälkeisen ajan, saati sitten nyt kun suuri osa on jo mullan alla. Sitä paitsi 60 vuotta sitten (6.12.44) ei edes ollut mitään sotaa enää muualla kuin Lapissa.


      • sande

        jaa mut mä tiedän aika monta heistä ja ovat kyllä työssä käyviä ihmisiä et sitä rataa.Ottakaa selvää


    • vähän

      oli sulla aatetovereita messissä tänä vuonna ainakin uutisten mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe