Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

peniksen koko

kasiluokkalainen

Olen siis 14vuotias (täytän 15 tänä vuonna), ja olen huolissani penikseni koosta. Se on siis n. 9.5cm levossa ja 14-15cm seisokissa. Vedän käteen päivittäin, mutta 'spermani' on läpikuultavaa, mutta jos olen pari pv vetämättä käteen, on sperma valkoista. Mistä siis on kyse? Ja tuosta peniksen koosta vielä sen verran että onko se normaali tämän ikäiselle ja nolottaa mennä esim. Uimahalliin/ ensi kesänä rippileirille koska pelkään että itselläni on liian pieni!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leiff

      En ole aivan asian tuntija , mutta olen kuullut että , Liian kireärt ,Farmarit voi olla syynä
      se pieni mies haluu vähän tilaa , toiseksi voisi olla kyllikkiä vajaa vaikka jika toinen päivä
      Mutta koeta noi housu asiatr ensin .niin eikö hän se siitä.

    • penttiavannosta

      Äääh oot ihan normaali rippikouluikänen sälli. Mällin väri vaihtelee eri ihmisillä ja myös tosta että kui usein runkkaa. Ihan hyvän kokonen kulli sulla on kelpaa jo ihan aikamiehestä. Mee rohkeesti vaa uimahallin lauteille! :) https://www.youtube.com/watch?v=my0abvbOaB8

      • savusaunamajuri666

        Eikä sitte kannata runkata viikon aikana missää majotustuvassa yöllä. Kyllä niitä paikkoja varmaa löytyy jos ei sitä aikaa kestä :D Saa vaanhomon maineenjos yöllä muitten nukkuessa. Kaikki miehet toisiaan mielessää vertaa saunassa ja miettii miten isot varustukset on toisiin verrattuna. sun vehkeet on ihan ok kokoset, ei missää nimessä liian pienet!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe