Oliko virhe ostaa tällainen Dodge Avenger 2,0 CRD M6 SXT?
Haluaisin tietää kauan tällaisella ajaneilta kokemuksia, onko ollut vaikeuksia?
Dodge Avengerin käyttäjät huomio
7
187
Vastaukset 7
- vastaaja-
Ei vaikeuksia. Ei ole tulut tosin tällä autolla ajettua.
- ave08
Mainio auto kertakaikkiaan. VW teknikkaa ei saa ajamalla loppuun ja kulutus hyvä. Meluisuudesta miinus, muuten huppuhyvä ostos.
- Aveger
ave08 Onko monenkin vuoden kokemus tästä automerkistä? Kysyy asiasta tietämätön!
- 425tkm
Aveger kirjoitti:
ave08 Onko monenkin vuoden kokemus tästä automerkistä? Kysyy asiasta tietämätön!
Uudesta asti olen ajanut. Mittariivalot pimeni satkussa.. Muuta ei ole ollut.
- jälkiviisaatlomalla
Kannattas ekana tutkia ennen hutkimista!
- Punkkarikhgff
Mä olen ollut todella tyytyväinen näin 3v aikana. Hyvä auto tuo Avanget. !!
- Avetter
Naapurilla on tuollainen Avenger ollut jo muutaman vuoden, se tosin on tällä 2,4-litraisella bensakoneella.
On ollut tyytyväinen, pelannut hyvin.
Dodge Caliberin taasen haukkui hiljan alimpaan helvettiin, oli ostanut tyttärelleen sellaisen ja muuta ei Caliberissa ollut kuin vikaa vian perään. Ja kuulemma kalliita remppoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542