Oliko virhe ostaa tällainen Dodge Avenger 2,0 CRD M6 SXT?
Haluaisin tietää kauan tällaisella ajaneilta kokemuksia, onko ollut vaikeuksia?
Dodge Avengerin käyttäjät huomio
7
168
Vastaukset
- vastaaja-
Ei vaikeuksia. Ei ole tulut tosin tällä autolla ajettua.
- ave08
Mainio auto kertakaikkiaan. VW teknikkaa ei saa ajamalla loppuun ja kulutus hyvä. Meluisuudesta miinus, muuten huppuhyvä ostos.
- Aveger
ave08 Onko monenkin vuoden kokemus tästä automerkistä? Kysyy asiasta tietämätön!
- 425tkm
Aveger kirjoitti:
ave08 Onko monenkin vuoden kokemus tästä automerkistä? Kysyy asiasta tietämätön!
Uudesta asti olen ajanut. Mittariivalot pimeni satkussa.. Muuta ei ole ollut.
- jälkiviisaatlomalla
Kannattas ekana tutkia ennen hutkimista!
- Punkkarikhgff
Mä olen ollut todella tyytyväinen näin 3v aikana. Hyvä auto tuo Avanget. !!
- Avetter
Naapurilla on tuollainen Avenger ollut jo muutaman vuoden, se tosin on tällä 2,4-litraisella bensakoneella.
On ollut tyytyväinen, pelannut hyvin.
Dodge Caliberin taasen haukkui hiljan alimpaan helvettiin, oli ostanut tyttärelleen sellaisen ja muuta ei Caliberissa ollut kuin vikaa vian perään. Ja kuulemma kalliita remppoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4567745Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään742993Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211911