Kuinka saan avattua henkilökohtaisen/yritystilin thaimaaseen että tarvitaanko mitä papereita , olisi tarkoitus lähteä onnea kokeilemaan aasiaan.
Tili pankkiin
5
79
Vastaukset
- Thaimaahan
Heikoilla kantimilla lähdet jos et tiliä osaa pankissa avata Thaimaaseessa.
- kantimistaentiedä
Tiedetään. mutta olis tarkotus mahd. nopeasti avata yritys on EU alueelta. Toi tilien avaus vaihtelee maittain , pankeilla on omia ehtoja samoissa maissa . tilejä on kyllä eu alueella availtu välillä kivuttomasti välillä vääntäen. esim Englanti on perin vittumainen maa avata ainakin Barclays. toisissa paikoissa riittää pieni talletus jne, mutta toisissa pitää toimittaa kaikki äitin tyttönimee myöten.
olen myös käynyt thaikuissa jo 80 luvulla.
ei turhia provoja kiitos.
- Matti11
Menet paikanpäällä pankkiin ja hoidat asian.
- OnneaRiittää
Passi, jossa oleskelulupa tai viisumi.
Jos viisumissa on merkintä, että edellyttää dokumentteja työ- tai opiskelupaikasta, niin sitten ne myös mukaan. Näin siis, jos on 90 pv välein jatkettava viisumityyppi. Käytännössä otat pankkiin mukaan saman paperinipun, jolla haet viisumin jatkoa immigrationista. Jos on suoraan pitkäaikainen viisumi, niin papereita ei tarvii erikseen.
Joihinkin pankkeihin kelpaa vain passi, jossa on työviisumi.
Haluavat tietää mistä rahat ovat peräisin ja varmistaa, ettei ole rahanpesua. Suhtautuvat epäluuloisesti onnenkokeilijoihin ... Minä sain Joulukuussa Bangkok Bankista helposti oman tilin Be1st smart debit card visan. Thaituttuni takasi minut, näytin passini, kännykkänumeroni sähköpostiosoitteeni. Seuraavalla kerralla vien ensimmäisenä päivänä rahaa sinne, tilisiirron selvitän ensi kerralla, lisätietoa löytyy Bangkok Bankin sivuilta. Majapaikassani ei ole safetyboksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131186- 2271169
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2631030Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787