Koska viimeksi tällä palstalla on aihe liikenne?

VitunTrolli

Niin. Kertokaapa pikku läskipää trollaajat se. Itse en muista sellaista aihetta olleen enää aikoihin, koska kenelläkään ei ole mitään asiaa enää. Onneksi on Eskon palsta jonne ei trolli-idioottit pääse mellestämään. Tosin, eihän tuo mitään keskustelua ole, mutta eipä sellaista ole täälläkään. Täällä on vain jotkut eläkeläiset aukomassa nuppiaan kun on koko nuoruus tullut turpaan.

http://www.iltalehti.fi/autot/tuoreimmat_kysyeskolta.shtml?ref=kn

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiivAri

Penis

• menen.koeajolle

Nyt on muuten hyvä keli koeajaa kitkarenkaita kun vettä sataa ja lunta tai jäätä ei ole missään. Veikkaisin pidon olevan melko hyvä ja märällä tiellä edes kitkarengas ei nyt nosta valtavaa pölypilveä ilmaan

• kitkahåmåt.hirteen

Kitkarengashåmåille tulisi määrätä 1000 euron suuruinen vuotuinen käyttömaksu.

• kitkahåmåt.hirteen kirjoitti:

Kitkarengashåmåille tulisi määrätä 1000 euron suuruinen vuotuinen käyttömaksu.

Mihin tuo käyttömaksu perustuisi?

• mielisairaat_lääkäriin
        menen.koeajolle kirjoitti:

Nyt on muuten hyvä keli koeajaa kitkarenkaita kun vettä sataa ja lunta tai jäätä ei ole missään. Veikkaisin pidon olevan melko hyvä ja märällä tiellä edes kitkarengas ei nyt nosta valtavaa pölypilveä ilmaan

Taasko olet menossa koeajolle? Taidat olla hieman sekaisin.

• tuskin.riittääkään
        delfin84 kirjoitti:

Mihin tuo käyttömaksu perustuisi?

Esimerkiksi rangaistus välinpitämättömyydestä yleiseen liikenneturvallisuuteen.

• mielisairaat_lääkäriin
        tuskin.riittääkään kirjoitti:

Esimerkiksi rangaistus välinpitämättömyydestä yleiseen liikenneturvallisuuteen.

Ei vitttuuuuuuuuuuu, oletan että vitsailit. Olenhan oikeassa, olenhan?

• tuskin.riittääkään
        mielisairaat_lääkäriin kirjoitti:

Ei vitttuuuuuuuuuuu, oletan että vitsailit. Olenhan oikeassa, olenhan?

Valitettavasti et, eli hoitosi jatkukoon.

• TurvaTuhkelo

sinänsä ihan napakka kommentti Siiv Arilta, mutta ei liity liikenteeseen millään tavalla.

• lobotomia.käyttöön

minä olen håmå

• aijai.voivoi

Godsmack on ulostuksestaan edelleen sekaisin. Ikävää.

• VitunTrolli

Eli, ei mitään taaskaan. Pelkkää penistä, håmåa ja pelleä peräjälkeen. Ei taida olla tulevaisuutemme ihan hyvissä käsissä.

• Legendaarinen_Suoli24

Aina Suoli24 on ollut häiriköintiä ja trollien temmellyskenttä mutta viimeisen vuoden aikana taso on muutaman talvirengasfanaatikon ansiosta pudonnut ennätysalas. Näistä penis, pippeli, homo-ja paskahuumorista kiksejä saavista ei koskaan päästä eroon mutta luulisi talvirenkaista fanaattisesti kiihoittuvien kyllästyvän saman levyn pyörittämiseen mutta ei. Talvirenkaat edustaa vaan joillekin niin suurta osaa elämässään että niistä on kirjoitettava päivästå toiseen. Surullista mutta sellaista porukkaa on netissä yllättävän paljon.

• skördä
        Legendaarinen_Suoli24 kirjoitti:

Aina Suoli24 on ollut häiriköintiä ja trollien temmellyskenttä mutta viimeisen vuoden aikana taso on muutaman talvirengasfanaatikon ansiosta pudonnut ennätysalas. Näistä penis, pippeli, homo-ja paskahuumorista kiksejä saavista ei koskaan päästä eroon mutta luulisi talvirenkaista fanaattisesti kiihoittuvien kyllästyvän saman levyn pyörittämiseen mutta ei. Talvirenkaat edustaa vaan joillekin niin suurta osaa elämässään että niistä on kirjoitettava päivästå toiseen. Surullista mutta sellaista porukkaa on netissä yllättävän paljon.

Eihän täältä tarvitse poistaa kuin 1 kevätkiimassaan melua pitävä kitkatero, niin palsta rauhoittuu samantien. Tuo monella nimimerkillä kirjoitteleva järjen jättiläinen vastaa noin 95 % osuudella siitä lannanlevityksestä mitä tällä palstalla on. Aika paljon tyypin järjestä kertoo tuo 10 - 15 aloitusta päivää kohti ja aina aihe on kuitenkin sama.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5163
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1910
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1877
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1708
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1244
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      159
      1230
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30