Onko kokemuksia?
Mulla toiminimi ennestään,onko kuinka kannattavaa ostaa peräkärrejä ja kunnostaa ja myydä kalliimmalla eteenpäin?
Iso kiitos.
peräkärrin osto ja myynti bisneksenä kannattaako?
8
171
Vastaukset
- nerokasta
Mielettömän hieno ja kannattava bisnes, ei kun menestykseen ja rahaa paalaamaan.
- Kylläkin
Mistä löytää halpoja peräkärrejä?
Kun katselee käytettyjen peräkärrien hintoja, niin miksi ostaa käytetty, kun uuden saa samalla hinnalla.- PER-ÄÄÄ
Minulla on jo pitkään ollut myynnissä uutta vastaava kärry 45 % alle kaupan hinnan. Ei vain tunnu kiinnostavan ketään. Taidan pilkkoa rälläkällä ja viedä kierrätykseen. Ilman en anna koska täyden rahan olen siitä itse maksnut ja kyylät vain kyttäävät, mistä saisi ilmaiseksi vaikka rahaa on niin ettei paskalle taivu. On sitä minullakin niin paljon, ettei jonkun peräkärryn tuhoutuminen tunnu missään. Vaan pihikyylät itkekööt!
- silleensemenee
varastettujen kärryjen myynti vois kannattaa, HETKEN ??
- kannattaaaaaa
Toki kannattaa osta 100e myy 2000e
- kauppakannattaa
no tietysti se kannattaa,jos kerran myyt kalliimmalla mitä sen ostaminen/kunnostaminen maksaa.
- drttybe5rty
Helpompaa on ostaa viallisia kahvinkeittimiä, korjata ne ja sitten myydä.
- sammelisammelsenkuukka
Onhan se periaatteessa kannattavaa.
Mutta peräkärryille on todella huonosti ostajia, eli aika vähän sitä myyntiä tulis.
Tietysti yhdellä kärryllä voi tehdä vaikka satasen tai 2 voittoa, mutta niitä ei saa kyllä myytyä kuin muutaman vuodessa.
Kannattavampi idea: Osta muutama huono peräkärry, esim. 1 pieni, 1 iso kuomullinen ja autotraileri ja venetraileri.
SItten pistät ne vuokrattavaks, vuokraajia löytyy aina jonkun verran ja jostain autotraileristakin saa ihan kohtuullisen hinnan jos joku vuokraa pariks päiväks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss896018Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243577- 1672154
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2322051Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1771778Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2861558- 691074
Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571051Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211030Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.115997