Mites olis muuleille, jotka maksoivat 25% yli talon nykyarvon ja vieläkin laina pankin papereissa riskiluokkaa vai olisko parempia kriteereitä?
Kenelle Kupla-Uunon arvonimi?
14
<50
Vastaukset
- ylihinnoitetuille
Kiinteistövälittäjille, miksikö kun vedättävät hintoja asikkaan puolesta ylos ja se toinen ostaja asiakas ei tiedä mistään mitään kun luottaa välikäteen joka ottaa 5% päältä.
- ok-saunamajuri
Laupias laskeutuu lauteilta, menossa suihkuun ja minä perässä, Luki ja Rat ovat jo peseytyneet ja makaavat takkatuvassa toisiinsa kietoutuneina, Laupias pyytää minua pesemään hänen selkänsä, Laupiaan iho punoittaa löylyn jäljiltä ja iän tuomat ihon kulumiset näkyvät, aloitan pesemisen saippuoimalla koko vartalon ja harjalla hankaan Laupiaan selän.
Laupiaan vuoro on aloittaa minun pesuni, kädet käyvät ja tunnen jännitystä kehollani, siirrymme yhdessä suihkuun ja emme voi vastustaa toisiamme, veden solistessa yhdyn Laupiaaseen ja tunnemme yhtäaikaa kuinka olemme samaa unviversumia, vaikka siinä tilassa olemme vain kahden.
Luki ja Rat ovat jo keittäneet kahvit kun menemme takkatupaan, Luki istuu ilman housuja ja juo pullon suusta suoraan Irlantilaista Whiskyä, rupattelemme niitä ja näitä ja puhumme näistä miesten saunailtojen tärkeydestä ja Ok-asumisen onnesta.- kassulta_morjens
Kyllä saunominen kahden naisen kanssa on kuitenkin mukavampaa, juttelemaan asumisen onnesta ei tosin paljon ehdi, kun naisilla on vuorotellen suukin täynnä.
- okmaisteri
MIssä Tylsä 2.95% oli, eikö ollut nyt samassa saunassa, heko, heko.. oliko veivaamassa työkaveriaan joka osti ok-talon, vai mikä oli tällä kupla-uunolla..
- Tylsä2.95
Töissä olen, ei sitä silloin kerkiä löylytellä……
Mene sinä vatipää "veivaamaan" kavereitasi samalla "heko-heko-tellen"…..
Meikä veivaa vaan omaa vaimoa.
t:tylsis
p.s just sain taas uuden lainatarjouksen kiinteistön perusparannustarpeisiin, 1.3% 12kk Euribor sisältäen koron ja marginaalin, ei muuta kun kotimaista työtä tilaamaan…. - oottete
Tylsä2.95 kirjoitti:
Töissä olen, ei sitä silloin kerkiä löylytellä……
Mene sinä vatipää "veivaamaan" kavereitasi samalla "heko-heko-tellen"…..
Meikä veivaa vaan omaa vaimoa.
t:tylsis
p.s just sain taas uuden lainatarjouksen kiinteistön perusparannustarpeisiin, 1.3% 12kk Euribor sisältäen koron ja marginaalin, ei muuta kun kotimaista työtä tilaamaan….Seli, seli, taisi olla maisteri oikeilla jäljillä, osuiko pahasti, älä välitä, eihän isäskään välittänyt, on teillä jutut, eikö teitä hävetä nämä jutut,näin heterona halveksin teitä ok-"aatelisia ja upseereita"
- Tylsä2.95
Tsiisus….
Mistä näitä Spedejä pukkaa….
En yhdessäkään kirjoituksessani ole nimennyt itseäni/ottanut tuota mainitsemaasi "OK-brownholeconty" etuliitettä, taidat itse olla B-rapun "paroneita"…..
Vaan päinvastoin, kertonut olevani ihan tavallinen keski-ikäinen hetero perheenisä…..
Teikästä piti tulla tahra lakanaan omankäden kautta….
joku piika sattu pyllistään ja faijas tuikkas….
ja tähän on päädytty, taas yksi illitteraatti imbesilli lisäää
t:tylsis - oottete
Tylsä2.95 kirjoitti:
Tsiisus….
Mistä näitä Spedejä pukkaa….
En yhdessäkään kirjoituksessani ole nimennyt itseäni/ottanut tuota mainitsemaasi "OK-brownholeconty" etuliitettä, taidat itse olla B-rapun "paroneita"…..
Vaan päinvastoin, kertonut olevani ihan tavallinen keski-ikäinen hetero perheenisä…..
Teikästä piti tulla tahra lakanaan omankäden kautta….
joku piika sattu pyllistään ja faijas tuikkas….
ja tähän on päädytty, taas yksi illitteraatti imbesilli lisäää
t:tylsisMielisairas monipersoona ja tylsiä ovat juttusikin, hintti, mikä hintti..
- Tylsä2.95
Ja sinullako sukurutsa ja oman faijan reppuun duunaama on mukamas "terveen paperit"?
Menisit hoitoon tai vieläkin parempi, menisit metsään köyden kanssa……
- Tupla-Uuno
Minkälaisen arvonimen annat sille, joka osti puolella hinnalla, on säästänyt 20 vuoden vuokrat ja on nyt velaton? Tupla-Uuno?
Tuo varmaan on ihan hyvä määritelmä. Toki nuo ovat aika yksittäistapauksia. Ei taida tilastoista löytyä sellaista aluetta, jossa talojen hinnat olisivat noin paljoa laskeneet, mutta eiköhän niitäkin löydy, kun tarpeeksi pientä aluetta tutkitaan. Jos ei siis muuta, niin yksittäisiä kiinteistöjä...
On se ikävää, jos jollekulle on noin käynyt. Onneksi suurimmalla osalla meistä kiinteistön hinta ylittää ostohinnan kirkkaasti ja lainakin on vain lyhentynyt ostamisen jälkeen. Tämä siitä huolimatta, että itsekin ostin "kuplan huipulla" vuonna 2008. Toki hintojen nousu on ollut erittäin maltillista johtuen monestakin asiasta, mutta kyllä se taas käyntiin lähtee kun saadaan talous takaisin raiteilleen ja ihmisten luottamus kasvuun (ja pankit höllentämään rahahanojaan).- ok-kessu
Pääseekö miesten H-saunaan, vaikka ei ole upseerin arvoa, tietääkö The Rat, tai joku muu saunojista?
- stadissaoikeat_miehet
Kysypä Loordilta tai Porvarihallitukselta, jos sinulle laudepaikan suovat, ne on nää ok-"miehet" oma rotunsa.D:
- porvarihallitus
Kun ostin asunnon, niin ilmeisesti maksoin 25% "ylimääräistä" (mitä lie ylimääräinen tarkoittavan). Mutta asunnon ostoni edellytti vanhan myymistä, josta sain sen 25% ylimääräistä sekä lisäksi arvonnousun omistukseni aikana ja säästöt vuokrassa. Kyllä kannatti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?791525Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141004Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95902Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot139674- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 74633